|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
109 euro voor een dag ja. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: €69 toch? |
|
quote: ik heb gehoord 109... effe checke moment. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
hmmmm wel 69 ik moet es effe met iemand gaan babbelen dan "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Overigens besloten om net de grens over te duiken naar Rock Am Ring om daar Rage Against the Machine te bekijken. Niet dat mij dat zo'n overgeweldigend festival lijkt...maar ach daar heb je voor hetzelfde geld als op Pinkpop ook Motörhead erbij. |
|
quote: Dat is wel een wezelijk verschil |
|
quote: zeg dat wel ja... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:via zo'n online ticketserviceding kost dat 109 euro ja edit: dus al 115: Pinkpop 30-05-2008 - Toegangskaarten - Dagkaart vrijdag Aanvang: 16.00 Prijs: € 115.- Locatie: Evenem.terrein Megaland, Landgraaf [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 19-02-2008 1:32] |
|
kaartje is binnen... |
|
Zo, net 5 weekendkaarten gehaald. |
|
Via Ticketservice zijn op dit moment geen weekendtickets meer verkrijgbaar. Wel zijn er mogelijk nog een klein aantal kaarten verkrijgbaar bij de alternatieve voorverkoopadressen. (festivalinfo.nl) |
|
Kut man. Dubbelcheck: quote: Nou, dan hoef ik niet meer te twijfelen of ik naar Pinkpop ga, of op vakantie. :') |
|
quote: Flink prijzig zeg.. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: [censuur]zooi Je moeder. |
|
Damn die kaartverkoop is dan toch er extreem hard gegaan dit jaar. Maargoed dat ik alvast een kaartje voor Rock Am Ring achter de hand heb |
|
Nou da's dan mooi makkelijk bekeken. Geen pinkpop. Heb geen zin om voor een dagje naar Landgraaf te crossen. Maar nog genoeg festivals over.. |
|
Gisteren nog fijn 8 tickets uit Duitsland kunnen halen! Voor de eventuele liefhebbers (mocht het nog werken, misschien inmiddels ook al weg): http://www.bonnticket.de Edit: Nevermind, ook al uitverkocht! Blij dat ik die site gisteravond nog gevonden heb [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 21-02-2008 11:39] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Een bulletin van de MySpace van MusicFromNL: We hebben slecht nieuws voor mensen die het gehele weekend Pinkpop wilden bezoeken: De weekendkaarten zijn namelijk niet meer te koop! Na de vliegende start van afgelopen zaterdag zijn in vijf dagen tijd de 40.000 weekendkaarten voor Pinkpop 2008 helemaal uitverkocht. Als je geluk hebt, zijn er nog enkele kaarten verkrijgbaar bij alternatieve verkooppunten, maar op Ticketservice kun je sinds gisteravond -woensdag 20 februari - niet meer terecht. Record Daarmee verbreekt het bekende Nederlandse festival het record van het succesvolste jaar 2002, toen de Duitse groep Rammstein de hoofdact was. In het eerste weekend waren toen ruim zeventienduizend kaarten verkocht. "Dit is een absoluut record dat we in 39 jaar geschiedenis met Pinkpop nog nooit eerder hebben meegemaakt en ik waarschijnlijk bij leven ook nooit meer zal meemaken", aldus organisator Jan Smeets over de verkoop van dit jaar. |
|
Heb ik ff mazzel dat ik vanmiddag nog het kaartje uit mijn brievenbus kon vissen... Volgens mij kan ik 'm voor een drievoud doorverkopen rond half mei, hehe. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: yeah en dik 140€ Je moeder. |
|
quote: 138,50 + 6,50 verzendkosten (per bestelling, niet per kaartje..) Mjah, in NL kwam er ook 5 euro aan administratiekosten bij (wél per kaartje), plus dat het een kwestie was van een tientje meer betalen of thuisblijven... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
hm ik kwam gisteren op 140,50 maar zal wel een andere site zijn geweest die mayo stuurde Je moeder. |
|
kutzooi, ik had extra kaartjes moeten kopen |
|
Het wordt tijd dat ze kaartjes gewoon op naam gaan verkopen ofzo, meteen al die woekeraars uitgespeeld... Zou me niks verbazen dat er tussen de 5- en 10duizend kaarten bij die bedrijven beland zijn! Hoe dan ook, nog steeds blij met de kaarten Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |