|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
"More on Kutschurft-gate on our next episode... Stay tuned.." *spannend muziekje* |
|
Poeh hee! |
|
ach, of je nu hier de details neer zet of als ze straks in het `Wil Nanninga circuit` de ronde doen... |
|
Ik zou het niet eens erg vinden als die andere band ook zou spelen.. |
|
Na het uit de weg ruimen van enkele misverstanden is Popfront akkoord gegaan met So Called Celeste als support voor Kutschurft. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ah okee en hoe laat begint Kutschurft ongeveer? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-11-2007 0:17] |
|
quote: Als So Called Celeste netjes op tijd (21.00 uur) begint met spelen verwacht ik dat Kutschurft rond 22.00 uur begint. Geen trek in de eerste band dus? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Goh ik heb er nu al zin in! Ik ben toe aan weekend! |
|
Echt wel!! Mooi bier zoep'n!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Wijn voor mij! Hoewel t niet veel zou worden met mn 7 euro |
|
mooi. thanks voor de info angel of d. de opanmes van emotie hebben we speciaal een weekeinde verplaatst om kwartier te maken in popfront... |
|
quote: Mmayooooooo gewoon lekker op tijd aanwezig zijn en biertjes bestellen!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Neuh. quote: Ik ben op tijd aanwezig, op tijd genoeg voor de 2e band. |
|
Ach ... laat ik ook maar langs hopsen |
|
quote: .......als je maar niet binnenkomt (ps.cd al goed beluisterd? wil graag respons!) [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 14-11-2007 10:24] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: ...en niet keihard "doei doei" schreeuwt met een iets te hoge stem... Maar Wilfred, gezellig, hoor. Zie je zaterdag "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
*staat achter de bar* |
|
quote:*komt daar drinken halen* |
|
quote: ik zou als ik jou was nog ff een mail naar David doen Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Gezellig! |
|
quote: Als ik zijn email had zou ik dat doen ja.. |
|
quote: Wellicht iets met "popfront" en "bar"? Er is altijd nog een website, waar ook contactgegevens staan... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: bar dingetje popfront.nl en nu gaat ik snel mijn beeldscherm uitzetten, heb visite.. [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 14-11-2007 18:06] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Moon, wil je mijn Popfront mail adres de volgende keer niet vol uit op internet zetten maar met onderbrekingen of iets dergelijks? Krijg al genoeg spam... Dank! [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 14-11-2007 18:01] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |