|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Woensdag nog net kaartjes besteld voor de vrijdag. 2 kaartjes voor € 150,-......Metallica moet ik toch wel zien |
|
Een Engelse vriendin van me heeft kaartjes voor ons gekocht voor de zondag! Nu ff kijken of daar nog ergens te overnachten valt! |
|
uhm, is de line up niet al defintief rond dan? alanis morisette lijkt me wel vet [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-03-2008 18:37] Je moeder. |
|
Op 8 namen na is hij officieel rond.. Jonathan Davis heeft zichzelf bevestigd in ene interview, Melee schijnt PP ook un hun tourschema te hebben staan, evenals Alanis Morisette! Stereophonics hebben het tijdens een concert geroepen, dus nog 4 namen te gaan.. Nu al zin in! Dronken worden, middelvinger omhoog en "Fuck you, i won't do what you tell me" meeschreeuwen tijdens Rage Against the Machine! En Bad Religion.. En Porcupine Tree.. En Flogging Molly.. En Foo Fighters... Argh! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb er ook wel zin in. Eindelijk eens een normale line up bij Pinkpop. Ben trouwens wel benieuwd wat voor volk er op af zal komen. Lijkt me geen standaard Pinkpop-publiek. |
|
Afspiegeling van de maatschappij-publiek. |
|
Zin! <-- x veel Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik kick eens af, kijken wie er gaan : - Underkoffer Vind ik ook niet |
|
- Underkoffer - Tricky-Dicky Will the people in the cheaper seats clap your hands? All the rest of you, if you'll just rattle your jewelry! |
|
- Underkoffer - Tricky-Dicky - Ethereal + vriendin en nog zootje non-zet-emmers [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 28-05-2008 13:42] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
- Underkoffer - Tricky-Dicky - Ethereal + vriendin en nog zootje non-zet-emmers - Mark Z |
|
- Underkoffer - Tricky-Dicky - Ethereal + vriendin en nog zootje non-zet-emmers - Mark Z - MetalTuup |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door lauz op 28-05-2008 21:02] |
|
- Underkoffer - Tricky-Dicky - Ethereal + vriendin en nog zootje non-zet-emmers - Mark Z - MetalTuup - collision-tammi |
|
Ik ga naar het Gonz Indoor Festival!! Vrijdags vette rock 'n roll en stoner (THE LOO en STRYCHNINE) en zaterdag... DE TIEFUS!! Ze spelen ook Metallica. Geen Cavalera Conspiracy, maar dan weer wel Sepultura. En nog enorm veel ander shit, goede shit dan dus. Kom ook en drink en Trash 'till Death |
|
quote: staan ook op pukkelpop dit jaar. daar ga ik dus heen, met mn lief en zijn paps en mams. die twee zijn helemaal dol op metallica iig veel fun vanavond "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Volgens nu.nl staan alle wegen rondom landgraaf vol, dus iedereen die met de auto nog die kant op gaat: succes! |
|
Ik had er nu ook kunnen staan, maar TNT is met de post mijn kaarten kwijtgeraakt |
|
quote: De Tiefus? als ik het goed heb spelen en roken die lui een boel goeie shit dus |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 31-05-2008 9:20] |
|
Na de eerste 4 nummers had ik stiekem gehoopt dat de hele show zou bestaan uit louter oud werk, maar goed al met al toch dik genoten. De setlist: |
|
Alleen komt de derde plaat Master of Puppets er maar karig vanaf, verassend was het om Whiplash weer eens te horen. Duidelijk dat het Pinkpop publiek dit niet gewend was, en maar raar keek naar een paar metalheads die losknalden. De setlist was aangepast naar het mainstream publiek van Pinkpop, als ik zag hoe ze loskwamen op Enter Sandman. En wat staan te kijken bij nummers als Ride the Lightning en Four Horsemen. Verder weinig fouten gemaakt, One is al ingekort, het drumgedeeelte in marsritme was ingekort naar 3 keer. Of wordt Lars ouder? |
|
Metallica was supervet |
|
Er staan ook al filmpjes op you tube maar is wel bizar Metallica met allemaal rose mutsjes op het veld en bijna geen metalhead te bekennen (op de filmpjes dan he ben er niet bij geweest). see you at occultfest! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |