IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Hatred (Zeeland) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2008 13:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

idd, laat die TMDC-trendy-hype voor wat ie is en luister HATREEEEED

signature

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 03-02-2008 13:25 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Waarom worden wij er nu weer aan de haren bijgesleept?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2008 13:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hebben jullie nog haren?

signature

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-02-2008 13:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Omdat negatieve aandacht ook aandacht is en jij daar op geilt?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 03-02-2008 14:04 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2008 13:25 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Waarom worden wij er nu weer aan de haren bijgesleept?

Omdat het een reactie van jou uitlokt en daarmee de soap voortgezet kan worden.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Harachte
Usericon van Harachte
Posted 03-02-2008 21:26 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

Wat een lief topic. Wat LIEEEEF.

'Maar ik ben een moderator en neem mezelf serieus. Ik heb een mening.'

Ja joh. Hahaha. Lief hoor.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-02-2008 21:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Kolere.

Leef jij ook nog?

Harachte
Usericon van Harachte
Posted 03-02-2008 21:31 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

Ik ben nog lang geen 38, voorhoofd. Hoe is het met de pubermeisjes? Ransbak.

Oh wacht even, dit is de muur niet.

Hallo M. Long time no see. Metaaaaal!

Enz.

[Dit bericht is gewijzigd door Harachte op 03-02-2008 21:32]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-02-2008 21:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ook van jou.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 03-02-2008 21:33 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Wat een liefde..

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Harachte
Usericon van Harachte
Posted 03-02-2008 21:33 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

Hehehe.

Kom je nog eens pix schieten?

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 05-02-2008 20:24 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2008 1:15 schreef Greycloak het volgende:
Dude, ga ff heel snel je gedrag aanpassen ja? Ik kam Hatred af omdat ik ze heb zien spelen en falen, en kijk eens naar je eigen input ok? Meer mods dan ik hebben het eigenlijk best wel een beetje helemaal gehad met je.
Trek je conclusies.

Mods zijn dus een soort Christenen? Baseren hun mening op iets wat jaren geleden gebeurd is/zou zijn en zijn te koppig en eigenwijs hun mening aan te passen, ook al zijn er inmiddels zeer overtuigende argumenten om dat wel te doen ?!

[Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 05-02-2008 20:25]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-02-2008 20:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

greycloak ís christen

Je moeder.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-02-2008 20:28 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 5 februari 2008 20:25 schreef karnivoor het volgende:
greycloak ís christen

Én rijinstructeur.... En iemand die even heel erg op zijn teentjes was getrapt... wat een post....

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 05-02-2008 20:37 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Als t goed heb ik de CD volgende week, als die brilsmurf Harachte m mee naar zn werk neemt!!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2008 20:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2008 20:24 schreef yowannuzz het volgende:
Mods zijn dus een soort Christenen? Baseren hun mening op iets wat jaren geleden gebeurd is/zou zijn en zijn te koppig en eigenwijs hun mening aan te passen, ook al zijn er inmiddels zeer overtuigende argumenten om dat wel te doen ?!
Nope, mental vreet zulks dagelijks uit, behalve de laatste paar dagen. Geen fláuw idee waar jij dat "jaren geleden" vandaan haalt, maar je mag me erover mailen hoor. Ik laat me graag corrigeren!

En @ BRG, lange tenen vallen wel mee hoor, ik werd/word alleen schijtziek van die vent die zichzelf 24/7 op de bühne zet en de spotlights op zichzelf richt. Maar ook hierover mag je me mailen!

...mensen die me niet mailen snap ik ook wel, discussies zijn best zinloos als je ongelijk hebt.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

blonde rockgod
Posted 05-02-2008 21:09 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 5 februari 2008 20:49 schreef Greycloak het volgende:

En @ BRG, lange tenen vallen wel mee hoor, ik werd/word alleen schijtziek van die vent die zichzelf 24/7 op de bühne zet en de spotlights op zichzelf richt. Maar ook hierover mag je me mailen!

Och, ieder dorp moet toch zijn dorpsgek hebben? Ik snap niet waarom men zo reageert op een post van Mental. Je kan het forum ook té serieus nemen lijkt me.

Maar goed o.t. dit is dus een kutband?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2008 21:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2008 21:09 schreef blonde rockgod het volgende:
Och, ieder dorp moet toch zijn dorpsgek hebben? Ik snap niet waarom men zo reageert op een post van Mental. Je kan het forum ook té serieus nemen lijkt me.

Maar goed o.t. dit is dus een kutband?
Met mental is gepraat, ik snap ook niet waarom men er nu pas over valt maar goed, hij zich gedragen, iedereen blij.

On topic; laatste keer dat ik ze zag wel ja, en ik denk eigenlijk niet dat dit zo'n band is die met wat nieuwe leden opeens vriend en vijand weet te verbazen danwel de nieuwe Nederlandsche sensatie weet te zijn. Zoiets ooit eerder zien gebeuren? Ikke niet .

blonde rockgod
Posted 05-02-2008 21:19 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 5 februari 2008 21:17 schreef Greycloak het volgende:

On topic; laatste keer dat ik ze zag wel ja, en ik denk eigenlijk niet dat dit zo'n band is die met wat nieuwe leden opeens vriend en vijand weet te verbazen danwel de nieuwe Nederlandsche sensatie weet te zijn. Zoiets ooit eerder zien gebeuren? Ikke niet .

Oh, hehehe, klinkt anders wel heel bekent in de oren hoor, wacht maar af, binnenkort is het in een ander topic ook bal!

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 05-02-2008 21:25 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2008 20:49 schreef Greycloak het volgende:
Nope, mental vreet zulks dagelijks uit, behalve de laatste paar dagen. Geen fláuw idee waar jij dat "jaren geleden" vandaan haalt, maar je mag me erover mailen hoor. Ik laat me graag corrigeren!

Zullen we het gewoon binnen dit topic houden ipv te gaan mailen?
Daar past het namelijk ook het beste aangezien ik doel op je mening over Hatred en niet over Mental.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2008 21:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2008 21:25 schreef yowannuzz het volgende:
Zullen we het gewoon binnen dit topic houden ipv te gaan mailen?
Daar past het namelijk ook het beste aangezien ik doel op je mening over Hatred en niet over Mental.
Lijkt me erg fijn ja. Ik zou als ik Hatred was en vroeger zo onwijs jammerlijke bagger maakte, na enkele ledenwisselingen onmiddelijk ook een naamswisseling hebben gemaakt. Jammer van de best goede bandnaam, maar je hebt de rest van je muzikale loopbaan wat goed te maken. Verder heb ik nog nooit in de 17 jaar dat ik de metal een beetje volg een band van dat niveau zichzelf op een positieve manier in de kijker zien spelen in de jaren erna en net wat ik zeg, als ze toch in de buurt zijn in een voorprogramma prik ik volgaarne even een nummertje (desnoods 2 bij twijfel) mee, maar van mij mogen ze de eerste band zijn die ik zie die zulks lukt.

Ik zeg overtuig me, tot die tijd heb ik Hatred zien spelen en falen.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 05-02-2008 21:35]

spectre
Usericon van spectre
Posted 06-02-2008 9:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Je kunt natuurlijk ook gewoon even naar die LastFM page gaan en het één en ander beluisteren.
http://www.last.fm/music/Hatred/Blasphemous+Deliverance

Mijn kop thee is het iig niet.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-02-2008 10:04 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
I have updated the bio to include the US band called Hatred who released an album called The Offering back in 2000. Killer blackened technical thrash death metal!

quote:
Finnish Hatred is great.

quote:
German Hatred thrash your ass!

quote:
Serbian Hatred \m/

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-02-2008 11:11 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik heb die band toen gezien volgens mij op Wackeningen, vond er geen donder aan, en ik vond volgens mij die gitarist maar een arrogante apenkop.

Against God and Government

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-02-2008 12:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 9:56 schreef spectre het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon even naar die LastFM page gaan en het één en ander beluisteren.
http://www.last.fm/music/Hatred/Blasphemous+Deliverance

Mijn kop thee is het iig niet.
I know, maar ik wil een band live zien voor ik een oordeel vel, heel typisch. Als ik een goeie cd heb die een band live niet waar kan maken dan draai ik dat schijfje ook niet meer. Oftewel, ook al klinken ze op cd als de laatste Suffocation maar live als Hatred anno 2004 dan laat die schijf maar zitten.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com