|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Buhhh, hard nadenken of ik kaartje ga kopen. Niet zoveel zin om alleen 2 dagen lang in Tilburg rond te hangen. |
|
En het is alweer uitverkocht.. Heb zonet nog een paar van de laatste 30 combikaarten kunnen scoren. Weekendkaarten zijn er niet meer. €100,- lichter, maar godver wat zat ik te stressen toen ik zag dat het uitverkocht was. Ik ben er iig bij!! |
|
Zijn er nog combitickets??? Zo niet: Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Hahahahah sjaak. Had je kunnen weten! Ik heb mijne iig binnen. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Gelijk bestellen via ticketservice.nl jallo Er zijn er echt nog maar een paar. Vanochtend nog 32. Ideal betalingen heersen! |
|
Perkele vittu saaatana, even iemand met een creditcard zien te strikken. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Yay, eindelijk eens niet achter het net gevist!!! |
|
We zouden met z'n 4-en gaan... er waren welgeteld nog 3 kaarten verkrijgbaar. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Lucky bastard mooi optijd nog dus? 4e kaart via i.net maat opscharrelen dan. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Weet iemand welke dag Grand Magus speelt? Want er staat nergens iets over de Line up van de PRE-HEAT?! [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 11-01-2008 13:23] The trend is dead. |
|
De 17e |
|
quote: A gaaf, ik ga alleen voor Grand Magus. Meschien tot de 17e dan The trend is dead. |
|
Ik reageer hier niet vaak (dit is mijn 2e post ofzo?) Maar ik heb zo'n zin in dit festival! Ik kijk uit naar veel bands, maar vooral Nadja ben ik erg benieuwd naar. Sowieso een mooi festival dit, vorig jaar ook met Orthodox en Neurosis, om maar te zwijgen over Afterburner met Sunn en Bohren |
|
MAAR: weet iemand nou de line up van Roadburn 2008? En dan de Preheat? The trend is dead. |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ow bedankt, en nee dat kon ik echt niet vinden The trend is dead. |
|
yeah, waarschijnlijk toch nog dagje aanwezig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
DOWN!!!! Op de Pre-heat! Nice! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Roadburn rules!! Jammer genoeg dat ik te laat was met bestellen. Heb met mijn zatte kop kaartjes besteld voor de Pre-heat en voor de zondag na Roadburn. Niet echt praktisch. Maar goed in ieder geval een beejte het Roadburn idee. En ik kan een beetje geruststelling vinden in het concert van Earth op 17 maart. |
|
quote: He godverdomme, waarom kan ik dan niet? come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Down er ook nog bij, had ik eigeblijk niet meer verwacht. 4 dagen puur genieten wordt dit! |
|
Wist het al een tijde, waarom godverm nou juist in die periode en door de weeks ... Kan geen vrij krijgen |
|
The Devil's Blood uit Eindhoven zal haar eerste optreden ooit doen op de Roadburn donderdag. Het is de nieuwe band van voormalig Powervice gitarist Selim: www.myspace.com/thedevilsblood De band is door Lee Dorrian gevraagd of ze op Roadburn willen staan tijdens de viering van het 20 jarig bestaan van Rise Above Records --ook op de Roadburn donderdag. |
|
hell yeah! ik heb er zin an! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |