|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: DDD was ik niet maar het was zeker erg gaaf! helaas geen merchandise van ze kunnen vinden |
|
Tegek festival. Zo stoned als een garnaal Isis: Tegek. Scott Kelly: Erg cool ook! Cephalic Carnage: sloppy maar erg vermakelijk. Boris: geniale jappen. CoL: meeegga vet. Enslaved: goden. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Jammer dat er veel 'nieuwe' band stonden, en weinige echte bands zoals een aantal jaar terug meer was op Roadburn. Vooral in dat genre kwamen er altijd veel nieuwe bands voor mij naar boven, WITCH was voor mij dit keer zo'n band waar ik zeker meer van ga checken. Verder was Enslaved erg goed, maar ik heb zo mijn gedachten of de band wel op Roadburn thuis hoort. |
|
quote: Megagoed maar idd, zag ook mensen weglopen soms Ze zijn progressief/experimenteel etc etc en passen opzich wel op roadburn maar de constante dubbelbass partijen en blastbeats zijn denk ik 50% van het publiek iets teveel haha Vond witch niet echt boeiend eigenlijk.. beetje klote muzikanten ook... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Daar gaat het niet om, gaat om sfeeerrr. En blowen. |
|
quote: Tuurlijk wel. |
|
Nee, zou jij moeten weten! |
|
Ik vind het altijd wel prettig als muzikanten een beetje kunnen spelen. Zoniet kan ik er meestal ook geen/niet zoveel sfeer in ontdekken. Maar ja ieder z'n mening. |
|
ik heb nog niemand over earthless gehoord... Je moeder. |
|
Ja die waren wel fucking vet, blij dat ze uiteindelijk in de grote zaal hebben gespeeld. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
mooi die lui verdienen meer bekendheid! Je moeder. |
|
quote: Op DDD vond ik Nadja niet zo goed (Methadrone was idd veel beter). Het was toen ook nog maar hun 3de of 4de optreden. Nu op Roadburn was het een fantastisch optreden. |
|
quote: nieuw werk in de zin van nummers die op de aanstaande cd komen te staan of bedoel je vooral nummers van de meest recente cd's (die allen briljant zijn overigens)? |
|
quote: Ik vond het niks. Maargoed.. ik was ook zat en stoned "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
:O Je moeder. |
|
quote:Van de aankomende CD heeft Enslaved alleen "The Watcher" gespeeld. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 21-04-2008 21:51] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Erg cool nummer! Oh en dude! Doe aub wat aan die merch prijzen of haal ze over er wat aan tedoen, 20 e voor een shirtje vind ik toch wel een beeeetje duur, 15 vind ik de max toch wel ofzo, dan had ik er zeker 1 opgepikt. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Tegenwoordig is bij veel 20 al normaal ....ik zie zelfs regelmatig de shirtjes al voor 25 euro liggen en dat word idd. te duur. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |