|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+1 herontdekken! Watain |
|
quote: Zeker vorige week die docu gezien van deze band op de publieke omroep? |
|
quote: Alsof jij al alles hebt gevonden! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:maar wel de meest voor de hand liggenden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dat is relatief. En hoe weet je dat ik ze laat heb gevonden? Je weet niet eens hoe lang ik al naar metal luister, laat staan hoe lang ik naar de soort metal luister waar deze bands onder vallen. Lekker puh! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ook errug lekker: Colosseum, bombastische sfeervolle funeral doom |
|
quote: zit d'r ook 1 op de kast Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Verberg je ongelijk maar onder semi-grappige opmerkingen die worden ondersteund door lelijk beeldmateriaal! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
OT: Nog wat bands waar ik al wat naar geluisterd had maar me nu pas in heb verdiept: The Moon and the Nightspirit + Finsterforst. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
|
|
quote:"Good...We already know the text so stfu " "Very simple song and arrangement, but an interesting ethnic and female reinterpretation of the rap protest genre. And it shows women can be sexy even completely covered. It lets think. " [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 01-11-2007 17:56] |
|
At the gates. Ja ik weet het, 10 jaar te laat ja. |
|
quote: Juistem. toen toch maar weer eens na jaren wat uit de kast getrokken |
|
quote: Dat album is best vet, vooral het laatste nummer |
|
Ik ben vandaag Thy Primordial weer helemaal aan het herontdekken, Where Only Seasons Mark The Path Of Time en At The World Of Untrodden Wonder, zullen het komende uurtje nog wel uit mijn speakers blazen Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Svartsot Geniale folk/death metal uit Denemarken! Review snel te lezen op FP. http://www.svartsot.dk/sound/gravollet.mp3 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dãm Geniale mix tussen death- en blackmetal die ik de laatste tijd behoorlijk grijs draai. |
|
Ik ga binnenkort met iemand mee naar Minus the Bear, ik moet het dus nog ontdekken maar ik ben wel benieuwd. Iemand bekend met deze band? [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 01-11-2007 22:18] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Herontdekking: Grip Inc. |
|
quote: Ik had van de week die laatste cd van ze "Incorporated" weer eens op staan en dat is inderdaad een miskend meesterwerk. Ge-ni-a-le plaat !! |
|
quote: hmm ken ik eigenlijk niet. Vond Power OfInner strenght toch het beste wat ik van hun ken. Lijkt het er op? |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |