|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
shame maar als wannabe ZM-star begrijp ik het volkomen signature |
|
signature |
|
quote: Waddan, als je die wist is er nog steeds een top 10 over |
|
Klote Hypnos, ik was even in de veronderstelling dat KTL - 2 een paar plaatsjes hoger zou komen in de uiteindelijke toplijst |
|
quote: Goede lijst! Op Air na dan overigens.. Ik ben nu wel benieuwd wat er op nummer 3 hoort te staan. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Oeps, foutje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
CHD beter dan Abigor...pfuh! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: sorry, ma ik zal hem zelf ook kopen signature |
|
quote: 1 Deathspell Omega - Fas - Ite, Maledicti, In Ignem Aeternum 2 Sleepytime Gorilla Museum - In Glorious Times 3 Mayhem - Ordo ad Chao 4 Control Human Delete - Terminal World Perspective 5 Obsidian - Emerging 6 Abigor - Fractal Possession 7 Dødheimsgard - Supervillian Outcast 8 Peste Noire - Folkfuck Folie 9 Between The Buried And Me - Colors 10 Behold... The Arctopus - Skullgrid Dit is mijn definitieve metal top 10 van 2007 Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
geen Lifelover Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Wat is dat toch met dat Lifelover Nogal overgewaardeerd of ligt het aan mij? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Je moet er gewoon van houden, misschien wel een beetje overgewaardeerd, maar het is gewoon echt een hele goede band.... als je er van houd tenminste. zelfde verhaal als Alcest denk ik. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Hmja het heeft op zich wel wat, en die valse zang zal er wel "bijhoren" maar indrukwekkend is het allerminst. Dan vind ik Alcest alweer een stuk beter. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ja, jankerige pruts muziek en dan hou ik nog wel van jankerige prutsmuziek |
|
met je doom.... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
daarom! |
|
Had jij niet ergens in het Lifelover tipoc iets aan te merken op de orginaliteit van Lifelover.... Én je luistert Doom.....? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Wat staat er in je naam ook alweer .. grind .. Maar goed, variatie en vernieuwing plenty in de doom. |
|
ik ben ook 13 geweest.... Veel vernieuwing in Doom? ik hoor het niet.. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
nee, je luistert niet groot verschil |
|
quote: Ik vind Pulver een zeer sfeervolle en originele CD. Helaas doen ze op Erotik nagenoeg hetzelfde als op Pulver maar dan wat minder extreem allemaal. Geen heel slechte CD maar bij nadere beschouwing ook zeker geen top 10 materiaal. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Laatst nog Esoteric concert morgen bijwonen, het was echt geweldig, maar orgineel is het niet. Ik ben ook best een tijdje gek geweest van reverend Bizarre, ook hier hoor ik nou niet echt bijster veel vernieuwing Ik heb niks tegen doom, maar om bij Lifelover orginaliteit aan te stippelen als probleemfactor, terwijl je zelf doom luistert... daar klopt gewoon iets niet Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Je hebt 'm iig weer twee plaatsen doen zakken. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 04-01-2008 13:32] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Esoteric niet origineel?? Noem eens een band die hetzelfde doet? Rev. Biz klopt, die speelden dan ook behoorlijk traditionele doom .. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |