|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Erg jammer dat Joost en Andre weg zijn. Succes met de zoektocht. |
|
Ze zijn nog steeds op zoek naar een zanger dacht ik |
|
zal niet makkelijk worden... is er al een nieuwe toetsenboy? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jep, een tukker zelfs |
|
misschien die ex zanger van Wicked Mystic, die band is dood namelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
dat is wel een goede zanger |
|
ja alle 2 wel (na mijn weten zijn er 2 geweest), al moet ik zeggen dat die eerste meer richting de SC stijl gaat. Maar die is destijds zelf opgestapt, dus of hij ergens anders werkzaam is, of helemaal niet meer zingt... misschien een tip Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
mocht marcel dit lezen. |
|
ja ach, verder zijn er weinig echte metalzangers in Nederland actief (die het niveau aankunnen) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Die zijn zeker op een hand te tellen, wat was André geweldig. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: gelukkig, nog een paar jaar en ik wordt er (hopelijk) niet meer mee vergeleken --edit-- kep niks persoonlijk tegen die band hoor [Dit bericht is gewijzigd door Wicked Mystic op 27-09-2004 19:45] |
|
We blijven gewoon zoeken. Al duurt het langer dan verwacht, maar vinden zullen we hem, Andre hadden we destijds ook toevallig gevonden, dus zo bang ervoor ben ik niet, ik kan me niet voorstellen dat er in een land met 18 miljoen inwoners geen goede zanger rondloopt die bij een redelijk succesvolle band wil zingen. Maar wel bedankt voor de toffe reacties ! |
|
Nouja als je de Idols audities volgt dan weet je wel hoeveel talent er is voor iets dat goed loopt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: zeg marcel, kan je die audities niet opnemen en dan uitbrengen op DVD. Het schijnt een superformule te zijn |
|
Naah dat wil ik die kandidaten niet aandoen |
|
quote: Zijn er al spiegels gesprongen tijdens de audities |
|
quote: yup, heb ém laatst gesproken toen ik voor wat inkopen bij Huigens was |
|
quote: Hehe spreken kan die wel Tukkers rule. |
|
quote: tja, ik had een andere toetsenist bij me, dus dan weet je het wel |
|
Jullie kunnen toch wel zonder zanger? "Four guilders" en "Killer banshee" bewijzen dat, dat zijn ook gelijk mijn twee favoriete SC nummers. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ff iets ove rd esite: bij die oproep voor een nieuwe zanger staat dat je je mp3 maar moet opsturen: "...smaller then ..." moet zijn "...Smaller thAn..." lijkt net iets beter verder geen gezeik: het klinkt allemaal erg fijn Bruce Banner |
|
quote: Die ene zanger die weg gegaan is heet Remko Roes, [die zong op "The Paramount Question' en "Lithium"] maar die stopte met de band omdat ie geen tijd meer had omdat ie het familiebedrijf moest overnemen..... Dus volgens mij issie niet meer zo met muziek bezig.... Vind ik wel jammer want ik vind het een goeie zanger..! En daarna hadden ze een andere gevonden waar ik de naam al niet meer van weet maar de beste kerel heb ik ook nooit gehoord... Mja, Marcel, als ik ooit nog een goeie zanger weet dan geef ik wel ff een gil "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
De zanger van Another Messiah zou het kunnen, maar die zal het vast wel druk genoeg hebben; misschien is Ian Parry een optie? Die verveelt zich toch maar volgens mij... |
|
|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |