|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
black hole generator erg gaaf! http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=56479555 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Heb nog de nodige CD's van hen liggen hier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: dat project van Wrest? (of zo'n andere BM sup4h st3r!!!11) Heb op myspace een stuk van dat enige black metal nummer van hem gehoord, deed me inderdaad erg aan Paysage 'd Hiver en Darkspace denken. moet die c.d toch binnenkort maar eens ergens vandaan gaan slepen. Paar fijne ontdekkingen: Cult Of Luna (herontdekt, is na mijn (...) ste de levensjaar helaas in de vergetelheid geraakt, door een overvloed aan blekkie met0l) Austere (al een tijdje, echt geweldig spul, moet die Lyrinx split nu toch echt nodig ergens gaan halen) Radiohead (kom er nu pas achter hoe geniaal het wel niet is) [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 29-01-2008 22:26] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Artep; De eerste echte Abigor-kloon die mij ten gehoren komt. Incl. typerende vocalen, wazige gitaarmelodien en Abigor-break/intermezzo's. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Red Harvest weer herontdekt. |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Als je van de muziek houd moet je ze zeker eens live gaan zien. de muziek komt daar echt veel beter tot zijn recht. grote muren van geluid. heerlijk heb ze 2 jaar geleden, als 13 jarig schooiertje, ofzo in de GVH mogen aanschouwen samen met Arcturus. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Red Harvest is live inderdaad nog vetter dan op CD. En ze spelen ook nog eens zo strak als een tiet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Triarii: Gave martial, vleugje Von Thronstahl. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Al gedaan natuurlijk. |
|
mijn (her) ontdekkingen, allemaal veels te lang mee gewacht. Radiohead Moby Coldplay moet hier echt nodig wat shizzle van gaan aanschaffen Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Cavalera Conspiracy. niet zo moeilijk eigenlijk ook, alles wat max doet is tof. zelfs Soulfly. Fuck the world and fuck you |
|
radiohead Je moeder. |
|
quote:ik heb die nieuwste van hun moeten kopen voor een maat van me. eerste en enige keer dat ik met een cd van ze in mijn klauwen heb gestaan. Fuck the world and fuck you |
|
schaam je :O ik moet er nog aan gaan geloven, dat word een ritje van de Free Record Shop vrees ik. Ik had mezelf nog wel voorgenomen er nooit meer te komen, heb er echter een poos geleden nog een Anathema album uit de bakken kunnen vissen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
- Diabolical Masquerade - Ram-Zet - Maudlin Of The Well - Fantômas :') - G.U.T. - Green Carnation |
|
Ram-Zet ... das echt zo;n oh ff leuk band ... |
|
quote: ik vind Ram-Zet, escape, supersuperband! signature |
|
quote: Waarom? Free record shop heeft dus echt vrij veel gaaf spul en dan allemaal drie voor 25 euro Edit: ok, voor de metal hoef je er niet heen te gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-02-2008 13:59] |
|
Catamenia her-ontdekt; toch best fijn spul ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb net Weiland en Where at night the Wood Grouse plays, van Empyrium gekocht. Wat is dát geweldig sfeervolle shit! |
|
Kende het al maar inmiddels ook echt goed: Buried at sea wat een geniale band! |
|
quote: Weiland is inderdaad heel gaaf |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |