![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Albums met goede intro: - Aeternus - And So The Night Became - Satyricon 's Dark Medieval Times - Limbonic Art - In Abhorrence Dementia - NAGLFAR - DiabolicaL!!! natuurlijk!! HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE HOE... ![]() |
|
Emperor - die intro van nr 1 naar 2 op Anthems ![]() Dream Theater - Live scenes In New York als de akoestische gitaar erin komt ![]() en vast veel meer waar ik nu niet op kom Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Graveland - The Celtic Winter, één van de beste intro's die ik ken (jij kent hem ook nog wel, Valorian... nog op de black metal night in Unitas gedraaid). Enslaved - Frost heeft ook een goed intro. Verder ben ik niet zo van die dingen gecharmeerd, het komt meestal zo over van 'oh ja we moeten nog een intro hebben'. Iets wat trouwens *enorm* stoer is is het eerste gitaarstuk van Dark Angels' 'Darkness Descends'. Niet echt een intro, maar het hoort ook niet echt bij het nummer zelf. Erg goed gedaan! ![]() |
|
quote: Hhehe... die graveland weet ik nog wel ja,, was gave intro.. helaas kan ik hem niet meer zo voor de geest halen.. Er was nog een cd'tje van jouw met zo'n stoere intro... Heidenreich, kan dat? ![]() |
|
Het intro van Love poems for dying children Act 2 van Autumn Tears: Do the children ever sing? Alas they do not sing but songs of woo and remembrance Do the children ever dance? Alas they can dance no more Do the children ever play? Alas their days of playing have long since ended Do the children ever laugh? Alas their laughter can be heard no longer Do the children ever sleep? Alas the children cannot sleep….they can only dream… Do the children ever cry? Alas I do regret, they forever cry tears of sadness Do the children ever love? Alas, they can love no more Do you love the children? I love all my children, I just fear they cannot love me Do you love me? I shall love thee forever, my dearest one. Sleep now, as we enter this endless memory together and see thy death awakened, all in a moment… (uit mijn hoofd.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 15-02-2002 9:09] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Jeetje wat 'n vraag. Hoe definieer je 'n intro? Aparte track of niet? Duur? Simpel/complex/sample/instrumentaal/bla... So many, can't remember any... Ummmm... Thousand Lakes - Amorphis "TOATL"? Intro/Outro - Bolt Thrower "Realm of Chaos"? (Tja, niet echt muziek) 739 - Enslaved "ELD" Deathtrip to a Mirage Asylum - Limbo Art (ook hierboven) Pfff...koppijn,bier,snel. ![]() |
|
quote: Yep, da's een intro van F. Söderlund, van Puissance (credits staan op de digipack). Dat intro is typisch een voorbeeld van een stoer idee dat een beetje verpest wordt omdat het te lang duurt (2:43). ![]() |
|
quote:Yep, die is erg stoer. Ze die CD vaak alleen maar op om de intro en overgang in het 2de nummer te kunnen horen. ![]() De intro van Children of the Grave van Black Sabbath. Is eigenlijk een kort intrumentaal nr. genaamd Embryo. Ik leuk. De intro van de CD So Fine! van Waltari. ![]() ![]() |
|
kan iemand mij vertellen welk klassieke stuk dat als intro wordt gebruikt op het nummer : Glorification of the Black God van Heaven shall Burn... van Marduk (van van van)?? tanks ![]() |
|
Eerlijk gezegt heb ik een pest hekel aan intro's... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: 'Night on the Bare Mountain' van Mussorgski, als ik het me goed herinner. De eerste riff is hetzelfde thema als in het echte stuk. ![]() |
|
pffffffff, de enige die mij nu binnenschieten zijn deze van: My dying bride: the dreadfull hours Sinister: relic of possessions COF: At the gates of midian Dimmu Borgir: Fear and wonder As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... ![]() |
|
awakening... op "nocturnal silence" van Necrophobic Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
The Oath + begin van Ye entrancemperium van Emperor is inderdaad gewoon geweldig. De intro van Abigail (King Diamond) En uhm... "At the fathomless Depth" van, inderdaad, Dissection. Heel simpel intro met enkel wat gitaarklanken, maar toch heel goed! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: ff offtopic... Zeker dude!! die CD is zo'n plaat die je zo hard mogelijk moet draaien, dan klinkt- ie het lekkerst (maar dat is bij alle metal ![]() Nog thank voor de intro van Marduk, snel ff downen ![]() De intro zelf is niet zo vet, maar hoe die overgaat in 'Summoning Redemption'... Heerlijk, vooral tijdens concerten ![]() ( iedereen weet dat ik het over Kawazu van MA heb ![]() ![]() |
|
intro van change of seasons van dream theater euhh.. children of bodom - warheart We`re not dead we`ve never lived ![]() |
|
dimmu borgir - fear and wonder dimmu borgir - dat eerste nummer van for all tid (ben ff te lui om naar benede te lope nu ![]() my dying bride - your shamefull heaven Je moeder. ![]() |
|
intro van het nummer "Sorry dear" van de cd Abigail II van King Diamond en elke intro van "Necroticism" van Carcass ![]() ![]() "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." ![]() |
|
quote: Det Nye Riket (?? ben ook te lui, so...) ![]() ![]() |
|
Iron Maiden - Churchill's Speech (Live After Death) Dé intro der intro's ![]() ".... We shall never surrender!" [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 14-02-2002 14:14] ![]() |
|
quote: DAMN! Ik moet ff melden dat bij het lezen van deze post het kippevel direct door me ruggegraat schiet!!!! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik dank God op m'n blote knieeen dat ik dit live heb mogen meemaken (Ed Hunter Tour, Ahoy, 1998 geloof ik). Ik stond gewoon te flippen (helemaal vooraan natuurlijk) toen "We shall go on to the end.." door de PA knalde. Na sinds m'n 13e levensjaar de video van Live After Death zo'n 4000 keer gezien te hebben is het altijd een droom van me geweest dat eens live te aanschouwen. Uiteraard Maiden meerdere malen live gezien voor de Ed Hunter Tour, maar die gig was toch wel de topper (samen met Dynamo 2000). Maiden is de metal band der metalbands. ![]() |
|
Soms heb je echt van die klote intro's, zoals het begin van een cradle cd, zo'n lomp kut melodietje , De intro's van Ancient Rites zijn wel mooi!, leuk pianootje met schattig gitaartje!!!! ![]() ![]() |
|
quote: Op de nieuwe plaat vind ik de intro klinken alsof het een nummer van Within Temptation is. Op Fatherland is het intro wel aardig goed, vooral het nummer dat daarna komt (Mother Europe). Ook de outro "Cain" is zo ontzettende goed. Moet je echt horen! De tekst is niet al te vrolijk... maar echt het kippevel volgt bij mij altijd.... Fatherland is gewoon een geweldige CD! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: ![]() "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |