|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar die andere 3 dagen zijn niet de moeite waard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik pest je maar Bla |
|
Enslaved - ROADBURN 2008 headliner After Celtic Frosts cancellation from Roadburn 2008, Enslaved has stepped in to headline Saturday April 19th of the festival. The band has issued the following statement: "It is a great honour to announce that Enslaved will be headlining Saturday April 19th of the Roadburn Festival in Tilburg. This is a festival we would love to attend as listeners (actually, some of us were planning to attend before knowing we would play, how about that?), and to go there as a performing band is nothing short of a privilege. This show's focus will pan hard towards our later years; focusing in depth on the "Isa" and "Ruun" albums – two albums that seem to fits Roadburn's experimental, dark and somewhat psychedelic profile. We are these days in the final stages of our coming album, due to be out in October '08, and we're planning to give the festival audience a pre-taste of that too. Who knows, maybe there will be room for an ancient classic also?" Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Te koop: kaartje voor de zondagmiddag van David Tibet. Op dit moment zijn er nog kaarten te koop via de reguliere verkoopkanalen, daarom bied ik het kaartje aan zonder servicekosten, scheelt je toch alweer een paar bier. Reacties per e-mail: [username]@hotmail.com Waar [username] de username hier op ZM is. |
|
Ik ga er niet heen, maar we krijgen wel 8 langharige noren, zweden en roemenen over de vloer via couchsurfing die komen crashen bij ons in tilburg voor enkele dagen, dat word wat. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
vanavond!!!!! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Morgen! Of nee, eigenlijk ook vanavond ja, het is inmiddels vrijdag. |
|
Mega siked! Witch, ISIS, Black Shape Of Nexus, Scott Kelly sowiezo maar ff checken morgen. |
|
iedereen earthless checken! Je moeder. |
|
Zo, net terug van Roadburn...wat een mooi festival...geweldige sfeer, geweldige crew, alles perfect En namens Enslaved bedankt voor de geweldige stemming tijdens hun show [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-04-2008 10:22] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Je was vanacht zelfs nog in staat om te typen |
|
Ik was nuchter, moest werken en nog naar huis rijden dus dan blijf ik nuchter Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
kanker, eht was een een hard feest inderdaad.. alleen op donderdag geweest, zaterdag sjaak afhaak omdat ik nog te fucking brak was.. we hebben zelf goed gespeelt, ging lekker, goed gefeest, alleen jammer van de boete van 64 euro.. fuck it! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Boete? Vertel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ach, shit happens.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Tering, wat een vet festival! Geweldig! Vrijdag en zaterdag geweest. Wat dingen van vrijdag: Danava - HARRRDDDDDD man. Wel lekker rocken. Maar HARD!!! Baby Woodrose - Rockte als een tiet, vette show! The Assemble Head In Sunburst Sound - keek ik vooral vanwege de theremin, wat een bizar instrument. Muziek vond ik niet zo heel bijzonder Black Shape of Nexus - capabele funeral doom zonder een greintje originaliteit. Isis - geweldig geluid, geweldige show, ik heb genoten! Zaterdag: zware dag! Ik ben niet in de Batcave geweest en heb alleen maar heen en weer gelopen tussen kleine en grote zaal. Long Distance Calling - instrumentale postcore uit Münster, erg mooi. Mooie projecties ook bij de muziek. Jesu - Justin Broadrick in z'n eentje. Ik weet niet of er later nog muzikanten bij gekomen zijn, na 10 minuten ben ik weggegaan. Gemiste kans naar mijn mening, ik had ze in Den Haag gezien (toen met z'n drieën) en dat was gaaf. Dit werkte niet, voor mij althans. Cephalic Carnage - ik wist niet eens dat ze nog bestonden, jammer. Wat een kutband toch. Maar gelukkig waren we hierdoor wel ruim op tijd voor een goede plek bij... BORIS - AAAARGGGH wat was dat vet. HARDDDD! Intro van VON dus vette scenepoints voor Boris. Gekke Japanners, ik vond het geniaal! En HARRRRDDD!!! Wolves in the Throne Room - black metal op Roadburn, ik weet niet of iedereen het wel even goed trok. Ik wel in ieder geval, toffe band! Enslaved - alweer erg gaaf, veel nieuw werk (ik blij), ik heb echt staan genieten Nou, en toen was ik helemaal compleet naar de klote en zijn we naar huis getreind/gestrompeld. Tjonge wat een feest man. HARD!!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Cool jou weer effe getroffen te hebben (ditmaal nuchter hehe) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Fucking vet, echt ongelooflijk. Hoogtepunten waren Acid Mothers Guru, Enslaved, Baby Woodrose, Nadja, Cult Of Luna, Isis, Electric Orange, Groundhogs en Boris. Nadeel was dat er gewoon té veel goede bands stonden, waardoor je dingen gewoon moest laten schieten (voor mij o.a. WITTR, Jesu, Witch en The Heads), maar toch, godverdomme, wat een festival. Niets dan lof voor de organisatie. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Ja man grappig, ik hoop dat je je vermaakt hebt! Ik wel in ieder geval. Begin me nu weer levend te voelen haha. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Niets dan lof voor de organisatie ja Effe na de Enslaved show met de organisator gesproken backstage, en hij is echt iemand die voor de muziek en de sfeer gaat...zo zouden er meer moeten zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Heb me prima vermaakt ook al heb ik naast Enslaved niks anders gezien. Geweldig relaxte sfeer daar en leuke hulp bij de merch Had wel eigenlijk meer willen drinken want ik was echt 'in the mood for drinking' hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Geniaal festival! Hoogtepunten voor mij: Black Shape Of Nexus Enslaved ISIS Cult Of Luna Long Distance Calling Kruger Nadja Weer erg genoten, volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Tegenvallers waren: Cephalic Carnage (ze zijn niet goed in doom spelen) Jesu (solo ipv met band minder goed) |
|
Was Nadja nog net zo gaaf als op de DDD? Geweldige band! |
|
vond er op DDDDDDDD anders niet al te veel aan .. Methadrone heerschte harder .. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |