IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Hatred (Zeeland) Vorige pagina | Volgende pagina
yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 08-02-2008 22:24 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Wordt een lekker interressant topic dit zo, Greycloak ...
Doe je dat wel vaker met bands die jouw almachtige goedkeuring niet kunnen weg dragen of heb je gewoon te lang niet geneukt ?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2008 23:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2008 23:48 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Ik vond Rutan/King V heel ok en het voortdurend tegen elkaar opbluffen is iets dat gewoon bij internetpromotie hoort.

Rappers doen rap battles, metals fikken elkaar op fora af. Het is allemaal niet zo serieus, het gaat pas mis als men het juist WEL serieus gaat nemen.

De reden van zijn vertrek uit Hatred kan me niet interesseren. Ik heb ook niet het idee dat hij een zwaar muzikaal stempel op Hatred drukte, dus waar hebben we het over?

Ik had de naam wel veranderd, niet om een verleden te begraven, maar meer omdat er vreselijk veel bands zijn die Hatred heten.

Hmm ben ik het compleet niet mee eens, ik irriteer me juist gruwelijk aan het "ik ken die en die van die band dus die band is gaaf" denken in de Nederlandse scene . Kut = kut, no matter wie er in speelt ..

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-02-2008 23:55 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2008 22:24 schreef yowannuzz het volgende:
Wordt een lekker interressant topic dit zo, Greycloak ...
Doe je dat wel vaker met bands die jouw almachtige goedkeuring niet kunnen weg dragen of heb je gewoon te lang niet geneukt ?
Zeg persoon,

Koop een bril. Enig idee wat "off topic" inhoudt? Waarschijnlijk niet, gezien je reactie. Dat houdt in dat ik zoveel mogelijk mongolide reacties die geen ene fuck met dat prutsbandje te maken hebben wegmod. En wat dat met mijn neuqgedrag te maken heeft mag je me over mailen want ik snap dat niet. Het is hier geen muur dat je maar over je dagelijkse beslommeringen in gelijk welk topic mag ouwehoeren.

Anders nog?

P.S. of denk je serieus dat ik positieve reacties loop weg te modden ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-02-2008 23:57]

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-02-2008 0:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Waarom ben je eigenlijk zo fucked up met dit bandje Grey ? het lijkt wel een obsessie, man!

Fuck the world and fuck you

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-02-2008 0:16 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 7 februari 2008 23:48 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:

Rappers doen rap battles, metals fikken elkaar op fora af. Het is allemaal niet zo serieus, het gaat pas mis als men het juist WEL serieus gaat nemen.

Wel jammer, wat is er mis met gewoon normaal tegen elkaar doen.

Of valt het heel erg op dat ik in hét hippie jaar geboren ben?

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-02-2008 0:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Moet ik daar een eerlijk antwoord op geven, Wim ?

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-02-2008 0:18 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Welja, ik ben bloedserieus hier.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-02-2008 0:19 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Het mag vast niet van Grey, want we zijn offtopic.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-02-2008 0:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2008 0:12 schreef mental het volgende:
Waarom ben je eigenlijk zo fucked up met dit bandje Grey ? het lijkt wel een obsessie, man!
Dude... Ik mod gewoon off-topic meuk in een willekeurig bandtopic. Dat het een zaadband is, is secundair.

Kunnen we nu ajb weer on topic gaan?

Deze band moet zichzelf maar weer ff bewijzen IMNSFHO.

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 09-02-2008 0:34 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

gezellig topic!

Okay, ik heb toch maar even enkele nummers beluisterd en ben tot de conclusie gekomen dat dit bandje me niet kan boeien. Ik vind het geluid + de composities erg matig en saai,dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 09-02-2008 0:48]

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 09-02-2008 13:13 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Hmm ben ik het compleet niet mee eens, ik irriteer me juist gruwelijk aan het "ik ken die en die van die band dus die band is gaaf" denken in de Nederlandse scene . Kut = kut, no matter wie er in speelt ..

Huhmm ja, maar ik heb het ook over Rutan en niet over de band Hatred. Het is mijn muziek ook niet nee.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-02-2008 13:33 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

[olie op vuur modus/on]
Rutan, ... is die een paar jaar geleden zwaar beledigd en jankend snachts weer van Groningen naar zeeland terug gegaan omdat zijn toenmalige band "Hatred" plaats 4 van de 4 bands haalde op een "metalwedstrijdje"? Terwijl hij ervan overtuigd was dat ze de redding waren van metal in Europa? [olie op vuur modus/off]

Een kleine snol zit zo vol.

TMDC wordfuhrer
Posted 09-02-2008 14:13 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

eerlijk is eerlijk, dit is een mooi verhaal.

Aan de andere kant is Groningen ook wel de laatste stad in Nederland waar "de redding van metal in Europa" vandaan zou kunnen komen.

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 09-02-2008 14:14]

Daops
Usericon van Daops
Posted 09-02-2008 14:21 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2008 14:13 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:

Aan de andere kant is Groningen ook wel de laatste stad in Nederland waar "de redding van metal in Europa" vandaan zou kunnen komen.
Nee, dan een stadje uit Overijssel

edit: overigens wel benieuwd naar jullie plaat. Ouwe spul deed me niet veel, maar nieuwe mp3's klinken goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 09-02-2008 14:22]

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

TMDC wordfuhrer
Posted 09-02-2008 14:32 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

De redding vat de metal zal overigens sowieso niet uit NL komen. Nederlandse bands zijn er een ster in om als het er op aankomt:

-De belangrijkste songwriter uit de band te zetten.
-De naam te veranderen.
-Opeens andere muziek gaan spelen.
-Het bijltje er helemaal bij neer te gooien.

Nederlandse bands zijn veel te verwend met al die subsidies en mooie verwarmde oefenruimtes

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-02-2008 14:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2008 14:13 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:

lang leve de Messiah

Nee, dat Hatred, al 3 teamleden vervangen sinds het begin... loopt vast niet goed daar in Zeeland?

signature

Daops
Usericon van Daops
Posted 09-02-2008 15:01 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Redding van de metal? Wat moet er gered worden dan?

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-02-2008 15:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Geniale band, respect.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-02-2008 15:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2008 15:01 schreef Daops het volgende:
Redding van de metal? Wat moet er gered worden dan?

Epica

signature

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-02-2008 17:12 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Misty Mourning? onee, leeft niet meer

Een kleine snol zit zo vol.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-02-2008 17:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

WAT???

MM d00d??

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 09-02-2008 17:15 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

In tijdje niks meer gehoord van RIDM inderdaad
Laten we het hopen!

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 09-02-2008 18:25 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2008 23:55 schreef Greycloak het volgende:
Zeg persoon,

Koop een bril. Enig idee wat "off topic" inhoudt? Waarschijnlijk niet, gezien je reactie. Dat houdt in dat ik zoveel mogelijk mongolide reacties die geen ene fuck met dat prutsbandje te maken hebben wegmod. En wat dat met mijn neuqgedrag te maken heeft mag je me over mailen want ik snap dat niet. Het is hier geen muur dat je maar over je dagelijkse beslommeringen in gelijk welk topic mag ouwehoeren.

Anders nog?

P.S. of denk je serieus dat ik positieve reacties loop weg te modden ofzo?

Je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor je objectieve en kundige manier van dit topic beheren !!!
Ik ga overigens niet op je herhaalde verzoek je te mailen in. Ik vind contact via dit forum genoeg. Sorry.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-02-2008 18:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Het is mede dankzij users als jij die goed ter zake zijn en belangrijke dingen zoals het neuqgedrag van mods meenemen in de beoordeling van de band, dat dit soort bandtopics zo goed lopen.
Ik hoop dat je nog veel meer nuttige zaken te melden hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-02-2008 18:52]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-02-2008 18:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, en meeste off topic in dit topic komt van jou, mail em anders zeg ...

Hatred had imho beter de naam kunnenn wijzigen, onder mom van fresh start. De naam is ten eerste ontzettend afgezaagd, en in combo met de noemer death metal beloofd het al heeuul weinig. En met de naam specifiek op deze band zit er teveel smet op het blazoen.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com