|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hieruit blijkt hoeveel onderzoek hij al heeft gedaan. |
|
volgens mij vindt rachel het belangrijker dat het over metal gaat dan dat het een fatsoenlijk verslag wordt. anyway, succes met je vaagheid, laat maar even weten wanneer je je herkansing mag inleveren edit: is de opzet al wel goedgekeurd door een docent trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-01-2008 21:13] Je moeder. |
|
quote: Ik geen moment. |
|
quote: +1 ik had het gedaan over het einde van de verzuiling en de invloed daarvan op normen en waarden geloof ik. geen idee meer eigenlijk wat het precies was... iig iets keihard blasphemisch ook wel weer erg metal maar mét onderzoeksvraag en enigszins aantoonbare paralellen hehe Je moeder. |
|
Einde van de verzuiling? Heb je wel eens goed om je heen gekeken op tv en in de tweede kamer en dergelijke? Ik wacht nog steeds She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
uhm ja, dat het minder is geworden in de loop der decenia iig Je moeder. |
|
'in mijn tijd' bestonden er nog geen profielwerkstukken. Heb wel een eindwerkstuk gedaan op de vrije school over Alchemie, wist nog niet zoveel van metal. Luisterde trouw naar Vara's Vuurwerk Was misschien wel de enige op school, dus 100% vrouwelijke metalhead op mijn school. sgool BeDoEl iK. |
|
Hoe kan muziek nou mannelijk zijn? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:In een werkstuk onderzoek je ook dingen Althans, als je het goed wilt doen |
|
quote: een gokje zeker. maar met een gokje kan je zelfs in je profielwerkstuk niet aankomen. ik denk 40% zo? afhankelijk van de conceten waar je heen gaat natuurlijk maar ik neem even gemiddelde festivalletjes, met verschillende stijlen bandjes: AMM, Stonehenge, Waldrock etc. vraag 2: Metal is een mannensport . beetje stomme vraag om aan vrouwen te stellen. Kun je je deelvragen neerzetten? ze is vast al naar bed of niet? |
|
Nu is het net alsof het profielwerkstuk een achterlijk iets is... ... nou ja, het is wat je er zelf van maakt, natuurlijk . Ik heb hem destijds gedaan over (HAVO) Plato en (VWO) Raspoetin. Het was een 'werkstuk' dat het dichtst bij een echte (uni) paper kwam van het gehele HAVO/VWO. Soort van voorbereiding ofzo. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
poe poe nou nou, help dat meisje allemaal eens zeg. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Door geen antwoord te geven? Een docent gaat echt geen geoegen nemen met een van een forum komend percentage dat het concertbezoek van vrouwen in vergelijking met mannen moet representeren. Damn, wat een zin. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik wil best helpen, maar ik wacht nog steeds op een beantwoordbare vraag She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ok, jullie hebben een punt. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Pfff zo moeilijk is het niet Vraag: "Vrouwen en metal" Antwoord: "Tietuuuhhhhhhhh " Zenial |
|
Bier en ..? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Grofweg zo ongeveer tussen de 5 en 80 procent. quote: Check dit topic eens. |
|
quote: Jeetje geen idee. Post eens een foto als hint? [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 23-01-2008 23:59] Zenial |
|
quote: *weg foto* [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 24-01-2008 0:04] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Bier en brillen Zenial |
|
Wat jij wilt! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Een zin uit de conclusie zeg je? Het stukje is best goed geschreven vind ik, maar het mag geen conclusie heten. Het is eerder een hypothese. Om die hypothese te testen ga je vervolgens metalliers vragen wat ze in hun klerenkast hebben hangen, op fora gepostte foto's analyseren of whatever... Je zult waarschijnlijk tot de tot de conclusie komen dat de veronderstelling (aka hypothese) onjuist was want het leeuwendeel van metalliers loopt er tegenwoordig semi-trendy bij. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ik ben het hier toch wel echt niet mee eens hoor. Ik weet niet of het algemeen gezien ook zo is, maar in mijn omgeving moet ik vaststellen dat de bandshirts, het overheersend zwart kleurenpalet, de spikes en de weet ik veel wat nog allemaal niet meer dan een tijdelijke fase is die voornamelijk bij de puberale/adolescente metalliefhebber voorkomt? Niet allemaal natuurlijk, maar er zijn genoeg metal fans (again: ik spreek voor m'n eigen omgeving) waar je het helemaal niet aan kan voorspellen dat ze van die muziek houden. Op festivals en concerten , ja duh, niet meer dan logisch, maar in het alledaagse leven .... En voor de rest ben ik het zeker met dat van 'semi-trendy' hierboven eens. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |