IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Rock Hard 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 01-10-2007 17:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Precies. Metal is massamuziek geworden. Goedkope bruutheid wat eigenlijk net zo commercieel is als de hitparade

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-10-2007 17:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2007 17:33 schreef Jenje het volgende:
Mwa, ik zie zelf liever wat beginnende bands die me verrassen als een stel bands die je elk jaar wel vijf keer kunt ziene n die elke keer te saai voor woorden zijn. Rock hard heeft toch wel volle bak, waarom dan niet eens wat nieuw talent proberen te spotten en die eens in de spotlights zetten?

En als Waldrock er dan een extra podium bij doet om de wat kleinere bands ook een kans te geven loopt iedereen weer te zeiken dat een extra podium helemaal niet nodig is.

Allemaal lekker piepen dat we liever minder maar wel grotere namen geboekt zien worden.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-10-2007 18:49 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 1 oktober 2007 17:40 schreef XXL het volgende:
En als Waldrock er dan een extra podium bij doet om de wat kleinere bands ook een kans te geven loopt iedereen weer te zeiken dat een extra podium helemaal niet nodig is.

Allemaal lekker piepen dat we liever minder maar wel grotere namen geboekt zien worden.

Hmmmmmmm, sja, Waldrock met 2 podia... ik vond het met 1 leuker. Maar als je dan 2 podia (en niet 3) hebt, zet op de 1 dan de grote bands, en op de ander Nederlandsch talent. Is volgens mij een leukere opzet.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-11-2007 23:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hmm dit is ook best leuk.. wellicht wel naar toe.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 09-11-2007 23:42 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Hier ga ik ook hoogstwaarschijnlijk bij zijn, zal de 1ste keer worden dat ik Immortal ga zien

an evil incarnation of DEATH!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-11-2007 1:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Neu bestätigt:
JORN (super-rare Festival-Show)
NAPALM DEATH
HELSTAR (im "Remnants Of War"-Line-up!)

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-11-2007 12:06 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2007 1:29 schreef XXL het volgende:
Neu bestätigt:

Bareuh...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2007 12:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik ga hier zeker weten heen, het is nog geen 2 uur rijden vanaf Zwolle (als ik goed heb gekeken op routenet) en de bands zijn leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-11-2007 13:04]

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-11-2007 15:35 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

*checkt iov MMayo*
Ja Helstar rules!
Maar de rest boeit me niet. CF en Immortal (meerdere malen) live gezien, mja, boeit totaal niet.. (ja leuk om om te lachen). Volbeat; mwoa, te vaak die stem al gehoord nu. Enslaved; mja wel geinig, maar kzou er geen ticket voor kopen. Hoogstens nog een paar mp3's downloaden hehe. Tsja.
Thanks voor de tip tho

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2007 15:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2007 15:35 schreef FRNK het volgende:
*checkt iov MMayo*
Ja Helstar rules!
Maar de rest boeit me niet. CF en Immortal (meerdere malen) live gezien, mja, boeit totaal niet.. (ja leuk om om te lachen). Volbeat; mwoa, te vaak die stem al gehoord nu. Enslaved; mja wel geinig, maar kzou er geen ticket voor kopen. Hoogstens nog een paar mp3's downloaden hehe. Tsja.
Thanks voor de tip tho

Ghehe moet nog veul meer bijkomen heurz, Helstar is al leuk.

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 13-11-2007 10:10 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Er zijn maar weinig goede bands nodig om mij naar dit geweldige festival te krijgen, met Helstar en napalm Death erbij ben ik al over de streep!!!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 13-11-2007 11:56 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2007 17:33 schreef Jenje het volgende:
Mwa, ik zie zelf liever wat beginnende bands die me verrassen als een stel bands die je elk jaar wel vijf keer kunt ziene n die elke keer te saai voor woorden zijn. Rock hard heeft toch wel volle bak, waarom dan niet eens wat nieuw talent proberen te spotten en die eens in de spotlights zetten?

Daar komt toch niemand op af!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2007 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

DDD6 was anders dik bezocht.

Ik persoonlijk vind het leuk om echt onbekende bands te checken, waarbij het voor genreoverschrijdende fests vanzelfsprekend moeilijker is om echt een spannende line-up er ener te zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-11-2007 12:12]

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 13-11-2007 12:14 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Gave line up dit jaar! Afgelopen twee jaar ben ik vooral voor de sfeer geweest, wat een gaaf festival! Prachtige lokatie in een groot Amphitheater en vlakbij NL. Je kunt overal zitten of staan en iedereen heeft goed podiumzicht door de stenen tribunes rondom.
Goed eten en drinken en kamperen direct naast het festival aan de rivier. Fijne Duitse supermarkten vlakbij. Kortom, met zo'n line up is het festival genot helemaal compleet! Alleen jammer dat het meestal tegelijk met UMM is (Festung Open Air).

Bla

Ghislain Lambert
Posted 09-12-2007 14:50 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

IMMORTAL
CELTIC FROST
PARADISE LOST
Y&T
DIE APOKALYPTISCHEN REITER
AMORPHIS
VOLBEAT
NAPALM DEATH
MOONSORROW
SIEGES EVEN
JORN (super-rare Festival-Show)
ENSLAVED
LAKE OF TEARS
THE CLAYMORE

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-12-2007 14:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

heerlijk Duitse line-up!

heerlijk Hollands afwezig!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-01-2008 17:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

*schop*
Nog lui die dit in de planning hebben staan?

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 11-01-2008 17:53 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2008 17:49 schreef MMayo het volgende:
*schop*
Nog lui die dit in de planning hebben staan?

Yep..

MrUgly

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2008 19:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2008 17:53 schreef mrugly het volgende:
Yep..

MrUgly

Verder niemand?
Boehoeee eenzaam festival

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-02-2008 19:41 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2008 19:37 schreef MMayo het volgende:
Verder niemand?
Boehoeee eenzaam festival

Ik denk dat ik daar ook wel ben...

Bareuh...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-02-2008 19:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ook aanwezig, met Enslaved

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Ghislain Lambert
Posted 12-02-2008 23:17 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2008 19:45 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ook aanwezig, met Enslaved

Kunnen we ons weer eens een goudgele rakker nuttigen Marcel, is weer een tijdje geleden zeg!

bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 13-02-2008 0:48 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2007 17:37 schreef spectre het volgende:
Of bands die al langer meelopen maar nooit spelen er laten spelen.

Het is ook niet voor niets dat ik nooit meer naar festivals ga, altijd weer diezelfde bands. Headliner is steevast Iron Maiden of Slayer. En de rest van de lineup is en voorspelbaar qua keuze en muziek.

Maargoed, de metalheads gaan allemaal wel dus zullen het allemaal wel kunnen waarderen. Dan zet ik liever wat frisse muziek op en ga in de tuin een pilsje drinken.

Trouwens, ik heb altijd het idee dat festivals vooral een onderonsje is van een aantal grote labels.

Celtic Frost, Immortal en Enslaved zijn trouwens best lekkere bands, dat zeker.

Ik kan me niet voorstellen dat als nu boven de 20 bent, je nog naar een festival gaat voor de band. Je gaat naar festival x of y omdat jij en je vrienden daar nu eenmaal al jaren komen, omdat het dichtbij of uit sentiment. Overal hetzelfde, dus dat maakt geen flikker uit. Ikzelf ga al jaren naar 1 groot festival, Graspop, waarom? Gewoon, omdat ik daar sinds het sterven van Dynamo naartoe ga. Is het bijzonder? neuh, details zijn anders, verder hetzelfde.

Het maakt het voor mij echter niet minder leuk! Juist als je weet dat het niet uit maakt, kies je gewoon festival x, en ga je daar lol hebben. Hoef je je tenminste niet schuldig te voelen als je veels te lang bij de tent blijft hangen.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-02-2008 17:52 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2008 0:48 schreef bolderkar het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat als nu boven de 20 bent, je nog naar een festival gaat voor de band.

Ben ik even blij dat ik nog geen 20 ben...

Anyway: Lul geen onzin, joh. Natuurlijk ga je ook als dertiger nog steeds voor de muziek.

Bareuh...

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 13-02-2008 19:53 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Rockhard heeft gewoon één van de leukste party-tenten, waar je tot in de vroege ochtend uurtjes door kunt gaan met feesten. Helaas ... meestal mis ik één of twee avonden vanwege het gefeest overdag.

+ Voor de rest gewoon gezellig
+ Camping dicht bij het festival.
+ Betaalbaar (entree+bier)

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com