|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Fuck nee! Ik vind die laatste van CF juist geweldig! En Celtic Frost mag dan wel geen stoner maken toen ik ze op Waldrock zag speelden ze een behoorlijk trage en zware set, dus het zal wel los lopen met dat afwijken van de rest van de bill |
|
CF past juist erg goed op Roadburn. |
|
quote: CF live bedoelde ik.. |
|
Waar heb je ze gezien dan? Op Waldrock waren ze imho band van de dag. |
|
aanwezig (alleen voor CF natuurlijk) |
|
quote: 013 met Kreator..vond het allemaal wat gezapig en te traag. |
|
Niks mis met traag. |
|
quote: wel als ze Circle Of The Tyrants + nog meer spelen.. |
|
CF, goede reden om te gaan!! oe! |
|
Fuck you! Er is meer dan CF op Roadburn! |
|
Haha nou ja, daar kon je op wachten natuurlijk, een invasie van metalheads die op Roadburn komen om te zuipen, lawaai te maken en Celtic Frost te kijken. Hopelijk is het mooi weer tegen die tijd, kunnen ze buiten de rest van Tilburg lastigvallen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
nieuw erbij ISIS Kruger Cult Of Luna |
|
GVD. Kaartjes al tebestellen? word een vette line up zo! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
WRAARGH, Cult of Luna |
|
quote: Kruger is ook wel gaaf Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
***** wat vet! ik was er sowiezo bij en nu al helemaal! [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 01-11-2007 18:07] |
|
quote:Dude... |
|
quote: haha, b.a.n. |
|
Ging ik weer, damn |
|
quote: WTF Vet! [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 02-11-2007 0:56] |
|
quote: Echt.. oei oei oei.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Homo's van Dr. Doom, wij uit Fryslân gaan dit jaar ook weer, mischien combineren? |
|
quote: ISIS ben er nu zeker bij, wordt steeds mooier.. |
|
Klinkt goed wietze! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |