|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
01. Elexorien - Elexorien 02. Kromlek - Strange Rumours... Distant Tremors 03. Moonsorrow - V: Hävitetty 04. Primordial - To The Nameless Dead 05. Battlelore - Evernight 06. Devin Townsend - Ziltoid The Omniscient 07. Nile - Ithyphallic 08. Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli 09. Turisas - The Varangian Way 10. Bad Religion - New Maps Of Hell 11. Epica - The Divine Conspiracy [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 12-12-2007 18:18] Bruce Banner |
|
quote: Kom onder die steen vandaan man! Zelden zo'n vet metaljaar als deze gehad! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nou, dus echt niet, 1988 dat was pas een goed jaar! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
*schop* Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
*mep* |
|
*kloenk!* Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Echt wel een goed metal jaar, ja! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
GVD! Na vele goede kritieken over Between the buried and me maar eens Colors beginnen luisteren deze week... Heerschplaat!!! Deze komt dus zeker nog in jaarlijstje vermoedk, juist nog effe laten inwerken om de exacte plaats te kennen, maar zal hoog worden denkek Member of the iso-betawuste crew!! |
|
01. Interpol - Our Love to Admire 02. Editors - An End Has A Start 03. Primordial - To the Nameless Dead 04. Radiohead - In Rainbows 05. Arcade Fire - Neon Bible 06. Blonde Redhead - 23 07. Deathspell Omega - Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum 08. Sigur Rós - Hvarf-Heim 09. Aereogramme - My Heart Has A Wish That You Would not Go 10. Hyacinth House - Black Crows Country |
|
Haal die Primordial eens uit je lijst. Het is een belediging voor zo'n goede band om in zo'n zaadlijst te staan... Zenial |
|
quote: volgens mij heb ik aleerder gereageerd op dit lijstje, maar toch. Je bent geheel vrij om deze lijst in te dienen, maar veel effect zal het niet hebben, zwaremetalen is metal/rock forum. Mijn top 10 dat alle genres behelst ziet er totaal anders uit dan de lijst die ik hier heb ingevuld...ik zie het nut niet echt om pop platen te vermelden, maar dat is mijn mening. ;-) Overigens is er niets mis met je keuze. |
|
Jij bent meer van het strategische stemmen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Aan de andere kant kwamen de laatste platen van Muse en Sigur Ros de laatste twee edities ook nog in de top 50 terecht, dus wat dat betreft... [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 13-12-2007 19:00] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
niet pop vrije top 10 dan maar 1. Between The Buried And Me - Colors 2. Baroness - Red Album 3. Poison The Well - Versions 4. Clutch - From Beale Street To Oblivion 5. Battles - Mirrored 6. The End - Elementary 7. Shining - Grindstone 8. Rwake - Voices Of Omens 9. Kruger - Redemption Through Looseness 10. Oceansize - Frames 11. Justice - † 12. Midnight Juggernauts - Dystopia 13. Low - Drums And Guns 14. LCD Soundsystem - Sound OF Silver 15. Bloc Party - A Weekend In The City 16. Amon Tobin - Foley Room 17. Yeasayer - All Hail Cymbols 18. Spoon - Ga ga ga ga ga 19. Radiohead - In Rainbows 20. Klaxons - Myths Of The Near Future in 2 delen en ja, deze is officieel. |
|
quote: Ik geef Aereogramme dit jaar ook wel een kleine kans om de top-100 te halen. |
|
Schandalig eigenlijk dat toch redelijk veel mensen Halmstad van Shining in hun jaarlijst hebben staan en dat ik niemand ook maar een woord hoor reppen over Warfare machines van Deinonychus. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Halmstad is gewoon een geweldig album punt uit. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Is die laatste anders dan het eerdere werk? Want dat eerdere werk trek ik maar slecht hoor... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Die moet ik nog steeds checken, ja. |
|
quote: Op het eerdere werk was Deinonychus meer funeral doom met een black metal randje. Maar op Warfare machines ligt de nadruk veel meer op black metal. Suicidale black metal, dat wel. Meer agressie, beknoptere composities (gemiddeld ongeveer 4 minuten) maar nog altijd heel duister. Mij doet het nog het meest denken aan het oudere werk van Shining. Voordat ze interessant gingen doen met samples en accoustische gitaren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
1 - Neurosis - Given To The Rising. GODEN!! 2 - High On Fire - Death Is This Communion. 3 - Down - Over The Under (maar dan puur omdat het ook zo'n godenband is.. draai hem niet eens megavaak eigenlijk..) vond dat de 3 toppers wel voor mij.. verder... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Minimaal 10. Bruce Banner |
|
meer heb ik niet echt "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Wijziging: Therion komt alsnog mijn lijstje in, op de derde plaats Normaal wordt dit m'n definitieve lijstje 1. Mayhem – Ordo Ad Chao 2. Akercocke – Antichrist 3. Therion – Gothic Kabbalah 4. Marduk – Rom 5:12 5. Finntroll – Ur Jordens Djup 6. Enthroned – Tetra Karcist 7. Desaster – Satan’s Soldiers Syndicate 8. Nile – Ithyphallic 9. Behemoth – The Apostasy 10. Legion of the Damned – Sons of the Jackal 11. Rotting Christ – Theogonia 12. Darkthrone – F.O.A.D. 13. Endstille – Endstilles Reich 14. Limbonic Art – Legacy of Evil 15. Suhrim – Happy Hour 16. Dimmu Borgir – In Sorte Diaboli 17. Aborted - Slaughter & Apparatus: A Methodical Overture Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |