IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Roadburn 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-04-2008 15:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Maar die andere 3 dagen zijn niet de moeite waard

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 12-04-2008 15:43 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik pest je maar

Bla

Hub de Gallier
Posted 12-04-2008 15:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vergeef jou lieve schat

Btw, ben je ook op Rock Hard festival? Kunnen we daar wat pilskes achterover gaan gooien

Hub de Gallier
Posted 13-04-2008 15:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Enslaved - ROADBURN 2008 headliner

After Celtic Frosts cancellation from Roadburn 2008, Enslaved has stepped in to headline Saturday April 19th of the festival.

The band has issued the following statement:

"It is a great honour to announce that Enslaved will be headlining Saturday April 19th of the Roadburn Festival in Tilburg. This is a festival we would love to attend as listeners (actually, some of us were planning to attend before knowing we would play, how about that?), and to go there as a performing band is nothing short of a privilege.

This show's focus will pan hard towards our later years; focusing in depth on the "Isa" and "Ruun" albums – two albums that seem to fits Roadburn's experimental, dark and somewhat psychedelic profile.

We are these days in the final stages of our coming album, due to be out in October '08, and we're planning to give the festival audience a pre-taste of that too.

Who knows, maybe there will be room for an ancient classic also?"

galspuug
Usericon van galspuug
Posted 15-04-2008 15:37 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Te koop: kaartje voor de zondagmiddag van David Tibet.

Op dit moment zijn er nog kaarten te koop via de reguliere verkoopkanalen, daarom bied ik het kaartje aan zonder servicekosten, scheelt je toch alweer een paar bier.

Reacties per e-mail: [username]@hotmail.com
Waar [username] de username hier op ZM is.

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 15-04-2008 20:11 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik ga er niet heen, maar we krijgen wel 8 langharige noren, zweden en roemenen over de vloer via couchsurfing die komen crashen bij ons in tilburg voor enkele dagen, dat word wat.

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 17-04-2008 14:08 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

vanavond!!!!!

But there is no real me: only an entity, something illusory................

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 18-04-2008 0:11 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Morgen!
Of nee, eigenlijk ook vanavond ja, het is inmiddels vrijdag.

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 18-04-2008 0:20 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Mega siked! Witch, ISIS, Black Shape Of Nexus, Scott Kelly sowiezo maar ff checken morgen.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-04-2008 3:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

iedereen earthless checken!

Je moeder.

Hub de Gallier
Posted 20-04-2008 2:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zo, net terug van Roadburn...wat een mooi festival...geweldige sfeer, geweldige crew, alles perfect

En namens Enslaved bedankt voor de geweldige stemming tijdens hun show

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-04-2008 10:22]

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 20-04-2008 10:27 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 20 april 2008 2:37 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zo, net terug van Roadburn...wat een mooi festival...geweldige sfeer, geweldige crew, alles perfect

En namens Enslaved bedankt voor de geweldige stemming tijdens hun show

Je was vanacht zelfs nog in staat om te typen

Hub de Gallier
Posted 20-04-2008 11:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik was nuchter, moest werken en nog naar huis rijden dus dan blijf ik nuchter

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-04-2008 13:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

kanker, eht was een een hard feest inderdaad..

alleen op donderdag geweest, zaterdag sjaak afhaak omdat ik nog te fucking brak was..

we hebben zelf goed gespeelt, ging lekker, goed gefeest, alleen jammer van de boete van 64 euro..

fuck it!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Hub de Gallier
Posted 20-04-2008 13:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Boete? Vertel

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-04-2008 14:17 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ach, shit happens..

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-04-2008 15:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tering, wat een vet festival! Geweldig!

Vrijdag en zaterdag geweest. Wat dingen van vrijdag:
Danava - HARRRDDDDDD man. Wel lekker rocken. Maar HARD!!!
Baby Woodrose - Rockte als een tiet, vette show!
The Assemble Head In Sunburst Sound - keek ik vooral vanwege de theremin, wat een bizar instrument. Muziek vond ik niet zo heel bijzonder
Black Shape of Nexus - capabele funeral doom zonder een greintje originaliteit.
Isis - geweldig geluid, geweldige show, ik heb genoten!

Zaterdag: zware dag! Ik ben niet in de Batcave geweest en heb alleen maar heen en weer gelopen tussen kleine en grote zaal.
Long Distance Calling - instrumentale postcore uit Münster, erg mooi. Mooie projecties ook bij de muziek.
Jesu - Justin Broadrick in z'n eentje. Ik weet niet of er later nog muzikanten bij gekomen zijn, na 10 minuten ben ik weggegaan. Gemiste kans naar mijn mening, ik had ze in Den Haag gezien (toen met z'n drieën) en dat was gaaf. Dit werkte niet, voor mij althans.
Cephalic Carnage - ik wist niet eens dat ze nog bestonden, jammer. Wat een kutband toch. Maar gelukkig waren we hierdoor wel ruim op tijd voor een goede plek bij...
BORIS - AAAARGGGH wat was dat vet. HARDDDD! Intro van VON dus vette scenepoints voor Boris. Gekke Japanners, ik vond het geniaal! En HARRRRDDD!!!
Wolves in the Throne Room - black metal op Roadburn, ik weet niet of iedereen het wel even goed trok. Ik wel in ieder geval, toffe band!
Enslaved - alweer erg gaaf, veel nieuw werk (ik blij), ik heb echt staan genieten

Nou, en toen was ik helemaal compleet naar de klote en zijn we naar huis getreind/gestrompeld. Tjonge wat een feest man. HARD!!!!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Hub de Gallier
Posted 20-04-2008 16:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Cool jou weer effe getroffen te hebben
(ditmaal nuchter hehe)

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 20-04-2008 16:22 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Fucking vet, echt ongelooflijk. Hoogtepunten waren Acid Mothers Guru, Enslaved, Baby Woodrose, Nadja, Cult Of Luna, Isis, Electric Orange, Groundhogs en Boris. Nadeel was dat er gewoon té veel goede bands stonden, waardoor je dingen gewoon moest laten schieten (voor mij o.a. WITTR, Jesu, Witch en The Heads), maar toch, godverdomme, wat een festival. Niets dan lof voor de organisatie.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-04-2008 16:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 20 april 2008 16:16 schreef Hub de Gallier het volgende:
Cool jou weer effe getroffen te hebben
(ditmaal nuchter hehe)

Ja man grappig, ik hoop dat je je vermaakt hebt! Ik wel in ieder geval. Begin me nu weer levend te voelen haha.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Hub de Gallier
Posted 20-04-2008 16:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Niets dan lof voor de organisatie ja
Effe na de Enslaved show met de organisator gesproken backstage, en hij is echt iemand die voor de muziek en de sfeer gaat...zo zouden er meer moeten zijn

Hub de Gallier
Posted 20-04-2008 16:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2008 16:33 schreef M. het volgende:
Ja man grappig, ik hoop dat je je vermaakt hebt! Ik wel in ieder geval. Begin me nu weer levend te voelen haha.
Heb me prima vermaakt ook al heb ik naast Enslaved niks anders gezien. Geweldig relaxte sfeer daar en leuke hulp bij de merch
Had wel eigenlijk meer willen drinken want ik was echt 'in the mood for drinking' hehe

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 21-04-2008 9:32 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Geniaal festival!
Hoogtepunten voor mij:
Black Shape Of Nexus
Enslaved
ISIS
Cult Of Luna
Long Distance Calling
Kruger
Nadja

Weer erg genoten, volgend jaar ben ik er zeker weer bij!
Tegenvallers waren:
Cephalic Carnage (ze zijn niet goed in doom spelen)
Jesu (solo ipv met band minder goed)

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2008 9:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Was Nadja nog net zo gaaf als op de DDD?
Geweldige band!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2008 9:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

vond er op DDDDDDDD anders niet al te veel aan .. Methadrone heerschte harder ..

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com