![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
dankje Zelthor LEVE DE RETROSEKSUEEL signature ![]() |
|
quote: Zelfs als je volledig jezelf bent en schijt hebt aan mode zul je onbewust beïnvloed worden door trends cq. zeitgeist. ![]() |
|
quote: Dat is (bewezen) waar. Je moet ook wel als mens. Maar ik zou er niet al teveel vanaf laten hangen, of althans dat proberen zoveel mogelijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: sinds wanneer is een man gewild door vrouwen omdat hij zichzelf is? signature ![]() |
|
quote: Het betekent alleen dat jij en ik, wij die altijd echte mannen gebleven zijn, weer hordes vrouwen achter ons aan krijgen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Alleen domme wijven willen een vent die niet zichzelf is of zich anders voordoet dan hij werkelijk is. ![]() |
|
quote: Ja ja; jij verwacht niet van een partner dat deze zich aanpast aan jou? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: nou zeg inderdaad! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Doetjes zijn niet echt 'leuk' ![]() |
|
quote: Hmm misschien een beetje, maar waarom zou je iemand helemaal willen veranderen? Zo blijft er weinig van een relatie over vind ik. Je moet ook je eigen leven blijven leven enz. Beetje aanpassen is leuk ja, maar er zijn grenzen ![]() ![]() |
|
quote: Terecht! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: tja... veel domme wijven in de wereld veel domme mannen ook trouwens signature ![]() |
|
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." 1 steen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: vergeet niet dat een kijk op een relatie ook veel doet soms vind je iemand wel leuk, maar is het moeilijk om samen te leven om dat dat "samenleven" meer is dan samen dingen doen. bijvoorbeeld: het kan leuk zijn om met een fantasie samen te leven, een rockster bijvoorbeeld. maar aan de andere kant wil je ook gewoon veel aandacht krijgen, kinderen (?); standvastigheid, rust... omdat je dat wil, maar ook "omdat het zo hoort" en de twee combineren is in dat geval moeilijk. signature ![]() |
|
Dingen doen "die zo horen" kosten gewoon minder energie, iedereen doet het en je kunt dingen van ze afkijken en je weet beter wat je te wachten staat. Ga je daarvan afwijken moet je naast dingen zelf uitvinden vaak ook nog "uitleggen waarom je dat doet". ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: idd, mooi gezegd en je moet het niet alleen kunnen uitleggen, de ander moet het nog kunnen begrijpen, en aanvaarden, anders zit je met een knobbel verwachtingen zijn zo moeilijk bij te stellen, dikwijls beseffen we ons eigen verwachtingen niet, of willen we eigenlijk niet toegeven hoe angstig en bekrompen we zelf wel niet zijn signature ![]() |
|
quote: Ik zeg: Dat wijf bedenkt haar eigen lulverhalen om dat haar boeken anders niet verkopen en het plebs trapt er wel in. Over het spoor bijster zijn gesproken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
goed gezegd feit is wel dat vrouwen wel zullen denken dat het zo hoort gedachtenfashion signature ![]() |
|
Pfffrrr, trendwatchers, boeken, Beckham, Neanderthalers. MEH. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Gelukkig ben ik een, uuuuh, de term überman zal ik proberen te vermijden, uuuuh........... Haantje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
ik stem voor de term retroseksueel signature ![]() |
|
Ik stem voor de term MAN. De rest is geloel. Als het een piemol heeft is het een man, klaar. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: veel dingen met een piemel kun je amper nog man noemen, eerder deurmat, slaaf of Flairsel signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |