|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: brute thrash! http://www.myspace.com/fastkillofficial [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-03-2008 20:07] signature |
|
quote: Die snappen al behoorlijk beter hoe thrash moet klinken, prima "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik ben dus niet de enige die deze band goed vind |
|
quote: Holy shit, wat een bagger; sorry hoor, maar di's echt verschrikkelijk (met name de zang ) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vindt aardig lekker klinken, maar inderdaad die zang ik moet er pittig van glimlachen. Deinonychus The eleventh room Creepmime Even op de Neerlandsche doom tour dus. Wel per puur toeval. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Gojira Death Angel Meshuggah In het kader van beter laat dan nooit... |
|
quote: Bagger? haha, je snapt thrash niet denk ik. Deze gasten spelen behoorlijk moet ik zeggen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Protest the Hero Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Agnostic Front |
|
quote:dan hoopik dat je het oude werk bedoelt, nieuwere werk is echt kut^2 |
|
quote: Ligt eraan wat je onder oud werk verstaat, dit is een album uit 2004 (Another Voice) en die vind ik wel gaaf. |
|
quote: Bearforce1 vindt je ook gaaf zeker ... Dat album is zo ontzettend kut ... probeer dan op zijn minst Cause for Alarm of en victim in pain |
|
Wat vind je er zo slecht aan dan? het beukt behoorlijk alleen de zang vond ik even wennen. |
|
ik kan het niet gewend worden signature |
|
Hehehe, de zang is juist wat de band zo gaaf maakt. Als het tenminste nog steeds Roger Miret is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Thrash is ook niet mijn favoriete genre nee, dat is zo. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Het beukt niet, het overtuigt niet en het is een zwakke schim van wat ze ooit waren. AF waren in de CfA periode DE godfathers van de (NY)HC, legendes waren het, maar na de reunie werd het slapper en slapper. |
|
luister de laatste tijd veel 3 inches of blood wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Misschien wel heel laat, maar damn, wat is unanimated gaaf! Toen ik zag dat ze op party san kwamen ben ik het eens gaan checken, en damn! |
|
The Faceless her-ontdekt; achteraf toch best een pot vette muziek ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ook herontdekt: In the Woods Morbid |
|
herontdekt: den heerschers Je moeder. |
|
Vergeten; Flesh Consumed via Hókenman ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |