|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sowieso Origin op 1 |
|
quote: headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
1. Leviathan - Massive Conspiracy Against All Life Rest: Gojira - The Way Of All Flesh The Arcane Order - In The Wake Of Collisions Textures - Silhouettes Enslaved - Vertebrae Misschien ook nog de nieuwe Burst (eerst nog wat vaker luisteren). Ook even horen wat Hail of Bullets, Esoteric en Cult of Luna gaan doen. En misschien toch maar wel Bloodbath, valt me alles mee na een paar luisterbeurten. Alweer teveel metal en te weinig andere genres geluisterd dit jaar. Het gaat goed met de harde muziek! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 26-10-2008 1:21] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Meshuggah - obZen The Mars Volta - Bedlam of Goliath Textures - Silhouettes Metallica - Death Magnetic Scars on Broadway - s/t Opeth - Watershed Burst - Lazarus Bird +meer Inter faeces et urinam nascimur |
|
36 Crazyfists - The Tide And It's Takers Backfire! - In Harm's Way Bleeding Through - Declaration Disturbed - Indestructible Gojira - The Way Of All Flesh H2O - Nothing To Prove Mercenary - Architect Of Lies Meshuggah - obZen Opeth - Watershed Pro-Pain - No End In Sight Protest The Hero - Fortress Terror - The Damned, The Shamed Textures - Silhouettes Walls Of Jericho - The American Dream Winds Of Plague - Decimate The Weak De top 3 gaat waarschijnlijk bestaan uit Textures, Walls Of Jericho en Gojira. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 26-10-2008 20:18] |
|
In willekeurige volgorde Soulfly-Conquer Cavalera conspiracy-Inflikted Belphegor-Bondage goat zombie Kludde-In Den Vergetelheid Metallica-Death magnetic Septic Flesh-Communion |
|
Willekeurige volgorde: 01 Origin - 2008 - Antithesis 02 Coldplay - 2008 - Viva La Vida Or Death And All His Friends 03 The Monolith Deathcult - 2008 - Trivmvirate 04 Def Leppard - 2008 - Songs From The Sparkle Lounge 05 Whitesnake - 2008 - Good To Be Bad 06 Judas Priest - 2008 - Nostradamus 07 Het Goede Doel - 2008 - Gekkenwerk 08 Metallica - 2008 - Death Magnetic (GHIII) 09 Satyricon - 2008 - The Age Of Nero 10 Leviathan - 2008 - Massive Conspiracy Against All Life |
|
Die Leviathan is meesterlijk Gaat bij mij ook zeer hoog eindigen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: |
|
quote: Zou je nou eindelijk eens willen zeggen waar je die Satyricon vandaan hebt? |
|
In elk geval erin Enslaved, Opeth, Textures en Meshuggah. HOB ongetwijfeld ook. Verder nog even aankijken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Naar aanleiding van jullie lijstjes nog maar eens rond gaan kijken, nu oa Cult of Luna aan het luisteren. Oh ja, en Elite.. enne, die Satyricon he.... gooi eens een link op de mail ofzo ? Vind ik ook niet |
|
quote: Heb 'm nog steeds niet gehoord |
|
quote: Volgens mij loopt hij alleen maar te zieken en heeft hij hem helemaal niet. |
|
ik wacht met smart af op de nieuwe Shining, komt ie dit jaar nog uit? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Gewoon negeren, over zes dagen al zal hij overal te downloaden zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 28-10-2008 0:32] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: November als het goed is! |
|
De nieuwe Esoteric komt ook hoog in de lijst, geweldige plaat. |
|
quote: zeker weten signature |
|
quote:hij heeft em niet man, overduidelijk kijk mij eens cool zijn ik hem hem en jullie niet gedrag. anders had ie echt allang gezegd waar ie m vandaan heeft gejat. was gewoon om wat meer scenepoints te krijgen. die loser koopt em gewoon net als jullie straks... Fuck the world and fuck you |
|
Ik had al zo'n vermoeden dat hij hem niet had, en anders een vaag promootje ergens vandaan, want hij is nergens te vinden idd.. Ah well, hij is toch al besteld, zie hem wel bij de post verschijnen... Trouwens, bedankt voor uw aller lijstjes, Cult of Luna, leuk !! Very nice Vind ik ook niet |
|
quote: Gaaf plaatje [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-10-2008 9:26] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nieuwe darkthrone. voor de rest luister in weinig metal. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
cradle of filth-godspeed on the devils thunder |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |