|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: jawel. je kunt om downloaden, maar ook bestellen op cd en vinyl [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 11-03-2008 9:45] |
|
quote: ??? signature |
|
Nog steeds geen plaat van 2008 gehoord. Ik vermoed dat de nieuwe Opeth, Deicide en Belphegor wel zo goed als zeker in mijn lijstje gaan voorkomen. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: quote: |
|
Vorige werkje was anders niet echt boeiend .. Nieuwe Earth |
|
*schrijft op* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mij boeit die nieuwe Earth ook behoorlijk! Earth - The bees made honey in the Lions skull Eluveitie - Slania Ik ben er van overtuigd dat de komende albums van Opeth en Mourning Beloveth er ook nog wel bij gaan horen "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Opeth, ik weet het niet, ben bang dat die teleurstellend word. |
|
Averse Sefira - Advent Parallax Dark Fortress - Eidolon Meshuggah - obZen Ayreon - 01011001 Crematory - Pray |
|
quote: Dat bedoelde ik niet. Wat ik wel bedoelde: http://en.wikipedia.org/wiki/Ghosts_I-IV Initially intended to be a five-track EP, the album is presented in the form of four nine-track EPs. Het zou eerst een EP worden, daar ging ik nog van uit toen ik je die vraag stelde. Nu is het een verzameling EP's, maar ik weet niet wat NecRobert daar van vindt. Op zich is het alles bij elkaar qua hoeveelheid ruim een (dubbel)album. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Pff weet ik veel, dat bepaal ik aan het eind vh jaar wel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hate Eternal - Fury and Flames Decrepit Birth - Diminishing Between Worlds Nortt - Galgenfrist Meshuggah - ObZen |
|
Ghosts I-IV is een prima plaat (of platen, wat jij wil), maar zal de top20 waarscuhnlijk toch niet halen. Dus waae maak jij je druk over . [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 12-03-2008 15:54] |
|
quote: Ik hoop dat ie interessanter wordt dan Ghost Reveries Faustian Spirit of the Earth |
|
Nieuwe Origin. De rest schiet schiet me vast in december wel te binnen. |
|
1. Eluveitie - Slania 2. Meshuggah - ObZen 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. De rest vul ik wel aan als ik ze weet. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Nog geen drol gehoord... spelfout weggehaald... |
|
Ik las anders dat het puntje al naar buiten kwam Slania is vet . Had net een paar cdees gekocht, maar nog niet geluisterd. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Maar dat was een geluidsloze drol hehe. Van Slania heb ik nog slechts een paar nummers gehoord, en dit jaar nog geen enkele cd gekocht. Laatste was die van Primordial geloof ik, op AMM.... spelfout weggehaald... |
|
quote:Jawel, Dark Fortress Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, 1 keer hehe.... spelfout weggehaald... |
|
quote: zelfs de nieuwe korpiklaani nog niet??? (die goed is!!) maar de "nieuwe" hellhammer komt zeer hoog te staan in ieder geval. |
|
Nope, die ook niet. Sinds ik gestopt ben met schrijven voor ZM komt mij erg weinig nieuws ten gehore. Aan downjoden doe ik niet en kopen blijft er ook bij de laatste tijd. Zijn ook niet veel platen die ik beslist móet hebben. Nieuwe Scar Symmetry en Testament zijn voorlopig de enigen waarvan ik vrij zeker ben dat ik ze ga kopen, rest boeit me erg weinig eigenlijk.... spelfout weggehaald... |
|
die niuewe Hate moet je kopen man! of Mercenary signature |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |