|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
verjaardagfeest van de mede-oprichter van LD'50... grind things first! |
|
nope... HRI krijgt alle voorrang zoals je weet. Ie weet tog! |
|
quote: Hmmm... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehehe, blijkbaar inspireren wij veel andere bands. Boeiender |
|
In plaats van hierop te reageren zou het Departure eerder sieren als er eens optredens terug geregeld werden... |
|
quote: In plaats van hier te miepen zou je ook kunnen mailen of er al wat in de pipeline zit. Boeiender |
|
Dan zou je ook kunnen laten weten zelf, ik hoor al meer dan een jaar alleen maar "ja, we zijn bezig" en ik zie jullie een hoop spelen, en er wordt geen kut terug gedaan, ik noem dat gewoon de boel naaien. Maar fijn dat mijn/onze moeite zo beloond wordt. |
|
quote:zijn jullie zo slecht met optedens regelen dat jullie afhankelijk zijn van anderen dan? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
... Edit: waar het op neer komt iig is dat als je als band optredens "ruilt" je ook zeker moet zijn van iets om daadwerkelijk mee te ruilen haha quote: Het is toch normaal om alles ivm departure optredens hier toch te bespreken daar heb je geen mail voor nodig [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 16-01-2009 11:09] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Best raar, normaal wordt er meteen gereageerd door een Departure lid in dit topic, nu staat er een vrij serieus iets, en nul keer reactie van de band. |
|
quote:Mischien hebben die gasten wel een baan gezien het tijdstip van de dag...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
weer een vet topic erbij, even in de gaten houden dus. Fuck the world and fuck you |
|
quote: kijk es naar hoe die gasten eruitzien.. zou jij ze aannemen? |
|
quote:Licht er aan in wat voor funktie(met een cee)denk ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:zit je hier ook al topics te verneuken met je oh zo zinnige bijdrages, jongen ? Fuck the world and fuck you |
|
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar sleep grind te noemen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Departure is idd gaaf ja. Fuck the world and fuck you |
|
Sjappie. Anyhoo.. Alles kan via mail geregeld worden ineens en het departuretopic valt langzaam nabeneden? letdown! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Tough Guy. Fuck the world and fuck you |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-01-2009 15:58] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mischien moet je je eens laten ontmaagden, dan weet je hoe het is om een toughguy tezijn ja? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik zou als band de boel ff ophelderen voordat niemand meer wat voor je band regelt, optredens uitwisselen betekent ook optredens terug geven! |
|
Heheh Sorry dude.. vanaf nu.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Zeg jij... die zich laat aflikken door een bandsnol. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |