IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Rock Hard 2008 Vorige pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2008 11:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2008 12:16 schreef MMayo het volgende:

Ziet er naar uit dat ik alleen hier naar toe moet. Is er eens een festival lekker dichtbij, leuke lineup.. wil er niemand mee vanaf hier.

Besloten het toch maar niet de moeite waard te vinden van het alleen naar toe gaan, dan maar andere feestjes en volgend jaar weer een poging.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 06-05-2008 12:17 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2008 11:24 schreef MMayo het volgende:

Besloten het toch maar niet de moeite waard te vinden van het alleen naar toe gaan, dan maar andere feestjes en volgend jaar weer een poging.

Zonde, je kunt wel met ons mee feesten

an evil incarnation of DEATH!

Dark incarnation
Posted 06-05-2008 12:18 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2008 11:18 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Nee volgens mij viel dit de afgelopen jaren echt wel mee. Paar maten van me hadden wat meegenomen en hebben nergens last van gehad naar ik meen. Uiteraard niet te zeer mee te koop lopen, hehe.

Oke mooi even wat inslaan

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 06-05-2008 16:22 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2008 11:24 schreef MMayo het volgende:

HEUY!!!!

Op zaterdag zijn Hub en ik ook van de partij. Zondags door naar Festung Open Air

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 06-05-2008 16:35 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Zaterdag aanwezig op Rockhard.

Dark incarnation
Posted 08-05-2008 12:04 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Jeuj, vanavond vertrekken, hopelijk is er al wat bier te krijgen. Eerst die kuttenten opzetten....

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-05-2008 11:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat een gaaf festivalletje in Gelsenkirchen
De afterparty boot is de beste uitvinding ooit, gratis drank voor allen Kan alleen niks meer herinneren van het einde, werd dan ook halverwege richting Leipzig pas wakker hahaha

Hopelijk komend jaar weer

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 12-05-2008 13:29 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

't was super! Testament, Exodus, Amorphis, Paradise Lost, Immortal, Volbeat en Die Apokalyptischen Reiter waren erg goed en Iced Earth was simpelweg ultiem. Er zat eigenlijk geen een echte rukband tussen, de organisatie was OK en het weer zat ook nog eens mee. Niks te klagen dus...
Behalve de temperatuur op de camping 's nachts dan, maar daar kan helaas niemand wat aan doen. Daarom ook maar vanochtend om 5.15 m'n zooi gepakt om naar huis te vertrekken. Volgend jaar weer, maar dan wel vier slaapzakken mee en geen plaatsje bij de rivier meer uitzoeken.

Dark incarnation
Posted 12-05-2008 13:41 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Werkelijk een geweldig festival, alleen volgende keer maar wel even wat zonnebrandcreme meenemen
Ben gelukkig niet al te rood geworden. Erg geboft met het weer dus. Qua bands was het allemaal zeer goed te doen, met als persoonlijke hoogtepunt Immortal, wat een knoerhard optreden zeg! 1,5 uur non-stop headbangbare blackmetal!
Verder vond ik Enslaved erg goed, Testament, Iced Earth, Amorphis, Paradise Lost, Exodus en last but not least Napalm Death.
Moonsorrow vond ik deze maal licht tegenvallend, maar dat kan ook komen, omdat ik toen nogal brak was.
Ook Volbeat laat mij totaal koud (zelfs in de hitte)
Als de line-up volgend jaar weer van deze klasse is, dan ben ik zeker van de partij!

Hub de Gallier
Posted 12-05-2008 13:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ivar - Enslaved

Immortal

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 13-05-2008 11:24 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Het was weer een te gek weekend. Heerlijk weer, te gekke sfeer, leuke bands enz. 's Nachts was het idd behoorlijk koud, maar met genoeg antivries in het bloed hebben we het overleefd
Testament miste echt wel een tweede gitarist (Alex Skolnick moest clinics geven in the US), waardoor de bas te veel werd opgepompt en te veel echo op de vocals van Chuck. Paradise Lost moet gewoon stoppen met touren en alleen nog maar cd's uitbrengen. Ik zei het al in de Biebob en nu weer, man man, de enige die daar een voldoende haalt is Mackintosh, die Holmes hadden ze zo in het kanaal mogen dumpen. Volbeat is (te) groot geworden in een paar jaar tijd. Muziek is nog altijd te gek (de drummer van Sodom stond voor ons helemaal uit zijn dak te gaan), maar ik krijg het idee dat de zanger wel erg veel van alle aandacht begint te genieten. Helstar was heerlijk. Enemy of the Sun deden het goed live, leuke cover van Grip Inc. Napalm Death was als altijd een brok energie en knallen maar, te gek! Iced Earth was super, gelukkig dat Barlow er weer bij is. Er werd overigens geen woord over gerept door de band zelf. Jammer dat Burnt Offerings nog steeds genegeerd wordt overigens.

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 13-05-2008 14:32 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 13 mei 2008 11:24 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Iced Earth was super, gelukkig dat Barlow er weer bij is. Er werd overigens geen woord over gerept door de band zelf.

Jawel, Jon zei: "I see you guys are just as happy to have Matt back as I am"... of iets in die richting.
Maar 't is waarschijnlijk ook maar beter om er niet te veel woorden aan vuil te maken, iedereen weet toch hoe 't zit.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 13-05-2008 18:46 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Alleen Immortal en Enslaved gezien....maar erg gezellig festival...en de partyboot is inderdaad een superidee

Hub de Gallier
Posted 13-05-2008 18:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die boot was nog wel het leukste van het hele festival

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 13-05-2008 19:02 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2008 18:53 schreef Hub de Gallier het volgende:
Die boot was nog wel het leukste van het hele festival

HEUY!!!!

Hoe weet jij dat nou

Hub de Gallier
Posted 13-05-2008 19:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Juist omdat ik er bijna niks meer van weet

Eus
Usericon van Eus
Posted 13-05-2008 23:31 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend in Gelsenkirchen.

Die Apokalyptischen Reiter

Testament

Helstar

Exodus

Immortal

Asphyx

Volbeat

Iced Earth

De rest is te vinden op mij website: http://www.metal-experience.com onder Photos --> Festivals --> Rockhard

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 15-05-2008 1:23 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan online op www.metalshots.com

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com