|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Best gaaf |
|
Dat jij zo braaf bent om naar zo'n security te luisteren |
|
quote: . Altijd toch. TUURLIJK NIET. [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 02-06-2008 23:33] The trend is dead. |
|
Gezellig die security daar, bij 4:30 http://nl.youtube.com/watch?v=GJw71WZesUU |
|
goeie zaak, er zouden meer mensen moeten worden doodgeschopt bij concerten In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: hoe doe je dat dan? |
|
als je op 3voor12 die mediaplayer start wordt er een bestandje naar je pc gestuurd, windowsmedia.wmv(of .asf). die zoek je op in je temp internet files (of je komt achter de directe downloadlink met de adblocker van firefox ) dat open je in kladblok, is gewoon een tekstbestand in feite. daarin zie je een mms://... adres. dat verander je in http:// en plak je vervolgens in je favo downloadmanager. dan download ie een asf bestand wat je vervolgens weer kan omzetten naar mp3 mocht je dat willen ze maken je 't niet al te moeilijk the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Vet weekendje gehad! Alleen KNETTERverbrand zondag *auw* Toppers waren wel Bad Religion, Cavalera Conspiracy, Flogging Molly (vanaf de 1e seconde feest!), Serj Tankian, The Verve, Foo Fighters, Kubus en Bangbang (Dancetent op camping QOTSA en ook Rage... Godverdomme wat is dat een vet gezicht zeg, 60.000 man die ineens losgaan tijdens Killing in the name of Nu weer even aftersunnen.. Auw. Edit: Iemand enig idee of er nog aan die uitzending op Nederland 3 te komen is? (Die van zondagavond) Staat natuurlijk weer niet op Uitzending Gemist en de videorecorder had helaas kuren... [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 03-06-2008 10:07] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Hij was vanacht van 0.20 tot half 6 's ochtends op. Nog tot 3 uur gekeken, maar verder zou ik niet weten wanneer hij weer wordt uitgezonden, waarschijnlijk wel nog een nacht binnekort. Hou de tv gids dus in de gaten! |
|
en welke Sepultura nummers heeft Cavalera Conspiracy gespeeld? |
|
refuse/resist en Roots Vind ik ook niet |
|
Waarom zijn er als ongeveer enige band geen live beelden of alleen live geluid van Porcupine Tree te vinden? Verder ook nergens een review gezien waar meer in stond dan "De redelijk onbekende band Porcupine Tree, blablabla, Fear of a Blank Planet blablabla, obscure muziek, blablabla, goed dat ze de tent vol wisten te houden ondanks dat metallica meteen na ze speelde. |
|
Er zijn geen beelden van 3voor12 van Porcupine Tree omdat ze geen video-apparatuur in die tent hadden; Porcupine Tree is geen onbekende band, ze hebben zelfs 14e in de Albumlijsten gestaan; Porcupine Tree is alles behalve obscuur. Inter faeces et urinam nascimur |
|
waar komt die review vandaan dan ? Een beetje muziekliefhebber kent ze wel ! Vind ik ook niet |
|
quote: en attitude toch? mooi klote van porcupine tree idd. op zaterdag en zondag hadden ze dus wel video apparatuur in de tent, want er zijn wel beelden van blood red shoes, pete murray etc. tja, of 't mocht niet van de band... staat wel een uitgebreide review van ze op 3voor12 (nog een goed cijfer ook) en een interview met wilson over ipods the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote: mja.. het staat nu op demonoid...: Pinkpop Saturday Metallica (Dutch TV rip) - Recorded at Saturday, from Nederland 3 Pinkpop Sunday part 1 (Dutch TV rip) - Recorded at Sunday 17:00 - 18:00, from Nederland 2 Pinkpop Sunday Part 2 (Dutch TV rip) - Recorded at Sunday 19:00 - 24:00, from Nederland 3 wel 12.2 gieg, lolz. en je moet er een account hebben. maar wellicht dattie ook op de nieuwsgroepen/piratenbaai komt the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote:Steven Wilson wil geen opnamen zomaar laten uitzenden voordat ie zelf de banden heeft mogen checken. Dat ging niet, dus geen uitzending. Promotechnisch niet echt slim als je het mij vraagt.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: En Chaos A.D. Of vergis ik me nu in een titel? |
|
quote: da's refuse/resist the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote: Dat verklaart een hoop Er was namelijk wel opname materiaal in de tent, ik heb wel beelden gezien van Patrick Watson en Voicst. |
|
stomme zet idd, was geweldig goeie promotie geweest! Je moeder. |
|
Iemand Animal Alpha gezien en zo ja, hoe waren zij? Ben te laat er achter gekomen dat zij speelden, anders was ik er zeker bij. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Die 'beveiliger' is vandaag op non-actief gesteld, hoor ik net op Kink FM. |
|
he jammer. relnichten die niet meewerken, verdienen klappen. Je moeder. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |