![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die krukken ook wel, alhoewel het zo nu en dan wel struikelen was. ![]() |
|
Mja ik kon lekker mn jas achter leggen! MOEHAHAHA ![]() |
|
quote:Ok... regel ff dat wij dat ook kunnen de volgende keer... die popfront kapstok is altijd chaos... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Bij de wc's heb je ook nog kapstokken. Worden amper gebruikt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Nou kom ik er al een poosje, maar daar heb ik nog nooit een kapstok gezien... ![]() ![]() ![]() Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying ![]() |
|
Recht tegenover de dames wc achter de schuifwand. Hangt er nu niet ivm schilderen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Hehe, ondanks de drukte heb ik me best vermaakt gister ![]() Kutschurft is een leuke band. Stukken leuker dan verwacht. Die eerste band was kut. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
vetgrappiggezellig ![]() Popfront was gezellig, lang niet geweest zeg, dat ging natuurlijk smiddags ook al mis ![]() naaah volgende keer weer hoor! ![]() |
|
Ik heb Jolijn dus ook niet eens gezien... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: JEEEEEEZUS JIJ HEBT ECHT NIET GOED RONDGEKEKEN! Ik heb zelfs nog effetjes met Jolijn gedanst en toen stond je practisch achter me! ![]() |
|
quote:LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Nou moe! Je zag me wel, je keek er gewoon langs heen Doomy ![]() maar LL en ik hebben vet geil gedanst hoor! ![]() |
|
quote:Ik zag wel wat meiden vet geil dansen... hmmm ja dat ben ik niet van je gewend hoor... ik ken je alleen rustig zittend tegen een muur van de Buze... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Ganz ja GANZ GEIL! Wel leuk om een keer een grote tiet te voelen die niet van jezelf is ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:ja das waar, maar gister was ik niet ziek. dat helpt ![]() volgende keer weer. @ LL fijn dat ik je verder heb ik kunnen helpen ![]() ![]() |
|
quote: Hahahaha you rule! ![]() ![]() |
|
LOL... ja we praten nog wel een keer als je wel weer ziek bent dan... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Deal ![]() ![]() |
|
![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |