|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jouw smaak valt dus ook niet serieus te nemen |
|
quote: Waarom dan posten in dit topic? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Oh ja het gaat over de coolste band ontdekking.. |
|
Inderdaad "Kutste band ontdekking van de laatste tijd pt 3!" ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
1 keer iets luisteren en het dan meteen kut vinden gaat er bij mij niet in...zo kan je toch geen serieus oordeel vellen over een band ? Fuck the world and fuck you |
|
Vo Skorbyah Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: o wel hoor, jammer alleen dat je sommige bands zoals iron maiden of metallica zo vaak móet luisteren want die zullen nooit gaaf worden in mijn oren. 2e kansen zijn gay! Je moeder. |
|
The Lucifer principle is een zeer sterke live band van Apeldoonse komaf. Zeker de moeite waard. Check: http://www.theluciferprinciple.nl of http://www.myspace.com/tlpmetal |
|
jep, en aardige lui ook! ook bekend met erik's vorige bands, pre mortem en morbid visions? ook gaaf spul! moet zeggen dat tlp niet ens zo ver van pre mortem vind verschillen, iig allebei vet! sluikreclame: komend weekend in zwoll voor entombed! Je moeder. |
|
Bloodtrial Disloyal Pride Runs Deep Far from Passive Tear it Down [Dit bericht is gewijzigd door mental op 20-01-2008 22:49] Fuck the world and fuck you |
|
Even bedenken wat ik in 2007/2008 heb ontdekt en herontdekt. Forgotten Woods (herontdekt) :+++++ Velvet Underground ++++ Joyless ++++ Nekrocock ++ Burzum (totaal herontdekt) +++++ Crucifier ++ Arckanum ++ [Dit bericht is gewijzigd door R. op 20-01-2008 22:49] |
|
quote:Nu pas Gave band |
|
quote: *edit.. nu ik toch bezig ben* ES ++ In the woods +++ |
|
Herontdekking: Despiced Icon |
|
quote:Despised Icon, gave band ja, vooral The Healing Process |
|
Malfeitor; rauwe Italiaanse black www.myspace.com/malfeitor666 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Inderdaad die cd is geweldig |
|
Dead Raven Choir - My firstborn will surely be blind. De rest van hun/zijn muziek boeit me niet zo, beetje een vage verzameling geluidjes met een blekkie smaakje, maar My firstborn... is wat meer consistent, lekker duister, een basviool als basis, langzaam en creepy spul. Ik vind het wel jammie. |
|
Behexen Mortuus Infradaemoni Lurker of Chalice [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 21-01-2008 22:01] |
|
quote:Dat zijn niet de drie minste. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja, er is best veel gaafs op blackgebied en er zal ook nog wel het nodige te ontdekken zijn. Ik heb hier Verdunkeln, Antaeus, Mortuus, Beherit en Thronum Vrondor nog liggen, die moet ik nog luisteren. Ook een recente ontdekking: Negura Bunget. |
|
Ha-ha, Beherit, tering jantje. Veel luister"plezier" . Mortuus is vet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
"ken je beherit?" net ontdekt: die laatste backfire cd (de andere 2 mp3's op hun site vond ik maar slap...) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-01-2008 22:39] Je moeder. |
|
laat me raden je vond het nummer met die gast van kickback erbij gaaf.het 2de nummer op de myspees Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |