|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zonde, je kunt wel met ons mee feesten an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Oke mooi even wat inslaan an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: HEUY!!!! Op zaterdag zijn Hub en ik ook van de partij. Zondags door naar Festung Open Air |
|
Zaterdag aanwezig op Rockhard. |
|
Jeuj, vanavond vertrekken, hopelijk is er al wat bier te krijgen. Eerst die kuttenten opzetten.... an evil incarnation of DEATH! |
|
Wat een gaaf festivalletje in Gelsenkirchen De afterparty boot is de beste uitvinding ooit, gratis drank voor allen Kan alleen niks meer herinneren van het einde, werd dan ook halverwege richting Leipzig pas wakker hahaha Hopelijk komend jaar weer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
't was super! Testament, Exodus, Amorphis, Paradise Lost, Immortal, Volbeat en Die Apokalyptischen Reiter waren erg goed en Iced Earth was simpelweg ultiem. Er zat eigenlijk geen een echte rukband tussen, de organisatie was OK en het weer zat ook nog eens mee. Niks te klagen dus... Behalve de temperatuur op de camping 's nachts dan, maar daar kan helaas niemand wat aan doen. Daarom ook maar vanochtend om 5.15 m'n zooi gepakt om naar huis te vertrekken. Volgend jaar weer, maar dan wel vier slaapzakken mee en geen plaatsje bij de rivier meer uitzoeken. |
|
Werkelijk een geweldig festival, alleen volgende keer maar wel even wat zonnebrandcreme meenemen Ben gelukkig niet al te rood geworden. Erg geboft met het weer dus. Qua bands was het allemaal zeer goed te doen, met als persoonlijke hoogtepunt Immortal, wat een knoerhard optreden zeg! 1,5 uur non-stop headbangbare blackmetal! Verder vond ik Enslaved erg goed, Testament, Iced Earth, Amorphis, Paradise Lost, Exodus en last but not least Napalm Death. Moonsorrow vond ik deze maal licht tegenvallend, maar dat kan ook komen, omdat ik toen nogal brak was. Ook Volbeat laat mij totaal koud (zelfs in de hitte) Als de line-up volgend jaar weer van deze klasse is, dan ben ik zeker van de partij! an evil incarnation of DEATH! |
|
Ivar - Enslaved Immortal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het was weer een te gek weekend. Heerlijk weer, te gekke sfeer, leuke bands enz. 's Nachts was het idd behoorlijk koud, maar met genoeg antivries in het bloed hebben we het overleefd Testament miste echt wel een tweede gitarist (Alex Skolnick moest clinics geven in the US), waardoor de bas te veel werd opgepompt en te veel echo op de vocals van Chuck. Paradise Lost moet gewoon stoppen met touren en alleen nog maar cd's uitbrengen. Ik zei het al in de Biebob en nu weer, man man, de enige die daar een voldoende haalt is Mackintosh, die Holmes hadden ze zo in het kanaal mogen dumpen. Volbeat is (te) groot geworden in een paar jaar tijd. Muziek is nog altijd te gek (de drummer van Sodom stond voor ons helemaal uit zijn dak te gaan), maar ik krijg het idee dat de zanger wel erg veel van alle aandacht begint te genieten. Helstar was heerlijk. Enemy of the Sun deden het goed live, leuke cover van Grip Inc. Napalm Death was als altijd een brok energie en knallen maar, te gek! Iced Earth was super, gelukkig dat Barlow er weer bij is. Er werd overigens geen woord over gerept door de band zelf. Jammer dat Burnt Offerings nog steeds genegeerd wordt overigens. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Jawel, Jon zei: "I see you guys are just as happy to have Matt back as I am"... of iets in die richting. Maar 't is waarschijnlijk ook maar beter om er niet te veel woorden aan vuil te maken, iedereen weet toch hoe 't zit. |
|
HEUY!!!! Alleen Immortal en Enslaved gezien....maar erg gezellig festival...en de partyboot is inderdaad een superidee |
|
Die boot was nog wel het leukste van het hele festival Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Hoe weet jij dat nou |
|
Juist omdat ik er bijna niks meer van weet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend in Gelsenkirchen. Die Apokalyptischen Reiter Testament Helstar Exodus Immortal Asphyx Volbeat Iced Earth De rest is te vinden op mij website: http://www.metal-experience.com onder Photos --> Festivals --> Rockhard |
|
|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |