|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom moet iedereen altijd de twijfelgevallen in hun lijst opnemen, maak het nou niet moeilijker dan het is Live albums mag van mij best, zolang het een officiele release betreft. Zoiets als Entangled in Chaos van Morbid Angel of Live After Death van Iron Maiden. An Ode to Woe lijkt dus in dit rijtje thuis te horen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Gewoon laten staan hoor, staat in mijn toekomstige lijst ook. Boeiender |
|
Denk dat dit in ieder geval mijn top10 word 1: Leviathan - Massive Conspiracy Against All Life 2: Totalselfhatred - Totalselfhatred 3: Sombres Forêts - Royaume De Glace 4: Faal - Abhorrrence - Salvation 5: Lantlôs - Lantlôs 6: Decrepit Birth - Diminishing Between Worlds 7: Coldworld - Melancholie 8: Origin - Anthitesis 9: In Mourning - Shrouded Divine 10: Warrel Dane - Praises To The War Machine ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Haha, ok. Maar nou weet ik nog niet of die Akelei erin mag of niet |
|
quote: Shit, is die ook van dit jaar? |
|
Mag Hordes of Chaos van Kreator hier al in de lijsten worden gebruikt? De officiele release is in 2009. |
|
Niet lijkt me Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dan lijkt me dat live albums ook niet mee zouden moeten tellen omdat het gaat om eerder uitgebrachte nummers, al zijn ze officieel uitgebracht. Tijd voor een verandering lijkt me zo. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Jups. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Live albums tellen toch ook niet mee? Was volgens mij voorgaande jaren ook zo ... zou ik ook raar vinden, staan bijna altijd alleen maar oude nummers op ... |
|
quote: Waar zie jij staan dat er geen eerder uitgebrachte nummers op mogen staan? Trouwens de hele discussie is toch dikke onzin omdat de 'twijfelgevallen' toch niet in de uiteindelijke jaarlijst terecht komen. Maar bij mij blijft deze live plaat mooi op nr 1 staan. Esoteric en Equilibrium komen ook in mijn top 20 trouwens, goede releases allebei! Zenial |
|
quote: Volgens mij ook, ja. Zo heb ik ook altijd met veel pijn in het hart mijn lijsten ingericht.. Edit: quote: Hmz. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 10-12-2008 8:59] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Metallica op 1 Rest moet ik me nog even diep over buigen. spelfout weggehaald... |
|
quote: signature |
|
Gaat me een hele moeilijke worden dit jaar Esoteric en Faal komen er sowieso in .... verder nog even checken wat ik allemaal gehoord heb dit jaar ... Oh hooded menace en acid witch ook wel denk ik ... nieuwe Methadrone wel ... zit al op 5! |
|
Down, Unearthly Trance,...? Ik ben zelf Soilent Green nog vergeten te vermelden trouwens! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Down is denk ik wel top 10 maar neit hoog, beetje tegenvaller eigenlijk .. U-T is prima schijffie .. |
|
mijn definitieve top 10 1) lair of te minotaur - war metal battle master 2) the amenta - non 3) withered - folie circulaire 4) gojira - the way of all flesh 5) darkthrone - dark thrones and black flags 6) aura noir - hades rise 7) Carach Angren - lamendam 8) made out of babies - the ruiner 9) sludge - lava 10 ) the oath - 4 .................. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |