|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Gefeliciteerd!! Don't blush when I rip you open |
|
TE GEK !!! Veel succes |
|
Dank je wel allemaal |
|
Van harte |
|
Hmmm, ik zou niet eens weten waar ik de Music Maker kan krijgen/kopen? Vertel? |
|
Gewoon bij de Bruna ofzo, in ieder geval een winkel waar ze een uitgebreid assortiment tijdschriften hebben. Don't blush when I rip you open |
|
Ik heb het artikel uiteraard ook gelezen, dikke heersch Enne Marcel, tegenwoordig heb je ook een endorsement bij Mesa Boogie las ik.. En Rob bij Ashdown Nu Joost nog bij Korg en Dennis bij Tama Maarruh -- congrats |
|
Hmm nee dus, das een foutje .... ik heb dus geen endorsement met Mesa .. helaas |
|
Dennis heeft toch al een endorsement bij MacDonalds? |
|
ben al in 3 winkels geweest, maar ze verkopen nergens de Music Maker |
|
quote: Oopz! Maar, nogmaals, errug gaaf dat jullie in de MM staan |
|
hee he eindelijk de Music Maker gevonden. helemaal te gek Dit is alleen nog maar het begin, mag ik hopen. Jullie zijn veel te goed om onopgemerkt te blijen |
|
Ik heb net de 2002 promo van hun website gedownload. Echt onwijs heersend! Kan je de andere demo's ook ergens downloaden? Ik zie dat ik ze iig niet meer kan kopen... |
|
Leuk stuk in de Music Maker idd; ben benieuwd naar Rob met z'n 9-snarige bas en z'n projecten. Tsja; waarom ontkennen jullie toch steeds geen Nederlandse Dream Theater te zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-10-2002 19:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
gisteren of eergisteren was er een jonge op tv met een Sun Caged shirt aan .....en die was bijna het hele programma in beeld ........erg grappig |
|
Ik zag vandaag een interview met Ron Thal in de Gitaar plus als ik me niet vergis. Hij begint gelijk over Joost, Redelijk en Rob dat ze amateur muzikanten zijn.. Nee hoor, maar wel een verwijzing naar de sun caged website. Erg Kewl! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
dan moet ik die ook snel opsporen......en uuh las ik nou ook dat jullie in de Fred staan???? |
|
er staat heel groot Ron Thal op de voorkant, kan niet missen Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Yeps, Ron Thal met Sun Caged T Shirt aan Verder staan we ook met interview en foto in de nieuwe Headache. |
|
Ik las gister voor de zoveelste keer weer wat over Sun Caged en dacht 'laat ik het is gaan luisteren', mede omdat ik een progliefhebber ben. Ik vond het muziekaal best sterk en soms erg op het randje moet ik zeggen. De zang vind een beetje 'iel' en valt naar mijn mening soms een beetje weg in de rest van het geluid. Ik heb gisteravond/nacht die MP3 bestanden van de site zitten luisteren maar ik wil meer! Hebben ze behalve promo's ook al cd's in de handel? Ik las op de site geloof ik dat er iets aan zat te komen? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: (dit gaat Marcel niet leuk vinden ) Ken je Lemur Voice, Marcel's oude band, dat heerscht dus ook de pan uit! Maar goed er komt idd een album van SC aan, heb ik begrepen, of er meer is weet ik niet...ik heb ook alleen een promo! Maar om de muzikale kwaliteiten van deze jongens, kunnen we niet heen he! Van mij mag Sun Caged best meer klinken zoals het nummer '4 guilders'(?) oftewel het mag nog wel meer prog hebben! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 16-06-2003 22:55] Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ik was al bang dat ik voor niks zat te wachten. Lemur Voice heb ik nog nooit van gehoord maar je maakt me dus wel nieuwsgierig he! Om heel eerlijk te zijn viel me het 100% mee maarja als je met Queensryche mag spelen zegt dat ook wel wat natuurlijk. Maar ik vond het zoals ik ook al zei soms wel een beetje op het randje, op zo'n moment had er naar mijn mening ook absoluut niets meer toegevoegd moeten worden maarja 'wie ben ik'. 4 Guilders was ik ook behoorlijk van onder de indruk ja, klink erg smakelijk! Nouja, met een heel klein beetje geluk reageert 'the man of the hour' Mc Coenen hier ook nog even over wanneer ik achter die schijf van hun aan kan. [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 16-06-2003 23:01] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Dat idee heb ik dus ook ...ik wil meer prog geluid horen. En ik ben gewoon nooit zo'n fan van dat type zang, maar het blijft een superband! Damn...wat zijn die gasten goed! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 16-06-2003 23:08] Don't blush when I rip you open |
|
gister een jamrock poster meegenomen van for |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |