IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Metalvisie Songfestival 24 mei (metalbands go gay) Vorige pagina | Volgende pagina
Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 25-05-2008 15:19 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Jezus,,, wie is die lelijke vent met roze verenboa?

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

Botgruis
Spray down the death
Usericon van Botgruis
Posted 25-05-2008 16:10 by Botgruis Wijzig reactieProfiel van BotgruisQuote dit bericht

Vikingblood, zou je die foto van ons kunnen posten in dit topic.

Grr.
R.

I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller

Vikingblood
Usericon van Vikingblood
Posted 25-05-2008 16:47 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 25 mei 2008 16:10 schreef Botgruis het volgende:
Vikingblood, zou je die foto van ons kunnen posten in dit topic.

Grr.
R.
`
Ik zal em zo spoedig mogelijk posten.
Volgens mij was Elmar Ganz zum eier gisteren

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 25-05-2008 16:53 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

wow! geen van beide last van hen wereld(forum)beroemde slaapziekte!
(dit maakten ze beiden overigens goed in de auto, de Stair, de Booth, een bankje langs de gracht en het station... )

[Dit bericht is gewijzigd door Julia op 25-05-2008 16:57]

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 25-05-2008 17:24 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

niet scherp, wel druk

Vikingblood
Usericon van Vikingblood
Posted 25-05-2008 17:30 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Je ziet nog net m`n hoedje..

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 25-05-2008 17:32 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

en hier wordt voor Mmayo gezongen

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 25-05-2008 17:32 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2008 16:53 schreef Julia het volgende:
(dit maakten ze beiden overigens goed in de auto, de Stair, de Booth, een bankje langs de gracht en het station... )

Haha, was het weer zo ver

Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 25-05-2008 17:48 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2008 17:32 schreef Nargaroth het volgende:
Haha, was het weer zo ver
jah... waar was jij nou?

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 25-05-2008 17:54 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2008 17:48 schreef Julia het volgende:
jah... waar was jij nou?

In Soest Was kapot van al dat zuipen en weinig slapen afgelopen dagen. Komt ook nog eens bij dat ik vandaag van 8.00 tot 16.00 moest werken Mocht hier nog een vervolg op komen dan ga ik er wel bij zijn. Zag er gezellig uit!

Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 25-05-2008 19:54 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 25 mei 2008 17:54 schreef Nargaroth het volgende:
In Soest Was kapot van al dat zuipen en weinig slapen afgelopen dagen. Komt ook nog eens bij dat ik vandaag van 8.00 tot 16.00 moest werken Mocht hier nog een vervolg op komen dan ga ik er wel bij zijn. Zag er gezellig uit!

Helaas maar gister was laatste keer!

see you at occultfest!

immortality
Usericon van immortality
Posted 25-05-2008 20:43 by immortality Wijzig reactieProfiel van immortalityQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2008 16:53 schreef Julia het volgende:

Wakker waren ze nog wel, verstaanbaar is een ander verhaal, stuur ze voortaan even naar buiten voor ze mij bellen aub al dat geschreeuw in mijn tere oortjes

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 25-05-2008 20:55 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2008 20:43 schreef immortality het volgende:
Wakker waren ze nog wel, verstaanbaar is een ander verhaal, stuur ze voortaan even naar buiten voor ze mij bellen aub al dat geschreeuw in mijn tere oortjes

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-05-2008 21:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

LOL@filmpje van Julia, ik wilde nog ontsnappen maar het lukte niet hehe.

Echt onwijs gelachen gister in Lelystad, wat een ontzettende foute bende.. de een nog erger dan de ander. Sommige bands konden ontzettende onzin nummers spelen. Als je de tekst niet zou horen en de pakjes weg dacht zou je denken dat het bloedserieus muziek maken was. Geniaal! Mooi poserpodium ook met die lichtshow en alles, goede sfeer binnen en een boel leuke mensen aanwezig. Had wel verwacht dat ik de lul zou zijn even na 12-en, eventjes dacht ik er goed vanaf te komen maar shit, verkeerd gedacht

Vikingblood nog bedankt voor de lekkere drankjes en The Witch en Loekie voor het rijden. Ik vond Mindscan erg goed (daar ging mijn stemmunt naar toe), TTTV deed het ook super en die band die zong over zijn zoektocht naar een peer vond ik ook leuk gedaan. Supertof dat er zoveel lui waren ook en erg jammer dat dit voorlopig de laatste keer metalvisie was maar wel begrijpelijk.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-05-2008 21:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Humzz zie dat er twee foto's door photobucket eraf zijn gekiept omdat het naakt zou bevatten, ging om twee foto's van een gitarist en een zangeres met enorme plastic neptieten om hun nek. Djeez!

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 25-05-2008 21:25 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2008 21:15 schreef MMayo het volgende:
Humzz zie dat er twee foto's door photobucket eraf zijn gekiept omdat het naakt zou bevatten, ging om twee foto's van een gitarist en een zangeres met enorme plastic neptieten om hun nek. Djeez!

Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 25-05-2008 21:31 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

LOL. Als fotoemmer al moeilijk doet, zou ik ze niet op den Myspace zetten.

Verrassend triviaal

illness
Usericon van illness
Posted 25-05-2008 21:56 by illness Wijzig reactieProfiel van illnessQuote dit bericht

Het was een beregezellige avond.
Geweldig foute bands en een goeie sfeer.
De concurrentie was erg goed. We hadden niet verwacht dat we zouden winnen.

De beker laat ik mooi wegrotten in de tuin!

Bedankt.

Illness (Zangeres TTTV)

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-05-2008 22:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2008 21:56 schreef illness het volgende:
Het was een beregezellige avond.
Geweldig foute bands en een goeie sfeer.
De concurrentie was erg goed. We hadden niet verwacht dat we zouden winnen.

De beker laat ik mooi wegrotten in de tuin!

Bedankt.

Illness (Zangeres TTTV)

Hey Illness, je was wel een donders lekker wijf hoor! Snap wel dat de jury je heeft laten winnen, vast backstage het een en ander voorgevallen..

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-05-2008 22:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hoezo was het trouwens de laatste keer?

Je moeder.

lampje@NGM
Usericon van lampje@NGM
Posted 26-05-2008 2:14 by lampje@NGM Wijzig reactieProfiel van lampje@NGMQuote dit berichthttp://www.wingsofdeath.nu

@allemaal hierboven: bedankt voor de leuke reacties. Heb zelf ook genoten van de creatieve vondsten van de deelnemende bands!!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-05-2008 7:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2008 22:10 schreef karnivoor het volgende:
hoezo was het trouwens de laatste keer?

Tering hey, jij wil ook alles maar weten over concerten/festivals waar je toch niet naar toe gaat, om er vervolgens over te kunnen zeuren.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 26-05-2008 8:00 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ghehe, heb weer wat moois gemist zo te zien.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

R.
Usericon van R.
Posted 26-05-2008 9:22 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Wat een joelige avond was dat zeg! Naarmate het zonlicht plaats moest maken voor de duisternis maakte mijn verstand plaats voor een black out. Zo weet ik niets meer van de hele terugreis.

Op het feit na dat ik mezelf een beetje liet gaan, bij een lokale turk die 3 dubbele whiskey's schonk voor 2 euro (!!), was het toch een leuke avond waar leuke bands aanwezig waren.

ps.
Ik ben Elmar ergens op de avond kwijtgeraakt en hoorde een dag later dat zijn geest uit zijn lichaam was getreden. Iemand nog sappige verhalen hierover?

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 26-05-2008 9:27]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-05-2008 9:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2008 9:22 schreef R. het volgende:

Op het feit na dat ik mezelf een beetje liet gaan, bij een lokale turk die 3 dubbele wiskey's schonk voor 2 euro (!!), was het toch een leuke avond waar leuke bands aanwezig waren.

En je moest het nog wel rustig aan doen omdat je vriendin een beurt wilde eh ook nog een leuke avond wilde.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com