|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En als Waldrock er dan een extra podium bij doet om de wat kleinere bands ook een kans te geven loopt iedereen weer te zeiken dat een extra podium helemaal niet nodig is. Allemaal lekker piepen dat we liever minder maar wel grotere namen geboekt zien worden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hmmmmmmm, sja, Waldrock met 2 podia... ik vond het met 1 leuker. Maar als je dan 2 podia (en niet 3) hebt, zet op de 1 dan de grote bands, en op de ander Nederlandsch talent. Is volgens mij een leukere opzet. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Hmm dit is ook best leuk.. wellicht wel naar toe. |
|
Hier ga ik ook hoogstwaarschijnlijk bij zijn, zal de 1ste keer worden dat ik Immortal ga zien an evil incarnation of DEATH! |
|
Neu bestätigt: JORN (super-rare Festival-Show) NAPALM DEATH HELSTAR (im "Remnants Of War"-Line-up!) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Bareuh... |
|
Ik ga hier zeker weten heen, het is nog geen 2 uur rijden vanaf Zwolle (als ik goed heb gekeken op routenet) en de bands zijn leuk. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-11-2007 13:04] |
|
*checkt iov MMayo* Ja Helstar rules! Maar de rest boeit me niet. CF en Immortal (meerdere malen) live gezien, mja, boeit totaal niet.. (ja leuk om om te lachen). Volbeat; mwoa, te vaak die stem al gehoord nu. Enslaved; mja wel geinig, maar kzou er geen ticket voor kopen. Hoogstens nog een paar mp3's downloaden hehe. Tsja. Thanks voor de tip tho |
|
quote: Ghehe moet nog veul meer bijkomen heurz, Helstar is al leuk. |
|
Er zijn maar weinig goede bands nodig om mij naar dit geweldige festival te krijgen, met Helstar en napalm Death erbij ben ik al over de streep!!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Daar komt toch niemand op af! |
|
DDD6 was anders dik bezocht. Ik persoonlijk vind het leuk om echt onbekende bands te checken, waarbij het voor genreoverschrijdende fests vanzelfsprekend moeilijker is om echt een spannende line-up er ener te zetten. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-11-2007 12:12] |
|
Gave line up dit jaar! Afgelopen twee jaar ben ik vooral voor de sfeer geweest, wat een gaaf festival! Prachtige lokatie in een groot Amphitheater en vlakbij NL. Je kunt overal zitten of staan en iedereen heeft goed podiumzicht door de stenen tribunes rondom. Goed eten en drinken en kamperen direct naast het festival aan de rivier. Fijne Duitse supermarkten vlakbij. Kortom, met zo'n line up is het festival genot helemaal compleet! Alleen jammer dat het meestal tegelijk met UMM is (Festung Open Air). Bla |
|
IMMORTAL CELTIC FROST PARADISE LOST Y&T DIE APOKALYPTISCHEN REITER AMORPHIS VOLBEAT NAPALM DEATH MOONSORROW SIEGES EVEN HELSTAR (im "Remnants Of War"-Line-up!) JORN (super-rare Festival-Show) ENSLAVED LAKE OF TEARS THE CLAYMORE " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
heerlijk Duitse line-up! heerlijk Hollands afwezig! |
|
*schop* Nog lui die dit in de planning hebben staan? |
|
quote: Yep.. MrUgly |
|
quote: Verder niemand? Boehoeee eenzaam festival |
|
quote: Ik denk dat ik daar ook wel ben... Bareuh... |
|
Ook aanwezig, met Enslaved Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Kunnen we ons weer eens een goudgele rakker nuttigen Marcel, is weer een tijdje geleden zeg! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ik kan me niet voorstellen dat als nu boven de 20 bent, je nog naar een festival gaat voor de band. Je gaat naar festival x of y omdat jij en je vrienden daar nu eenmaal al jaren komen, omdat het dichtbij of uit sentiment. Overal hetzelfde, dus dat maakt geen flikker uit. Ikzelf ga al jaren naar 1 groot festival, Graspop, waarom? Gewoon, omdat ik daar sinds het sterven van Dynamo naartoe ga. Is het bijzonder? neuh, details zijn anders, verder hetzelfde. Het maakt het voor mij echter niet minder leuk! Juist als je weet dat het niet uit maakt, kies je gewoon festival x, en ga je daar lol hebben. Hoef je je tenminste niet schuldig te voelen als je veels te lang bij de tent blijft hangen. |
|
quote: Ben ik even blij dat ik nog geen 20 ben... Anyway: Lul geen onzin, joh. Natuurlijk ga je ook als dertiger nog steeds voor de muziek. Bareuh... |
|
Rockhard heeft gewoon één van de leukste party-tenten, waar je tot in de vroege ochtend uurtjes door kunt gaan met feesten. Helaas ... meestal mis ik één of twee avonden vanwege het gefeest overdag. + Voor de rest gewoon gezellig + Camping dicht bij het festival. + Betaalbaar (entree+bier) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |