|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Uh, had ik dus niet door, dus dank voor de uitweiding, ik was bang dat ik echt alles uit moest gaan leggen NP: Dream Theater - As I Am For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: lemmings doen da nie omdat ze depri zijn yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Er is naar mijjn wete wel een dier dat bewust zelfmoord pleegd. Het was laatst op TV dat de condor zijn hele leven de zelfde partner heeft, en als er een partner sterft dan vliegt de andere zichzelf te pletter omdat hij het niet meer ziet zitten . grrr |
|
quote: Dat hele verhaal is over die lemmings/ lemmingen (hoe je het ook schrijft) is een mythe, dat is helemaal niet waar. Idd plegen alleen mensen zelfmoord, met als reden dat ze hun eigen lijden willen beeindigen. (En veel zelfmoorden zijn niet eens zo rationeel.) Er is bijvoorbeeld wel een spin die zichzelf op laat eten door haar kinderen als die van de honger dreigen te sterven. Maar meer weet ik er ook niet over. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
ik weet niet of zoogdier en in het bijzonder hersenen ( en hun zenuw en hormoonstelsel) van primaten heel veel verschillen , het verschil zit hem in wat beter ontwikkeld is ivm met aanpassing en aan de omstandigheden van de soort om te overleven , gevoelens zullen weinig verschillen binnen deze groep dieren ( mens is een diersoort die hoort bij primaten en die hoort bij zoogdieren , er is eigenlijk geen onderscheid mens en dier ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 01-03-2004 2:38] |
|
quote: Genoeg voorbeelden van dieren bv. in gevangenschap die niet meer eten omdat ze het leven niet meer zien zitten. Dat lijkt me toch ook zelfmoord. Zenial |
|
quote: sommige springen van een afgrond, sommige laten zich door anderen opeten, sommige verdrinken hunzelf... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
zichzelf Zenial |
|
quote: Hahaha... Dat is net zoiets als zeggen dat soldaten zelfmoord plegen "jah joh, hij liet zich zomaar doodschieten!". Die verdrinkingsdood is eerder een uitputtingsdood, echt niet een bewuste keuze, maar ja, aangezien jhe schijnbaar nmiet het hele verhaal hierboven hebt gelezen ga ik het niet nog een keer uitleggen... NP: Iced Earth - Gettysburg - High Water Mark For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: wat een argument signature |
|
Wat een toevoeging na 3 jaar geen replies |
|
signature |
|
Ben je alweer nuchter ja? Zenial |
|
neenee signature |
|
Voor sommige spinnen is het zelfmoord zichzelf voort te planten, toch doen ze het. Waarschijnlijk ook gewoon omdat ze het niet weten, of omdat hun eigen leven anders ook geen zin heeft gehad. |
|
ik zou het toch niet leuk vinden dat m'n lief me opeet na de sex, dus ik wil in een volgend leven geen spin zijn en ook geen schaamluis van een bejaarde [Dit bericht is gewijzigd door wouter 666 op 29-08-2007 12:46] putting the laughter in manslaughter since 1991 |
|
Stond vandaag een stukje in de krant over dat bij spinnen het mannetje na de sex een soort kuisheidgordel omdoet bij het vrouwtje(het geslachtsdeel verstopt), wat weer zou verklaren waarom het vrouwtje natuurlijk pissig wordt en het mannetje opeet |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 06-03-2007 21:14] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Auw |
|
quote: Later nog een musje, En toen nog een duif. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: of wij zijn de enige dieren die denken, dus ook denken dat we denken + (be)staan te denken |
|
quote: Misschien moeten jullie die ijzeren stroppen eens van het dak halen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hij zit aan plastic hoor. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ook goed "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |