IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Hatred (Zeeland) Vorige pagina | Volgende pagina
BeautevilDeath
Usericon van BeautevilDeath
Posted 06-02-2008 13:21 by BeautevilDeath Wijzig reactieProfiel van BeautevilDeathQuote dit bericht

Goh, nu word ik toch benieuwt!

Ik heb onze oefenruimtegenoten nog nooit echt helder meegekregen naar mijn weten Dus dat word dan eens tijd!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-02-2008 13:24 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

benieuwT ?

Bruce Banner

BeautevilDeath
Usericon van BeautevilDeath
Posted 06-02-2008 15:50 by BeautevilDeath Wijzig reactieProfiel van BeautevilDeathQuote dit bericht

omg, spellingsrellers?

Lekker belangrijk, zolang je 't kan lezen en begrijpt wat 'r staat, maakt 't niet uit hoe je 't schrijft?

Maargoed, ik vind de ophef rond Hatred wel "grappig", ik "ken" de band nog niet echt, dus ik ben benieuwD! (nu goed?!)

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-02-2008 15:59 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 6 februari 2008 15:50 schreef BeautevilDeath het volgende:
omg, spellingsrellers?

Lekker belangrijk, zolang je 't kan lezen en begrijpt wat 'r staat, maakt 't niet uit hoe je 't schrijft?

Daar vat je "de jeugd van tegenwoordig" en hun onverschilligheid die leidt tot dergelijke achterlijke praktijken perfect mee samen.

quote:

Maargoed, ik vind de ophef rond Hatred wel "grappig", ik "ken" de band nog niet echt, dus ik ben benieuwD!
De band zelf is niet mijn ding, sorry.

Bruce Banner

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 06-02-2008 19:08 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 6 februari 2008 15:50 schreef BeautevilDeath het volgende:
omg, spellingsrellers?

Maargoed, ik vind de ophef rond Hatred wel "grappig", ik "ken" de band nog niet echt, dus ik ben benieuwD! (nu goed?!)

Nee, benieuwd is met een kleine d. Of je moet de letters omdraaien en dat woord aan het begin van een zin zetten, dan kan het wel.

Dwueineb, lew nak tad.

Die ophef btw, dat valt toch allemaal wel mee?

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Deity1
Usericon van Deity1
Posted 06-02-2008 20:29 by Deity1 Wijzig reactieProfiel van Deity1Quote dit berichthttp://www.deitydownrecords.com

Vanaf een afstandje heb ik de afgelopen week dit topic af en toe eens geraadpleegd, en ik moet zeggen dat de reacties hier en daar wel erg heftig zijn. Laat ik allereerst stellen dat, voor zover dat nog niet bekend is, de heer Rutan (of hoe hij zich verder placht te noemen) al enkele jaren absoluut niets meer met Hatred te maken heeft, mede door de schade die hij de reputatie van de band heeft toegebracht. Binnen Hatred wordt de consensus die er hier over de persoon Rutan heerst dan ook volmondig gedeeld, zo wist ik al langer. Bij deze is dat hier dan vanaf nu ook algemeen bekend.

In de band zoals die nu probeert haar heropstanding te bewerkstelligen is totaal geen sprake van Grote Ego’s. Sommige bands halen er voldoening uit om over de tong te gaan op de wijze zoals die de afgelopen pagina’s is gebezigd, Hatred niet. Het zou voor Hatred misschien gemakkelijker zijn geweest om simpelweg de naam te wijzigen en met een spreekwoordelijke schone lei te beginnen…tot ongeveer 5 minuten na publicatie van een persbericht (kies er maar één), waarna dezelfde reacties toch zouden zijn losgekomen.

In dat licht bezien is het denk ik sowieso moedig dat er gekozen is om de bandnaam te behouden, en om te gaan proberen op een waardige wijze terug te slaan: door een goede plaat op te nemen, en door live die plaat te ondersteunen op een zo overtuigend mogelijke manier. Het verleden is dus niet vergeten (wel een mooie quote die ik eerder in dit verband las, maar toch één die de plank volledig mis slaat). Vóór de minder frisse appel Rutan stond de band bekend als sympathiek en sociaal, en naar die situatie wil men graag weer terug. Ik heb er vertrouwen in dat ze dat uiteindelijk zal lukken.

Mijn openingspost maakt nergens gewag van het feit dat Hatred De Nieuwe Nederlandse Sensatie zou zijn. Die indruk wil IK niet wekken. Er zijn betere bands, er zijn ook slechtere. Een cursus begrijpend lezen om tussen de regels door (ik heb het nog steeds over mijn openingspost) te vatten dat “snoeihard laten merken” slaat op de energie die de band wil steken in het proberen om de positieve bejegening (in de ruimste zin des woords) die ze in de vaderlandse scene kenmerkte opnieuw in te nemen, lijkt me in dat licht voor de meeste mensen overbodig.

Over onze vaderlandse scene gesproken, wij zijn gezegend met een berg getalenteerde bands, en op elke straathoek kom je wel een metalhead tegen. Een gezonde situatie, en daar mogen we met zijn allen trots op zijn. Alleen is onze scene wel dusdanig gericht op het buitenland dat Nederlandse bands in eigen land doorgaans pas echt meetellen nádat ze door het buitenland zijn opgepikt (er zijn uitzonderingen die de regel bevestigen natuurlijk).

Tot slot dan: niemand is verplicht om welke band dan ook goed te vinden, en eenieder heeft recht op een eigen mening. Laat die mening dan tenminste gefundeerd zijn op de actualiteit. Hatred blijven afrekenen via de achteruitkijkspiegel, dat lijkt me na al die tijd wat star. En als elke band waar ooit een kl*****k lid van is geweest (of nog is) dit lot moet ondergaan, dan houden we geen scene meer over.

Van mij krijgt Hatred een kans, en de rest....is niet aan mij.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-02-2008 20:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 20:29 schreef Deity1 het volgende:
Vanaf een afstandje heb ik de afgelopen week dit topic af en toe eens geraadpleegd, en ik moet zeggen dat de reacties hier en daar wel erg heftig zijn. Laat ik allereerst stellen dat, voor zover dat nog niet bekend is, de heer Rutan (of hoe hij zich verder placht te noemen) al enkele jaren absoluut niets meer met Hatred te maken heeft, mede door de schade die hij de reputatie van de band heeft toegebracht. Binnen Hatred wordt de consensus die er hier over de persoon Rutan heerst dan ook volmondig gedeeld, zo wist ik al langer. Bij deze is dat hier dan vanaf nu ook algemeen bekend.

In de band zoals die nu probeert haar heropstanding te bewerkstelligen is totaal geen sprake van Grote Ego’s. Sommige bands halen er voldoening uit om over de tong te gaan op de wijze zoals die de afgelopen pagina’s is gebezigd, Hatred niet. Het zou voor Hatred misschien gemakkelijker zijn geweest om simpelweg de naam te wijzigen en met een spreekwoordelijke schone lei te beginnen…tot ongeveer 5 minuten na publicatie van een persbericht (kies er maar één), waarna dezelfde reacties toch zouden zijn losgekomen.

In dat licht bezien is het denk ik sowieso moedig dat er gekozen is om de bandnaam te behouden, en om te gaan proberen op een waardige wijze terug te slaan: door een goede plaat op te nemen, en door live die plaat te ondersteunen op een zo overtuigend mogelijke manier. Het verleden is dus niet vergeten (wel een mooie quote die ik eerder in dit verband las, maar toch één die de plank volledig mis slaat). Vóór de minder frisse appel Rutan stond de band bekend als sympathiek en sociaal, en naar die situatie wil men graag weer terug. Ik heb er vertrouwen in dat ze dat uiteindelijk zal lukken.

Mijn openingspost maakt nergens gewag van het feit dat Hatred De Nieuwe Nederlandse Sensatie zou zijn. Die indruk wil IK niet wekken. Er zijn betere bands, er zijn ook slechtere. Een cursus begrijpend lezen om tussen de regels door (ik heb het nog steeds over mijn openingspost) te vatten dat “snoeihard laten merken” slaat op de energie die de band wil steken in het proberen om de positieve bejegening (in de ruimste zin des woords) die ze in de vaderlandse scene kenmerkte opnieuw in te nemen, lijkt me in dat licht voor de meeste mensen overbodig.

Over onze vaderlandse scene gesproken, wij zijn gezegend met een berg getalenteerde bands, en op elke straathoek kom je wel een metalhead tegen. Een gezonde situatie, en daar mogen we met zijn allen trots op zijn. Alleen is onze scene wel dusdanig gericht op het buitenland dat Nederlandse bands in eigen land doorgaans pas echt meetellen nádat ze door het buitenland zijn opgepikt (er zijn uitzonderingen die de regel bevestigen natuurlijk).

Tot slot dan: niemand is verplicht om welke band dan ook goed te vinden, en eenieder heeft recht op een eigen mening. Laat die mening dan tenminste gefundeerd zijn op de actualiteit. Hatred blijven afrekenen via de achteruitkijkspiegel, dat lijkt me na al die tijd wat star. En als elke band waar ooit een kl*****k lid van is geweest (of nog is) dit lot moet ondergaan, dan houden we geen scene meer over.

LOL!
We zullen het vanzelf wel zien nietwaar?

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-02-2008 20:52 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 20:29 schreef Deity1 het volgende:

Ik vond Thijs anders best symphatiek.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-02-2008 20:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 20:32 schreef MMayo het volgende:
LOL!
We zullen het vanzelf wel zien nietwaar?

Gamma.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

watery black
Usericon van watery black
Posted 06-02-2008 22:54 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

op verzoek verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 06-02-2008 23:34]

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-02-2008 23:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tjonge jonge dat is toch even niet te filmen zo interessant zeg. Dat engels ook, fantastisch. Dat geeft toch iets extra's "je ne sais quoi" aan dat betoog, he?

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-02-2008 23:01]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-02-2008 23:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Wat ik al zei he...gebitch om niets van steeds dezelfde figuren, helaas.

Fuck the world and fuck you

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 07-02-2008 2:26 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
En als elke band waar ooit een kl*****k lid van is geweest (of nog is) dit lot moet ondergaan, dan houden we geen scene meer over.

Deadhead is er nooit weer bovenop gekomen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2008 8:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2008 22:54 schreef watery black het volgende:
op verzoek verwijderd.
Drama drama

Who the fuck is JOran!

Harachte
Usericon van Harachte
Posted 07-02-2008 21:46 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

HAHAHAHA! De plaatselijke bejaarde forumhitler mag even uit z'n aanleunwoning en meteen staat de boel op stelten. Gaaf. Sommigen van jullie zijn echt blij met heel weinig hè?

Hahaha. Aapjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Harachte op 07-02-2008 21:47]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-02-2008 21:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2008 21:46 schreef Harachte het volgende:
HAHAHAHA! De plaatselijke bejaarde forumhitler mag even uit z'n aanleunwoning en meteen staat de boel op stelten. Gaaf. Sommigen van jullie zijn echt blij met heel weinig hè?

Hahaha. Aapjes.

Hey waar is dat namens Hatred collectieve "Lik Harachte zijn reet" gedeelte ineens gebleven beste meneer Harachte. Toch niet zo collectief meer?

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-02-2008 21:50 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 februari 2008 21:46 schreef Harachte het volgende:

Hahaha. Aapjes.

Rustig aan kapitein :')

Harachte
Usericon van Harachte
Posted 07-02-2008 21:51 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

Hey wat krijgen we nu? Dat was niet de bedoeling. Komt 'ie nog een keer dan, speciaal voor die mayosmurf hier net boven:

Lik onze collectieve reet. Doeiii.

:D

[Dit bericht is gewijzigd door Harachte op 07-02-2008 21:51]

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-02-2008 21:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Het zit je wel hoog he?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-02-2008 21:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Awww dat was een "oopsie edit"

Harachte
Usericon van Harachte
Posted 07-02-2008 21:54 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

Hoog? Nee hoor. Erg amusant allemaal.

'Maar ik noem mezelf burzum dus ik trek verkeerde conclusies.'

Ja, niet mijn probleem verder natuurlijk.

Mayo: kusje op je lipjes hè? Dag!

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 07-02-2008 21:54 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ik zie door de edits het zgn bos niet meer, waar ging het nou allemaal om?

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-02-2008 21:55 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Haha, je hapt anders als een hoer die drie dagen geen lul heeft gehad.

Valt niet op verder hoor dus vermaakt je

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-02-2008 21:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ah Old School Muren YAY!

Anyway, we zullen het vanzelf wel een keer zien/horen he. Dat Hatred dan.

Harachte
Usericon van Harachte
Posted 07-02-2008 21:58 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

Tja voetballiefhebber, dat zal wel een beetje je humor zijn inderdaad. Als je je maar vermaakt joh, al is het met nog zo weinig.

Mayo: old school muren? Wat weet jij daar precies vanaf? Toen was je, wat zal het geweest zijn, 11?
Maar je gaat het misschien inderdaad wel horen. Of niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Harachte op 07-02-2008 22:00]

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com