|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Da's nie slecht nee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ben bang dat dat dit jaar tussen de roze hoedjes rondlopen wordt.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
HOly shit, vet, ik moet nu wel. |
|
Weer aanwezig inderdaad. |
|
quote: beter! ben derbij :D (vrije dagen ook al toegekend ) Je moeder. |
|
Metallica Incubus Floggin Molly Porcupine Tree Rage Against The Machine Cavallera Conspiracy WOEI, kan me verder geen hol boeiend die complete line-up. Ik weet mijn geld wel aan betere festivals te besteden |
|
Dit wordt ook mijn eerste pinkpop waarschijnlijk. Queens of the stone age! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Meh, geen Bitcho dus ik blijf thuis. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
Ik ga geen heel weekend, had gehoopt dat de vrijdag een heavy dag zou worden, maar valt me vies tegen! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Heel, heel misschien ga ik de zondag, aangezien ik de vrijdag én de zaterdag op het Neurotic DeathFest vertoef. |
|
Ik denk dat ik alleen die vrijdag ga, ga toch alleen voor Metallica, dus hoef ik ook mooi geen vrije dag te nemen. |
|
quote: tering wat gaaf!!! |
|
Dit word weer een twijfelgeval...als ik net zoals afgelopen jaar voor €65 kaarten kan krijgen de laatste dag.... |
|
heb m'n vrijdag ticket :D |
|
ên daar heb je nog wel plek voor he! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
The Verve mensen! The Verve!! Herman van de bakker |
|
quote: |
|
Ik overweeg ook voor het eerst in mn leven serieus om naar Pinkpop te gaan.. staan een paar leuke naampjes (goed de helft is jeugdsentiment, maar das ook leuk op zn tijd) |
|
30.000 kaarten voor Pinkpop verkocht Pinkpop heeft een record aantal kaarten verkocht op de eerste dag van de voorverkoop. Zaterdag werden er 30.000 kaarten verkocht. Dat is een verdubbeling van het succesvolste jaar 2002, toen de Duitse groep Rammstein de hoofdact was. De website van ticketservice.nl was even overbelast toen om 10 uur de voorverkoop begon. Ook op het kantoor van Pinkpop was het druk. Opvallend veel buitenlanders belden voor kaarten. Pinkpop wordt dit jaar gehouden van vrijdag 30 mei tot en met zondag 1 juni Gaat hard. |
|
Vrijdags aanwezig. |
|
quote:+1 |
|
quote: + 1 Damn, mijn hele leven nog nooit naar pinkpop geweest, nooit echt iets aangevonden, komen ze nu met zo'n line up! Vrijdags ben ik sowieso bij (Porcupine Tree en Metallica!), maar zou ik wel graag Foo Fighters, Editors, Cavalerra conspiracy, Rage Against the Machine en Serj Tankian live willen zien! Dus mocht mijn beurs het toelaten dan ben ik er dan ook bij, maar aangezien ik ook al naar Roger Waters ga 3 weken ervoor is die kans redelijk klein. Vraag me wel af hoe het pinkpop publiek op PT reageert, is toch wel wat zwaarder te verteren matteriaal dan de gemiddelde pinkpop band. |
|
Chris Cornell schijnt ook te komen, las ik vandaag in de Metro. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |