|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die krukken ook wel, alhoewel het zo nu en dan wel struikelen was. |
|
Mja ik kon lekker mn jas achter leggen! MOEHAHAHA |
|
quote:Ok... regel ff dat wij dat ook kunnen de volgende keer... die popfront kapstok is altijd chaos... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Bij de wc's heb je ook nog kapstokken. Worden amper gebruikt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: ??????????????????????????????????? Nou kom ik er al een poosje, maar daar heb ik nog nooit een kapstok gezien... en Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying |
|
Recht tegenover de dames wc achter de schuifwand. Hangt er nu niet ivm schilderen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hehe, ondanks de drukte heb ik me best vermaakt gister Kutschurft is een leuke band. Stukken leuker dan verwacht. Die eerste band was kut. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
vetgrappiggezellig Popfront was gezellig, lang niet geweest zeg, dat ging natuurlijk smiddags ook al mis . niet echt de bedoeling maar vandaag was ik wel echt keibrak. Poe hee. naaah volgende keer weer hoor! |
|
Ik heb Jolijn dus ook niet eens gezien... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: JEEEEEEZUS JIJ HEBT ECHT NIET GOED RONDGEKEKEN! Ik heb zelfs nog effetjes met Jolijn gedanst en toen stond je practisch achter me! |
|
quote:LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nou moe! Je zag me wel, je keek er gewoon langs heen Doomy . maar LL en ik hebben vet geil gedanst hoor! |
|
quote:Ik zag wel wat meiden vet geil dansen... hmmm ja dat ben ik niet van je gewend hoor... ik ken je alleen rustig zittend tegen een muur van de Buze... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ganz ja GANZ GEIL! Wel leuk om een keer een grote tiet te voelen die niet van jezelf is ghehehehe |
|
quote:ja das waar, maar gister was ik niet ziek. dat helpt volgende keer weer. @ LL fijn dat ik je verder heb ik kunnen helpen |
|
quote: Hahahaha you rule! |
|
LOL... ja we praten nog wel een keer als je wel weer ziek bent dan... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Deal |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |