|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm ben ik het compleet niet mee eens, ik irriteer me juist gruwelijk aan het "ik ken die en die van die band dus die band is gaaf" denken in de Nederlandse scene . Kut = kut, no matter wie er in speelt .. |
|
quote:Zeg persoon, Koop een bril. Enig idee wat "off topic" inhoudt? Waarschijnlijk niet, gezien je reactie. Dat houdt in dat ik zoveel mogelijk mongolide reacties die geen ene fuck met dat prutsbandje te maken hebben wegmod. En wat dat met mijn neuqgedrag te maken heeft mag je me over mailen want ik snap dat niet. Het is hier geen muur dat je maar over je dagelijkse beslommeringen in gelijk welk topic mag ouwehoeren. Anders nog? P.S. of denk je serieus dat ik positieve reacties loop weg te modden ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-02-2008 23:57] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarom ben je eigenlijk zo fucked up met dit bandje Grey ? het lijkt wel een obsessie, man! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wel jammer, wat is er mis met gewoon normaal tegen elkaar doen. Of valt het heel erg op dat ik in hét hippie jaar geboren ben? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Moet ik daar een eerlijk antwoord op geven, Wim ? Fuck the world and fuck you |
|
Welja, ik ben bloedserieus hier. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Het mag vast niet van Grey, want we zijn offtopic. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Dude... Ik mod gewoon off-topic meuk in een willekeurig bandtopic. Dat het een zaadband is, is secundair. Kunnen we nu ajb weer on topic gaan? Deze band moet zichzelf maar weer ff bewijzen IMNSFHO. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
gezellig topic! Okay, ik heb toch maar even enkele nummers beluisterd en ben tot de conclusie gekomen dat dit bandje me niet kan boeien. Ik vind het geluid + de composities erg matig en saai,dus. [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 09-02-2008 0:48] |
|
quote: Huhmm ja, maar ik heb het ook over Rutan en niet over de band Hatred. Het is mijn muziek ook niet nee. |
|
[olie op vuur modus/on] Rutan, ... is die een paar jaar geleden zwaar beledigd en jankend snachts weer van Groningen naar zeeland terug gegaan omdat zijn toenmalige band "Hatred" plaats 4 van de 4 bands haalde op een "metalwedstrijdje"? Terwijl hij ervan overtuigd was dat ze de redding waren van metal in Europa? [olie op vuur modus/off] Een kleine snol zit zo vol. |
|
eerlijk is eerlijk, dit is een mooi verhaal. Aan de andere kant is Groningen ook wel de laatste stad in Nederland waar "de redding van metal in Europa" vandaan zou kunnen komen. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 09-02-2008 14:14] |
|
quote:Nee, dan een stadje uit Overijssel edit: overigens wel benieuwd naar jullie plaat. Ouwe spul deed me niet veel, maar nieuwe mp3's klinken goed. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 09-02-2008 14:22] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
De redding vat de metal zal overigens sowieso niet uit NL komen. Nederlandse bands zijn er een ster in om als het er op aankomt: -De belangrijkste songwriter uit de band te zetten. -De naam te veranderen. -Opeens andere muziek gaan spelen. -Het bijltje er helemaal bij neer te gooien. Nederlandse bands zijn veel te verwend met al die subsidies en mooie verwarmde oefenruimtes |
|
quote: lang leve de Messiah Nee, dat Hatred, al 3 teamleden vervangen sinds het begin... loopt vast niet goed daar in Zeeland? signature |
|
Redding van de metal? Wat moet er gered worden dan? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Geniale band, respect. |
|
quote: Epica signature |
|
Misty Mourning? onee, leeft niet meer Een kleine snol zit zo vol. |
|
WAT??? MM d00d?? |
|
In tijdje niks meer gehoord van RIDM inderdaad Laten we het hopen! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor je objectieve en kundige manier van dit topic beheren !!! Ik ga overigens niet op je herhaalde verzoek je te mailen in. Ik vind contact via dit forum genoeg. Sorry. |
|
Het is mede dankzij users als jij die goed ter zake zijn en belangrijke dingen zoals het neuqgedrag van mods meenemen in de beoordeling van de band, dat dit soort bandtopics zo goed lopen. Ik hoop dat je nog veel meer nuttige zaken te melden hebt. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-02-2008 18:52] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, en meeste off topic in dit topic komt van jou, mail em anders zeg ... Hatred had imho beter de naam kunnenn wijzigen, onder mom van fresh start. De naam is ten eerste ontzettend afgezaagd, en in combo met de noemer death metal beloofd het al heeuul weinig. En met de naam specifiek op deze band zit er teveel smet op het blazoen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |