|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Beesten weten echt wel wanneer ze dood anders knaagt een vos of ander beest zijn poor er ook niet af als ie in een valstrik zit. |
|
Ara's die zichzelf doodbijten omdat ze verwaarloosd zijn. Enigzins zelfmoord... |
|
Lemmings The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zeepaardjes houden hele orgies in zee (ja, waar anders) en dat doen ze het liefst naast van die gigantische visnetten/fuiken, zodat ze geen last hebben van roofdieren (lees: vissen)... imho doen die dat dan ook met een redelijke bewustzijn + voor hun plezier... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
was ik maar een zeepaardje, lekkere orgies . Of dieren werkelijk zelfmoord plegen zou ik niet durven zeggen, maar ze hebben wel besef van leven, als bijvoorbeeld een moeder haar kind ziet doodgaan zal dit toch wel een raar gevoel geven voor het beest. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Ja een raar gevoel wel ja, maar of ze dit zelf beseft? Ik weet het niet, misschien is het alleen natuur dat ze haar kind opvoedt, dat het (eigenlijk) niet echt iets met haar 'gevoel' te maken heeft |
|
ik heb een keer een documentaire gezien over gorilla's en daar was er een gestorven van vedriet om de dood van haar jong |
|
mja, de apen zijn de dichtste diersoort die bij de mensen aanleunt, misschien dat het daar iets met te maken heeft bij die apen. quote: Bij mensen is het toch ook alleen maar een gevoel, ook als er iemand sterft heb je toch het gevoel dat er iets fout is, misschien is het enigste verschil dat wij helderder kunnen denken waarom wij dit gevoel hebben, maar daar durf ik mij niet over uitspreken. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
LEMMINGS! Kent niemand deze dieren dan? Zoogdieren die zich en masse in zee en dus hun dood storten. Lemmmings staan zelfs juist bekend om zelfmoord! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lemmings, daar is ook een erg leuk oud computerspel van, en ja, daar gaan ze en masse kokend water, lava en diepe afgronden in. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
http://www.straightdope.com/mailbag/mbugsuicide.html [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 26-02-2002 0:00] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Mijn zus heeft ook een keer zoiets meegemaakt. Ze had een kat die echt onmogelijk was geworden om nog thuis te houden. Dus was ze van plan om de kat naar het asiel te brengen. Precies op de dag dat ze van plan was hem weg te brengen springt de kat van het balkon af (op 5 hoog). Het beest had alles gebroken wat hij maar breken kon. Toen heeft ze hem maar een spuitje laten geven. Maar toch heeft die kat het op 1 of andere manier geweten. |
|
ONze vorige kat is recht in de bek van een pitbull gelopen. Beetje dom! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Um Dwaallicht leest mijn eerste post even.. |
|
quote: ik heb idd behoorlijk scheel gekeken! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dieren hebben een instinct dat als ze merken dat ze dood gaan zich afzonderen van de groep of naar een(olifanten) kerkhof gaan, maar zelfmoord kan je dat denk ik ook weer niet noemen... een hond di zelfmoord pleegd klinkt ook vrij vaag vind ik [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 26-02-2002 18:13] My madness, my sadness |
|
quote: Ten onrechte, ja. Lemmings storten zich in zee om naar de andere kant van een fjord te komen. Sommige halen het niet, de meeste wel. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Het ligt er natuurlijk ook aan of degene die ze bestuurd het een beetje kan. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 14-03-2002 13:48] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
de walvis pleegt vaak zelfmoord TRASH |
|
Ja dan zwemt ie de wal op .. |
|
quote: en hoe doet ie dat? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ze laten zich stranden op het strand. |
|
quote: Zonder reden. Uit onderzoek naar walvissen vermoeden dat deze dieren ook depresief kunnen raken. Wiegen Meister ! |
|
Triest zeg Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |