|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
JAAAAAAAA werd tijd www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
betor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
SC is back, goeie zaak godverdomme! |
|
Gaaf ! En de zangers die hij als voorbeeld heeft.. als hij er een beetje in de buurt komt zit het wel goed. Het volgende album ook gelijk even pre-orderen als ie aangekondigd word. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Gefeliciteerd Marcel (en de rest)! Ben benieuwd naar de volgende cd ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: keul |
|
|
|
Thanks allemaal En zeker dat ie bij die zangers in de buurt komt, we hebben niet voor niks een half jaar gezocht en iemand uit Amerika gevonden |
|
Klasse Marcel en gefeliciteerd! Ben nu wel heel erg benieuwd geworden...nu nog gauw even een optreden regelen, kunnen wij de gewekte verwachtingen beproeven. |
|
Dat zal helaas nog even duren, we hebben namelijk besloten eerst een nieuwe CD te gaan maken alvorens we weer flink gaan optreden. Wellicht doen we wel een try-out voor de cd uit komt. Marcel |
|
kick ass, ik hoorde t gister. goede zaak. |
|
Dit is dus paul: |
|
Ah lang haar ... beter |
|
nog een bijkomstig voordeel lijkt mij dat een Amerikaan beter uit de voeten kan met engelstalige teksten, heeft hij al vauten uit jullie lyrics gehaalt? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb het net al gehoord, maar nogmaals gefeliciteerd |
|
quote: lekker belangrijk |
|
Proficiat mannen! En nou weer gas erop! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Absoluut, gaat ook wel goedkomen nu |
|
quote: oooooow, vandaar dat het zo moeilijk was om een nieuwe man te vinden. |
|
eej marcelleke! gefeliciteerd! als jullie weer gaan spelen kom ik zeker nog eens kijken! succes iig maar dat moet wel goedkomen! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hee mensen Op onze MySpace pagina kunnen jullie nu een nieuw nummer horen van het vernieuwde Sun Caged http://www.myspace.com/suncaged Het nummer heet "Unborn" en is opgenomen eind 2005, toen we een demo maakten als voor productie voor het nieuwe album, wat we in april 2006 gaan opnemen. Greetz Marcellio |
|
Cool |
|
vette riff in begin |
|
UP Check MySpace voor een nieuw sun caged nummer ! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |