|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oooh zodat jij niets hoeft te doen dus Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ik voer ze wel dronken mag hij schoonmaken |
|
Zin in! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ook maar eens even kijken idd. Hopen dat het niet te druk is haha. Life doesn't get much better than this! |
|
Nog een paar uurtjes..... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Vanavond al.. |
|
Koppijn. Gaat nog leuk worden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Stel jezelf deze keer voor. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ok is goed.. Begint om 21.00 uur toch? Dan ga ik zo.. |
|
Owja, bandjes in popfront. Die kant maar eens op dan Life doesn't get much better than this! |
|
Was wel leuk.. |
|
quote: Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying |
|
die eerste band was totaal misplaatst, paste totaal niet bij de avond en niemand vond het leuk zo te horen. gelukkig speelden ze maar erg kort... kutschurft was zo vet als verwacht, ook goed geluid voor popfrontbegrippen Je moeder. |
|
Helemaal met je eens Karnivoor!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Nou, dat achter de bar staan beviel me toch niet zo hoor! Beetje jammer dat je dan zo rustig an moet doen... doar hol ik nie zo van! Uitgaan daarna was ook niks... 2 minuten binnen geweest en iedereen ging al weg.. Dus ik ook maar door de kou naar huis fietsen FTW! |
|
Zooooo.... Next --> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2708087 "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Wat Karnivoor zegt. Jammer van de eerste band maar daar kan de planning ook niks aan doen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
De tering zeg, wat een kutband die eerste band. Verschrikkelijk! Ik had nog zo gehoopt die te missen, nog mijn best gedaan wat later te komen.. moesten ze nog spelen, godver! De zang klonk nergens naar en hij had gelijk toen hij de opmerking maakte over wat een kutherrie he (ofzoiets). Bijna niemand reageerde ook op deze band, zanger stond veelal naar zijn drummer te bleren, gelukkig duurde het maar kort. Kutschurft was gaaf zoals altijd Edit: Waar is de kapstok gebleven? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-11-2007 13:34] |
|
quote: hoezo kan de planning daar niets aan doen??? beetje vreemde opmerking daar ik ervan uit ga dat mensen die de metal-avonden organiseren ook zelf bepalen wie er wel en niet komt spelen. helaas het niet kunnen redden gister. had KUTSCHURFT graag eens gezien. zo te lezen waren hun goed te pruimen. |
|
Twas gezellig Vooral de afterparty |
|
Die eerste band was zo slecht nog niet. Het was enkel de zanger die ik niet kon uitstaan. Kutschurft is wel leuk, maar ook niet wereldschokkend natuurlijk. Het geluid was idd best te doen voor popfront-begrippen... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Helaas is er wat mis gegaan, waardoor ik niet zelf een voorprogramma heb kunnen uitkiezen. Wie, wat en hoe vind ik niet echt nodig om te noemen. Persoonlijk vond ik de eerste band niet slecht voor het genre. Alleen het genre had helemaal niets met Kutschurft te maken en dat moet je maar net trekken.... Ik hoop dat dergelijke misverstanden niet meer voorkomen, uiteraard probeer ik ervoor te zorgen dat alles voortaan weer netjes volledig via de juiste lijntjes verloopt. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 18-11-2007 18:45] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Maar waar is de kapstok nu gebleven? |
|
quote: De muur is vrijdag geverfd... Dus moest de kapstok er even af "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |