|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Freitag - 9. Mai 15:00 - 15:35 THE CLAYMORE 15.55 - 16.40 STORMWARRIOR 17.00 - 17.45 LAKE OF TEARS 18.15 - 19.15 Y&T 19.45 - 21.00 DIE APOKALYPTISCHEN REITER 21.30 - 23.00 CELTIC FROST Samstag - 10. Mai 12.45 - 13.25 THE SORROW 13.45 - 14.25 MOONSORROW 14.45 - 15.25 HELSTAR („Remnants Of War“-Line-up!) 15.45 - 16.30 ENSLAVED 17.00 - 17.45 EXCITER 18.15 - 19.15 AMORPHIS 19.45 - 21.00 VERY SPECIAL GUEST (Thrash ´em all!) 21.30 - 23.00 IMMORTAL Sonntag - 11. Mai 12.00 - 12.40 ENEMY OF THE SUN 13.00 - 13.40 SIEGES EVEN 14.00 - 14.40 ASPHYX 15.00 - 15.45 JORN 16.15 - 17.00 NAPALM DEATH 17.30 - 18.30 VOLBEAT 19.00 - 20.15 PARADISE LOST 20.30 - 21.00 KARAOKE-ALLSTAR-JAM 21.30 - 23.00 ICED EARTH Hmm, de vrijdag kan me op Y&T niet veel boeien, Helstar zo vroeg op de dag is een schande en van die special guest en karaoke verwacht ik van die Duitsers niet al te veel.... Desalniettemin blijft het een geweldig gezellig festival en er spelen toch nog een paar coole acts. Dus we maken het toch wel gezellig! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Het is wel op tijd afgelopen iedere dag, hopelijk valt er daarna nog wat te zuipen an evil incarnation of DEATH! |
|
En mijn tickets zijn onderweg! an evil incarnation of DEATH! |
|
Ja, de buurt heeft schijnbaar lopen klagen en nu moet het live gebeuren iedere avond om 23.00uur afgelopen zijn.....Als der metal disko maar doorgaat tot in de vroege uurtjes, vind ik alles best! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Wie zal die 'very special guest' worden? Destruction? Sodom? Kreator? |
|
quote: Ik gok heel erg op Destruction En dat vind ik persoonlijk helemaal niet erg an evil incarnation of DEATH! |
|
Bevestiging binnen, ben aanwezig met Enslaved op zaterdag. Erg gaaf dat Immortal ook speelt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Celtic Frost heeft afgezegd. Nu maar hopen op een goeie vervanger... |
|
Jaaaah!!! Kaartjes binnen en het is maar 1 uur en 17 min. rijden vanaf Eindhoven!!! Eindelijk Immortal eens live zien. Hopelijk komt er een waardige vervanger voor Celtic Frost. an evil incarnation of DEATH! |
|
en TESTAMENT in de plaats! Super dat Celtic Frost heeft afgezegd |
|
Yep, ik ben ook wel blij met Testament als de headliner op vrijdag! Promo van nieuwe album net binnen en hij is weer heerlijk Coby! Zin in Rockhard, al veel te lang geen festival meer gehad! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ok, Marcel, dan vatten we ons dit keer WEL een pintje! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:Of meerdere pintjes Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Exodus. Staat in de nieuwe RH. Bareuh... |
|
Dat zou te gek zijn! vooral omdat ik gisteren verstek heb moeten laten gaan in Dynamo.... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Dan hoop ik het voor je (en voor mezelf), want Exodus was fantastisch bruut gister an evil incarnation of DEATH! |
|
VERY SPECIAL GUEST=tmdc signature |
|
quote: Het is gewoon Exodus. Dat hoef je niet te hopen, daar moet je je op verheugen. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 15-04-2008 22:01] Bareuh... |
|
quote: HEUY!!!! ..jij verdient binnenkort een paar potten jupiler |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jaja, het is bijna zover, donderdagavond vertrek ik vanaf Eindhoven richting Gelsenkirchen! :D Hopelijk nog niet al te druk dan en vlug op het terrein om de tenten op te zetten. Daarna eens gaan kijken of ik al een pintje kan scoren Zijn er hier meer mensen die op donderdagavond al vertrekken? an evil incarnation of DEATH! |
|
Nee, wij vertrekken vrijdagmorgen. Is de camping op donderdag al open dan? Heb er iig zin aan, vooral als we n beetje dit weer kunnen houden! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ja dit weer zou inderdaad ontzettend mooi zijn, lekker met een grote pint in de zon Ik heb ergens gelezen (volgens mij op de site) dat de camping om 17:00 op donderdag open zal gaan. Kunnen we alvast effe indrinken en rond kijken Weet je trouwens of daar een strenge controle is op geestverruimende middelen? Het is en blijft Duitsland.... an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Nee volgens mij viel dit de afgelopen jaren echt wel mee. Paar maten van me hadden wat meegenomen en hebben nergens last van gehad naar ik meen. Uiteraard niet te zeer mee te koop lopen, hehe. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |