|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
pop is voor homo´s echte mannen luisteren metal [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 21-01-2008 18:10] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Like you? |
|
van die mannen in leren broeken, en zo, tuurlijk echte mannen ja hoor. echte faggots zul je bedoelen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Leuk als broekies uit '92 over 'mannen' praten :') |
|
ik ben een echte man hoor, ik luister metal en ben ik haat pop, want dat is natuurlijk veel te soft voor mij. Linkin Park, Slipknot, Korn het kan me niet ruig genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 21-01-2008 18:14] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
http://youtube.com/watch?v=q0SqgO_kGjs Dit heerst anders wel de balhaartjes uit je nog niet uitgezakte ballen. |
|
ja, stoer man, pop haten. je bent een echte vent. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ik vind zelf vrijwel alles waar timbalan de beats voor heft gedaan machtig goed. de cd's die je opnoemt kan ik me deels in vinden hoewel die producer van de sugababes best goeie sferen weet neer te zetten. die eerste hit van ze is heerlijk! en de meeste r&b trek ik voor geen meter terwijl ik 80% van de genres wel trek eigenlijk. Je moeder. |
|
quote:Timba vind ik ook goed, maar t is wel allemaal eenheidsworst vind ik. Zijn formule kennen we nu wel. Check die "Three" maar eens helemaal. Verslaving en respect voor de producers gegarandeerd When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: neemt iedereen me nou echt serieus ontopic: van de pop die er momenteel op de t.v en dergelijke word afgespeeld zit er af en toe nog wel eens wat leuks bij, Bob Sinclair (..?) bijvoorbeeld kwam voor mij toch echt als een positieve verassing. Voor de rest houd ik het allemaal niet meer zo bij... wat ik volgens mij toch maar wel weer eens moet gaan doen [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 21-01-2008 18:25] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Valt Tori Amos onder de pop? want zij is megageniaal natuurlijk Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
dat van die formule ben ik het wel mee eens. net zoals dat nummer met dat bagger slijmrock bandje waar hij gewoon een random beat onder heeft gezet. goeie beat maar teveel hetzelfde de hele tijd + al teveel hetzelfde gehoord in andere nummers. net zoals een vet gitaargeluid vinden maar na 30 rifs blijft het hetzelfde. en die band die me slijmt mag gelijk keihard deaud Je moeder. |
|
quote:Pop. Eventueel. Pop/r&b? Nee. When your people matter, menstrual health matters |
|
o en ik vergeet the gorillaz! jammer dat ze gekapt zijn though... Je moeder. |
|
gekapt:O jammer, Feelgood Inc. was een heerlijk stukje muziek voor de rest ook nog niet echt in verdiept. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
de moeite waard Je moeder. |
|
aanraders misschien? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik moet zeggen dat als ik met de auto op pad ben, ik muziek van bands als Three Doors Down, Pearl Jam, Live etc. beter kan waarderen als een brute death/grind cd. Of je dat "pop" wil noemen is trouwens aan jezelf. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb 3 cd's van Anastacia en die vind ik nog steeds super (met name de self-titled). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tja, pop... Geef mij dan maar wat van die bekende classic rocknummers en af en toe wat Bløf, of zo. R&B is totaal niet mijn muziek, bah. |
|
quote: maar geen pop/r&b/urban, eerder pop/rock [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-01-2008 19:03] Je moeder. |
|
quote: Juischt. |
|
quote: Nou en? R&B is kut. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ja ach, je snapt me wel toch + wat Altx zegt. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 21-01-2008 19:07] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: klopt maar toch Je moeder. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |