|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Mail anders even een moderator, die wil het vast wel voor je aanpassen als Moon dit voorlopig niet leest.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Moon is er al mee bezig |
|
Sorry.... heb t geedit!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
quote:Die komt waarschijnlijk niet aan |
|
O. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nou david heeft lekker mn mail wel gekregen! Menschen die komen kunnen dus lekker bier komen halen bij me! Tegen betaling natuurlijk |
|
Hoef ik minder te doen. Mooi! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ghehe maar je helpt net zo goed mee kerel! |
|
quote:godver, dan kom ik niet hoor Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nou dat zou ik heel jammer vinden! Maar je krijgt wel een pakkert van me hoor als ik je zie |
|
quote:Gaaf!! Als ik binnenkom.. volgens mij gaat er een vrij grote Utrecht delegatie en ook nog bezoekers uit het hoge noorden!! Gezellig! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Het is jouw inwerk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nou fucking En? |
|
Inwerken op een concertavond, toe maar.. Dan is het me ook duidelijk waarom een eventuele barmedewerkster het mailadres van David niet heeft of kan bedenken muhahaha [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-11-2007 19:45] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
@LL Honger? [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 14-11-2007 19:45] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Mn concertinwerk... |
|
quote: Neuh net goed gegeten vooral veel vleesch! Runderlappen gebakken door LL FTW!! |
|
quote: Hehehehe, heb je wel al gegeten? [edit] Ja dus, misschien wat meer zetmeelproducten erbij, dat verteert wat langzamer [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-11-2007 19:48] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Lal. Komt wel goed Ellen. Jij mag al het dronken volk bedienen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja ik had ook nog aardappels en boontjes maarja 't vlees is t lekkerst |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |