|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
@ Decomposing Bitch: Haal dan ook even die re-release uit je lijst Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Amon Amarth en Belphegor verwijderd Alles uit je blote bol doen gaat niet altijd goed, merk ik wel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hehehe, het is wel een cd die nog nooit in deze vorm is uitgebracht. Demo's + eerste cd samengevoegd, dus ik laat um er lekker in staan! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ach ja, hij wordt toch niet meegenomen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
1. Anberlin - Cities 2. Parkway Drive - Horizons 3. Still Remains - The Serpent 4. Enemy Ground - In Memory Of Them All 5. Return To Reason - Times Are Changing 6. Whitechapel - The Somatic Defilement 7. Ambitions - Stranger 8. A Day To Remember - For Those Who Have Heart 9. Feast For The Crows - When All Seems To Be Burned 10. Maroon - The Cold Heart Of Sun [Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 17-12-2007 14:48] |
|
1 Marduk - Rom 5:12 2 Behemoth - The apostasy 3 Porcupine Tree - Fear of a blank Planet 4 Dying Fetus - War Of Attrition 5 Peste Noire - Folkfuck Cholie 6 Trelldom - Til minne 7 Watain - Sworn To The dark 8 Enthroned - Tetra Karcist 9 Mayhem - Ordo ad Chao 10 Aborted - Slaughter & Apparatus Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: 1. Alcest - Souvenirs d'un autre monde 2. Volbeat - Rock the rebel/Metal the devil 3. Behemoth - The apostacy 4. Shining - V Halmstad 5. Between the buried and me - Colors !!!! 6. Divine Heresy - Bleed the fifth 7. Megadeth - United Abominations 8. Lifelover - Erotik 9. Enthroned - Tetra Karcist !!!! 10. The End - Elementery !!!! 11. Nile - Ithyphallic !!!! 12. Machine Head - The blackening 13. Chaosphere - Reign in chaos 14. Susperia - Cut from stone !!!! 15. Limbonic Art - Legacy of evil 16. Demiurg - Breath of the demiurg 17. Abigor - Fractal possession 18. Daath - The Hinderers 19. Marduk - Rom 5:12 20. Mayhem - Ordo ad chao Zo, Between the buried and me staat er nu dus tussen, Onslaught valt hiermee helaas net buiten de 20... Ook nog enkele verschuivingen binnen de 20 plaatjes. Wijzigingen aangegeven dmv !!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote:ehh door jouw wijziging verandert ALLES behalve de top 4 en The End. Maar alles duidelijk zo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Het is dan ook geen makkelijk jaar om een definitief lijstje vast te pinnen Maarre, goed werk man! Altijd fijn zo'n lijstjestijd... erg handig om zo af en toe eens nog wat dingen op te pikken die je gemist hebt (zoals BTBAM bij mij ) Much appreciated! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Thanks man Er begint zich al een aardige top 10 te vormen. De nummer 1 is op dit moment vrij afgetekend moet ik zeggen. Dat was vorig jaar wel anders met MDB en Satyricon Plus ik zit nu al op 65 lijsten en er zijn reeds 390 albumtitels voorbij gekomen! Dat schiet al aardig op dus [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 17-12-2007 16:30] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Stel dat je 20 titels inlevert, worden dan de punten ook over die 20 titels verdeeld zodat de top-10 minder punten meekrijgt, of maakt het voor je puntenverdeling niet uit zodat de laatste 10 (of minder) niet meegerekend worden? [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 17-12-2007 16:37] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Mijn puntenverdeling is als volgt: Nr.1: 30 ptn Nr.2: 29 ptn Nr.3: 28 ptn .. Nr.10: 21 ptn Nr.11: 20 ptn .. Nr.20: 11 ptn De eerste twee keren (2004/2005) deed ik dit van 20 t/m 1 pt maar in dat geval telt bij wijze van spreken een plaat die 10x op nr.20 wordt gezet minder zwaar dan een plaat die 1x op 1 wordt gezet. Vandaar... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja lijkt me ook best lastig om een rechtvaardige verhouding te vinden daarvoor, maar het is duidelijk, dankjewel! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Okee, nou kom maar op met die lijst dan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
@ NecRobert. Mijn oude lijst nog gezien ivm met verwerken wijziging? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik gok dat Marduk de lijst aanvoerd. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Denk eerder Alcest. |
|
quote: Marduk?! Shining! |
|
inderdaad in ieder geval dat hoop ik Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Yep Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Geen van beide. En ook geen Alcest Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mayhem! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik gok op Primordial. Bruce Banner |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |