|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Rock Hard is voor posers. |
|
quote: Tuurlijk, het maakt voor de line-up echter nauwelijks uit of je naar groot festival x of groot festival Y gaat. Dus kies je je festivals meer uit op andere aspecten dan de line-up. |
|
Denk dat ik dit jaar maar weer eens een goed halfuur in de auto ga zitten hiervoor.. gave locatie en genoeg gezelligheid te vinden doorgaans. Dat de line up dan ook nog enigzins leuk is is daarbij mooi meegenomen. |
|
Als het effe meezit ben ik hier dit jaar ook aanwezig |
|
Ben de afgelopen jaren wel geweest, was erg gaaf. Maar denk dat ik nu toch naar Festung ga, fijne line up, kleinschaliger, gezelliger... Bla |
|
Hoe regelen jullie kaarten hiervoor? Ik wil hier heel graag heen, maar op de website staat dat je met creditcard moet betalen. Laat ik die nu net niet hebben... Kun je ook op een andere manier aan kaarten komen ofzow, of rijden jullie gewoon daarheen en dan ter plekke kaarten kopen? an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Gewoon even bellen met de Festival Hotline (0049-(0)231-562014-40 (als je geen Duits spreekt, spreken ze daar ook wel Engels, denk ik). Dan kun je (een) kaart(en) laten reserveren, die je dan bij aankomst tegen betaling aan de kassa op kunt halen. Zo heb ik het iig vorig jaar gedaan. Bareuh... |
|
quote: Bedankt voor deze zeer goede tip, ik denk dat ik ook maar eens van die mogelijkheid gebruik ga maken an evil incarnation of DEATH! |
|
Bareuh... |
|
quote: Sorry hoor, maar wat een onzinnige uitspraak! De enige reden dat ik héél af en toe naar een festival ga is juist als ik een bepaalde band wil zien. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-03-2008 19:29] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wij bestellen ze ieder jaar via Theo van The Rock: http://www.therockonline.nl/ Geld overmaken en een paar dagen later liggen ze op je deurmat. Alle afgelopen jaren kon je ook gewoon nog aan de kassa een fesitvalkaartje kopen hoor. De campingkaarten gaan wel meestal heel snel, dus van te voren regelen is aan te raden als je wilt camperen....Succes! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ik zie Rockhard tickets niet in de webshop (slechts alleen bij events), en kan ik daar ook campingtickets regelen dan? an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Yep, gewoon ff mailen met Theo! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Zo ik heb mijn mail + verzoek zojuist verzonden, nu even de reactie afwachten an evil incarnation of DEATH! |
|
Op het Rockhard forum bevestigd iemand van de organisatie dat Iced Earth de zondag zal headlinen. Coole Headliner in mijn ogen, komen goed tot hun recht op zo'n coole locatie met lichtshow e.d.Vooral (en eigenlijk, alleen) num et Barlow terug in de gelederen. Tenminste niet de doorsnee headliners als Iron Maiden etc... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: whaaa vet! Dan ben ik er dit jaar zeker weer! Jammer van Roger Waters, maarjah... |
|
quote: theo heerscht "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Hehe jep, net 'zaken' met 'm gedaan. Maw kaarten besteld. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:Mee eens. Behalve dat hij dan net weer de verkeerde geel/zwarte club support |
|
Enemy of the Sun ook bevestigd. Nieuwe band van ex-Grip INC. gitarist Waldemar Sorychta: http://www.myspace.com/enemyofthesunband " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Nou, wie gaat er mee? |
|
Moi! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ziet er naar uit dat ik alleen hier naar toe moet. Hmz mrUgly, heb jij nog een mee rij plekkie toevallig? Of ik ga met eigen auto, maar wel saai in mn uppie. Is er eens een festival lekker dichtbij, leuke lineup.. wil er niemand mee vanaf hier. |
|
Zoooo, ik heb zojuist mijn kaarten besteld voor dit fantastische evenement Met dank aan The Rock & Ghislain die mij erop wees dat ik ze daar kan kaufen [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 28-03-2008 20:11] an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |