|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe video's online van Metalvisie 2006 Video's Sublustris - waarom fluister ik jouw naam nog http://www.youtube.com/watch?v=Ry7Wd8VUCZQ Goddess Of Desire - Zo gaat het in het leven http://www.youtube.com/watch?v=3WN3u1T7G20 Chainsaw - Bloedbank http://www.youtube.com/watch?v=Uzls2lPXZNw |
|
quote: Geniaal metalteacher! Hopen dat het dit jaar net zo mooi wordt! see you at occultfest! |
|
quote: |
|
Er staat een hele nieuwe generatie te trappelen. En ik trek al een beetje met één been. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Geeft niks, in een rolstoel kan ook best. |
|
Net als jeff van possessed. Ik weet het niet, heur. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Je mag ook gewoon als bezoeker komen, dan help ik je wel met dat trapje.. |
|
Update : De volgende bands staan inmiddels vast voor deelname aan het festival: Mindscan, Roadkill, Delphian, Sentenim, Necromortica, Deluzion, Aggro, Vanadis, TTTV, Tribal Spirits, Auris, Burn + verrassingsact De winnaars van de vorige editie van 2006 “Goddess Of Desire” zal tijdens het juryberaad een mini optreden ten beste geven. Hierbij zal het winnende nummer van de vorige keer natuurlijk ook niet vergeten worden. Ook de jury staat inmiddels vast: Satanklaas Horst Vonberg Gerrit Mesker Een presentator was gevonden in Henk Westbroek, maar dit kan vanwege zijn tour met het Goede Doel helaas niet doorgaan. We gaan dit jaar echter nog wel een projectje met Henk doen, want hij gaat een stukje inzingen op de kerstsingle die we dit najaar gaan uitbrengen. Op dit moment zijn we druk doende met een andere presentator, daarover later meer nieuws. |
|
The Flying Embryo's zijn toegevoegd aan de line-up. het lijkt erop dat we 24 mei ook ons kruidenbitter daadwerkelijk gaan introduceren. Ik zal ook het ontwerp van het t-shirt online zetten, die is vanaf nu ook te bestellen via metalvisie-songfestival@noordgelderschmetaal.nl |
|
Wederom gaat Jorik Tijssen van Next Waste Dimension ter plekke de trofee uitzagen op t podium dit keer. En een mannelijk strippper heeft zich aangeboden om te gaan strippen op de muziek van Bronski Beat. Huis DJ Erik Sprooten gaat alle foute Hardrock/Metalhits bij elkaar zoeken om de avond in de juiste toonaarden te ondersteunen. |
|
|
|
Dit is tegelijk met BMD in Leeuwarden afwezig dus. Wil je muilperen? |
|
Deuren open om 17.30 Eerste band om 18.30 Lichtshow is zo goed als rond, en ik kan alleen maar zeggen.... Apart, heel apart!!! Maar wel leuk. Een idee is geopperd om het podium af te plakken met een roze strip pluche... Als er nog dames zijn die ons daarbij willen assisteren, om dat voor elkaar te boksen, dan graag!! Alle hulp is welkom. |
|
Dit gaat zo geniaal worden. De song die wij gaan coveren is ondertussen af en dat heeft de voorpret nog meer vergroot |
|
Wij gaan em vrijdag nog even goed doornemen en de pakjes zijn ook al gereserveerd, onmeunig veel voorpret idd www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
jezus, dat is naast de deur. daar kan ik zeker niet onderuit komen he? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: nope www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: zie ik je dan! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Hey! Dit is leuk, ook wel aanwezig vermoedelijk! |
|
De pluche gaat door...... over voorpret gesproken!! |
|
Lelystad.. 15 min hier vandaan. Gezien het kansloze volk wat er meestal naar jullie zooi komt zal ik vast de gehele avond aan de bar staan en weer eens horizontaal uit de deur gegesleept worden als een Ier. |
|
hehehe.... |
|
een keer in de honderd jaar is er wat leuks in dat rotdorp van me, dus zal ik er zijn ook ! Vind ik ook niet |
|
Hmmm, I would love to go, maar 2.5 uur in de trein heen en terug is niet echt een optie. En ik ga ook niet bobben (en vrees ook niet dat ik hiervoor een bob kan charteren)! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |