|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
7th zoekt ook nog vervoer www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Neem aan dat ze weet hoe ze dat hoort te/kan regelen? Kan ze zelf wel dacht ik. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-05-2008 12:14] |
|
Dat lijkt me ook wel www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
|
|
quote: Ze kan iig altijd mee terugrijden naar Zwollywood aangezien wij Mayo daar ook moeten droppen. see you at occultfest! |
|
quote:jullie gaan niet eens mee door naar de Stair? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Yeah right ff checken, eerst van Fort (dat ligt in Drenthe) naar Zwolle dan naar Lelystad en dan snachts naar Utrecht en dan vanuit Utrecht weer naar Zwolle en dan naar huus nee sorry dacht het niet. see you at occultfest! |
|
Zie ik jullie allemaal morgen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:flauw hoor er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
- Mmayoo - Julia - Verlepte Theedoek - Vikingblood - Insignificant - The witch - Loekie - Snaack - Hrodger - Metalheart - Rapture - Metalteacher - nima - R. - Elmar/Botgruis - Underkoffer - Sadness Exposed - Buried_alive |
|
Als een ieder er nu eff goed op tijd is. Ga dan met de rug naar die toko staan en steek de straat over, paar winkeltjes verder zit de wok. Kom gezellie mee eten. |
|
quote: haha net vandaag gedaan. Ik hoop dat we met mindscan een andere vestiging gaan visiteren. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Nou wij zijn wel voor de wok hoor! Was vorige keer errug lekker en goedkoop. see you at occultfest! |
|
Tot hoe laat duurt dit feestje eigenlijk? Ik word rond 5 uur 's ochtends opgehaald. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: dan moet je ff wachten.... :') er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
En Lelystad is zeker niet thePlaCE2wBeE op uitgaansgebied? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote::nee-schud-smiley: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Dat word feest dus. Of is het vroeg afgelopen dat we met de trein terug kunnen? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
misschien wel ja, en anders kunnen wij je een slinger geven er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Hehehe, die is wel heel sterk. |
|
stappen in lelystad=je eigen bier meenemen en op het stadhuisplein zitten, dat is eigenlijk wel het leukste... Misschien houden ze de underground open tot de laatste weg zijn, dan lukt 5 uur 's morgens wel.. Vind ik ook niet |
|
quote: Gezien het draaiboek.. nee, dat doen ze niet. |
|
quote: Weet jij wel tot hoe laat? En is daar echt helemaal niks te doen want op straat hangen is niet mijn ding. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Hehe, grappig initiatief dit. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |