|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Tis sowieso kansloos, ook een mening. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
|
|
Erg toevallig dat ik net een radio aan had staan, ik luister meestal cd's in de auto, maar was wel leuk om in ene keer Mindscan op de radio te horen... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ja, ook geluisterd, alleen was die cover van die band die speeltijd moest winnen natuurlijk wel ronduit slecht. Wat was het ook alweer, ik zie een ster? Dat ís een goed nummer, maar wat ik hoorde... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nu weet alleen iedereen welk nummer wij gaan coveren. Tamara kon haar mond weer niet houden hoor, verdulleme! |
|
Wa waaa waaaa... I rest my case. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hehehe, wel een spoiler inderdaad, maar helaas kan ik er niet bij zijn. Succes daar in ieder geval! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Geniale opmerking van metalteachter: met distortion klinkt alles! see you at occultfest! |
|
t/m donderdag nu ook een aankondiging te horen bij Henk Westbroek op KX radio. |
|
Toch geen Panchrysia te Houten waarschijnlijk, dit is natuurlijk veel meer metal. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
jammer dat ik al wat te doen heb . Panchrysia is inderdaad een lekker klinkend bandje. Ook die band gaat nog naar Lelystad komen dit jaar op een niet nader te noemen festival. |
|
Overigens, wat is er meer metal dan Mindscan die een nummer covert van kinderen voor kinderen??? |
|
quote: Ik kan me zo snel inderdaad niks bedenken, dat word pils drinkend dus. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:je komt ook??? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: TTTV die een songfestivalnummer doet? NGM www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik verheug me dan ook zeer op het nummer van TTTV... |
|
quote: Als dat hetzelfde nummer is dat ze op sloopzondag hebben gespeeld dan zeg ik + 1, want dat was een geweldig nummer. see you at occultfest! |
|
quote: Ja, ik kom ook. Alleen even kijken welke treinen ik ga missen of dat we een bob kunnen ritsellen. (Immortality?!?!?!) Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Ben bang dat je heel veel treinen gaat missen as usual |
|
quote:LOL! nou als het goed is gaan wij vanuit daarzo met de auto richting Stair. moet het nog ff checken voor de zekerheid, maar je hoort het van me er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Mayo! Hoe laat zullen we afspreken? Begint om 18.30 en is een uur rijden ofzo (weet niet meer). Zorg jij dan dat die andere meiden (max 2) bij jou zijn als ze nog mee willen? see you at occultfest! |
|
Hey dit is dus morgen al! Hell yeah, lijkt me een dolle boel worden in Lelycity. see you at occultfest! |
|
quote: 18 uur bij mij afspreken of wat eerder, kunnen we in Lelystad nog even een hapje gaan eten ofzo? |
|
quote: Mag wel wat eerder, hoe lang is t rijden vanaf Zwolle, uur ofzo? En dan kunnen we nog ff langs de wok want die heerscht. Gaat die andere meid nou ook niet meer met ons mee of gaat die nu met Daantje mee? Proberen wel op tijd bij jou te zijn zeg maar tussen 17.00 en 17.30 (lekker ruim zijn we altijd op tijd). see you at occultfest! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |