|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Opa, denk aan je hart |
|
Ja hij gaat echt hard |
|
quote: Ik? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Koop een taart en vier het! daarna matige dm spelen en elkaar aftrekken in de locale darkroom. Dat is zo'n beetje jouw dagbesteding als ik het zo inschat. |
|
Hoe is dat nu, dyslectisch zijn, black metal luisteren, voetbal gaaf vinden én jezelf burzum noemen? En hoe zit dat nu precies met zo'n persoonsgebonden budget? En bevalt het een beetje in zo'n woongroep? 'Ik vind mezelf anders best gaaf!' Tuurlijk! Good for you! Niks om je voor te schamen hoor. |
|
Hehe zo te lezen vind je jezelf wel heel wat, precies datgene waar je mij van beticht. |
|
quote: Je moet beter bij TMDC af kijken. Ik vind je posts nog niet half zo vermakelijk als die van TMDC Wordführer. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik geloof dat Rutan nog niet half zo'n mongooltje was als dit heerschap. Geniaal gewoon. :' ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dat komt waarschijnlijk omdat je net 15 bent. TDMC heeft bij mij het schriftelijk examen 'snedig replyen' met goed gevolg afgelegd. 'Maar...' Rutan bedonderde mensen om geld. Er IS een verschil. Verder weer een uiterst vermakelijke avond op het klefste forum van metal Nederland, waarvoor herzlichen dank. LaterRRR. [Dit bericht is gewijzigd door Harachte op 07-02-2008 22:18] |
|
quote: Gelukkig kom je zelf wel heel volwassen over |
|
Maar hij had dus wel een paar hersencellen meer van de lieve heer gekregen dan jij? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Doen we! |
|
quote: En wat nu als ik bijna 30 ben? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Dan ben je nog steeds een beetje een kneus als het gaat om niet weten wie waar de mosterd vandaan haalt. Geeft niks, ignorance is bliss natuurlijk. En nogmaals: ik vermaak me uitstekend met de melkmuilen en zichzelf serieus nemende intellectueeltjes. Ga vooral zo door! |
|
On topic maar weer! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hatred is kut! Fuck the world and fuck you |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 07-02-2008 22:30] |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 07-02-2008 22:30] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 07-02-2008 22:40] |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nou iedereen vind hatred kut behalve de bandleden, geloof ik. Fuck the world and fuck you |
|
Laten we maar gewoon de cd afwachten, dan download ik hem wel en luister hem en koop hem of delete ik de files. Zo gaat dat in huize wansmaak. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik vond Rutan/King V heel ok en het voortdurend tegen elkaar opbluffen is iets dat gewoon bij internetpromotie hoort. Rappers doen rap battles, metals fikken elkaar op fora af. Het is allemaal niet zo serieus, het gaat pas mis als men het juist WEL serieus gaat nemen. De reden van zijn vertrek uit Hatred kan me niet interesseren. Ik heb ook niet het idee dat hij een zwaar muzikaal stempel op Hatred drukte, dus waar hebben we het over? Ik had de naam wel veranderd, niet om een verleden te begraven, maar meer omdat er vreselijk veel bands zijn die Hatred heten. |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-02-2008 17:52] Against God and Government |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |