|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:bemoei je er toch niet mee, vent! oh kut je bent mod. Fuck the world and fuck you |
|
quote:ik doe bij jou graag niet moeilijk hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Wie wil lemmy nou horen praten... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
zal de 15e qua bas wel beestigh moeten worden... |
|
quote: Hehehe, inderdaad, maar zonder distortion pedaal hoor. Zo, zin in aanstaande zaterdag, mijn nieuwe gitaar gelijk maar live inzetten! Boeiender |
|
Nog wat foto's van optredens die we dit jaar gedaan hebben, met dank aan Shield of Thor. Staddijk Nijmegen: Rataplan in Bildhoven: Boeiender |
|
Oh, zijn die foto's van shield of thor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mooie Guitar Hero gitaar. |
|
Nah, BRG is gewoon een grote gorilla. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehehe, als je mij een superstratje geeft lijkt het helemaal een speelgoed gitaar ja.... [edit] De gitaar op de foto is een gewone afmeting Les Paul, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 18-11-2008 18:55] Boeiender |
|
26 December Departure en nader bekend te maken support acts in Artishock Upstairs Artishock Upstairs Steenhofstraat 46a 3764BM Soest Edit: www.artishock-soest.nl www.artishock-upstairs.nl Boeiender |
|
Support-acts maar liefst, hebben jullie 5 keer achter elkaar de Kuip uitverkocht soms |
|
Hey Tjeu, Ik heb nog even gekeken wat ik hier had liggen aan foto-materiaal van Departure. Wat je niet al hebt ontvangen is wel echt b-materiaal, maar ik zal er toch nog eens doorheen lopen om te kijken of er nog wat leuks tussen zit. Probleem was vooral de vrij belabberde belichting in combinatie met dat ik nog altijd met amateur-lensjes werk .. Ik heb hier volgens mij alleen nog: Departure - 7/9/2007 Stadion "The Flame", Amersfoort Departure - 2/2/2008 Metaldome "De Artisjock", Soest Departure - 14/3/2008 Evenementenhal "Rattaplan", Bilthoven |
|
quote: Jazeker, we speelden in Rotterdam en de mensen vluchtten toen naar de Kuip. |
|
2e kerstdag aanwezig in Soest! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Hehehe, hebben wij niet bedacht. Boeiender |
|
Zoooooooooo, dikke rottrap omhoog. Zaterdag 24 januari spelen we in het Popfront te Zwolle, en zoals het er nu naar uitziet in ieder geval een kleine verrassing in 1 van de nummers. Entree gratiesch, we spelen als 2e band, maar om moed in te drinken kan ik wel aanbevelen om er op tijd te zijn! Boeiender |
|
quote:Jammer dat je m niet omlaag kan trappen hahahahaha (wat ben ik weer NIET lollig) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Kom nou maar gewoon langs..... Boeiender |
|
vette backdrop! |
|
Sja, we vonden het tijd voor een frisse wind in de wereld van de Metalbackdrops.... Boeiender |
|
quote:gaat ook wel gebeuren moet wel eerst oefenen dus ik weet nog niet in wat voor staat ik ben Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: 24 januari... helaasch! |
|
quote: Wat? Geen support your local scene en meer van de rasgrinder? Mietje. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |