![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Meer "metal" cd's heb je nog niet gehoord? :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
quote: Ik ga uiteindelijk ook die Enslaved eruit laten. Wat een tegenvallend saai zeikalbum is het geworden. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
ik ook signature ![]() |
|
Die Hooded Menace kan er wel eens inkomen, en Acid Witch. Lekker sterk voor liefhebbers van old schol detah meets doom, maar dan net wat anders, vooral Acid Witch ![]() |
|
In welke richting moet ik dan denken bij die Acid witch, eerste MDB? ![]() |
|
Nee nee, denk aan Winter meets Coffins meets een heks op een kermis. ![]() |
|
foutje [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-11-2008 20:09] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Hmm, myspace? ![]() |
|
Update quote: [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-11-2008 16:55] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
shining is vr volgend jaar signature ![]() |
|
Ja joh? Hij zou dit jaar nog uitkomen, de laatste keer dat ik naar info zocht. En dat is niet zo heel lang geleden [edit] Een godverdomme! is hier wel op z'n plaats [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-11-2008 21:23] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
I know, Osmose will nog wat pushen denkk signature ![]() |
|
mijn nr 1 is zeker lair of the minotaur - war metal battle master .................. ![]() |
|
echt? alé nog nie gehoord die Nachtmystium al gehoord? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-11-2008 13:09] signature ![]() |
|
quote: zal hem wel eens mee geven echt zalige cd jap die heb ik .................. ![]() |
|
ja, geef em mee op kerstdag ![]() 1. Leviathan - Massive Conspiracy Against All Life 2. Coldworld - Melancholy 3. Emancer - Twilight and Randomness 4. Esoteric - The maniacal vale 5. Nachtmystium - Assassins 6. Forefather - Steadfast 7. Scar Symmetry - Holographic Universe 8. Pain - Cynic Paradise 9. Abyssmal Sorrow - Lament 10. UnSun - Shines Like The Sun 11. Elite - We own the mountains 12. Ultra Vomit - Objectif : thunes 13. Septicflesh - Communion 14. Aosoth - Aosoth 15. The Reckoning - Counterblast 16. Facebreaker - Dead, Rotten And Hungry 17. Hate Eternal - Fury & Flames 18. Totalselfhatred - Totalselfhatred 19. Hate - Morphosis 20. Cannabis Corpse - Tube Of The Resonated ? Darkspace - III , afwachten : Satyricon -> neen dus Arckanum - Antikosmos is reserve das mijn lijstjen voorlopig Ayat gaat er misschien nog bij http://www.zwaremetalen.com/recensie/11707/Ayat-Six-Years-Of-Dormant-Hatred.html moek ook ne keer ene meebrengen? komen verzekerst morgen langs met AMon in Loppem aja Deeds Of Flesh en Crowpath zijn ook goe [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-11-2008 13:25] signature ![]() |
|
ok is goed zal ik doen morgen kan ik niet of het is in de voormiddag als mijn wast gedaan is maar ben eens door naar de metalzone wat nieuwe cds aanschaffen brengt morbid angel dit jaar nog een cd uit heb geruchten hoort de nieuwe satyricon is zalig .................. ![]() |
|
dit jaar nie meer, ze zijn zogezegd al 2 jaar aan het werken aan een nieuw album en David Vincent zou terug zingen, ma niets concreets die Satyricon vinnek alleen die by my hands echt goe nieuwe Darkthrone vinnek ook nie goe Six Feet Under ook nie Kataklysm ook nie signature ![]() |
|
Faal - Abhorrence-Salvation Enslaved - Vertebrae Heidevolk - Walhalla Wacht Satyricon - The Age of Nero Eluveitie - Slania Carach Angren - Lammendam Equilibrium - Sagas Celestial Bloodshed - Cursed, Scarred and Forever Possessed Decrepit Birth - Diminishing Between Worlds Amon Amarth - Twilight of the Thunder God In willekeurige volgorde. [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 29-11-2008 13:37] ![]() |
|
quote: Ah, die acid witch dus maar even checken. Hooded menace heeft als enige een plaat uitgebracht die me dit jaar in vervoering kon brengen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Met stip in mijn Top 5: Stille Opprør - S.O2 ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |