|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
klinkt lekker jongens zanger valt zeker niet tegen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Al een nieuwe bassist trouwens? |
|
Nieuwe bassist |
|
Site is ook lekker op to date trouwens...... en de guestbook eruit. |
|
Ze geven toch zelf wel aan als ze vinden dat er iets bekend gemaakt moet worden... |
|
engelbert? ahahaha |
|
quote:gaaf! |
|
Wanneer speelt Suncaged weer? Wil Robbie wel weer eens zien bassen |
|
quote: Robbie kun je zien op headway festival, speelt ie een clinic, en daar speel ik ook met mijn vriendjes |
|
Helaas ook een ietwat minder leuk bericht: Rob Van Der Loo is gestopt met Sun Caged. Lees op onze site zijn officiele statement bij Band News. We zoeken dus nu een vervanger. Als iemand geinteresseerd is, mail dan een soundclip van je basspel naar marcel.coenen@gmail.com |
|
Damn, dat meen je niet! Dan ben jij het enige oorspronkelijke bandlid toch? En zoek maar eens een talent als Robbie |
|
Jah succes leute!!! |
|
Sun Caged heeft voor de CD release ook al bezettings wisselingen gehad. Ten opzichte van het album ben ik idd de enige over geblevene maar dat wil niet zeggen dat ik de bijl er bij neer leg, integendeel: Ik vecht gewoon keihard door, net als de rest van de band. We zoeken dus gewoon een vervanger, we hebben tot nu toe iedereen kunnen vervangen zonder problemen dus ik verwacht wel dat we Rob ook kunnen vervangen. Zoals men altijd zegt: Vooral doorgaan ! |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik ken nog een bedrijfje die hier wel leuke oplossingen voor heeft Veel succes verder met het vinden van een vervangen voor Neil. |
|
succes met de zoektocht |
|
Sun Caged heeft me tijdens progpower positief verrast met lekker in het gehoor liggende songs; welk album zijn die vooral van? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-10-2008 7:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik was wel niet op progpower, maar van wat ze tot nu toe hebben uitgebracht klinken de nummers van de laatste cd (Artemisia) toch wel het lekkerste! En als je dan toch bezig bent kan ik je Lemur Voice - min of meer de voorganger van Sun Caged - ook aanraden |
|
quote:En daarvan, beste heer Muti , hebben ze op Progpower ook 1 nummer gespeeld met gastzanger (de Lemur Voice zanger) |
|
Yeah! En dat was goed! Goeie zanger ook; ik vond de dubbele zang ook erg prettig in t gehoor liggen trouwens. Artemisia is toch de cd met boompjes op de voorkant? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-10-2008 9:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Yo Thanks de meeste songs waren inderdaad van de tweede CD "Artemisia", verder hebben we een nummer gespeeld van de eerste CD "Sun Caged" (soil), idd een nummer van Lemur Voice van de CD "Insights" (Intuition) en een brand nieuw nummer, wat nog niet eens een titel heeft In november gaan we opnemen voor de derde CD. Marcel |
|
quote: yups en normaalgesproken tijdens optredens bij mij te krijgen maar er was nu een bedrijf ingehuurd om 't allemaal te regelen Leuk je weer eens gezien en gesproken te hebben, was al een tijdje geleden... |
|
Nieuw heel erg kont schoppend nummer ; [edit]ho, en deze mot dr ook bie; SC speelt oud Lemur Voice nr met Gregoor (LV-zanger van toen) op zang laatst op progpower; [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-01-2009 1:44] |
|
Vanavond spelen we als support van Vengeance in Perron 55 te Venlo, en dan spelen we dit nieuwe nummer ook Dus wellicht wat mensen vanavond in Venlo ? Marcel |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |