|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit is een band in opkomst, ze maken Doom/Death metal.. Bandleden: Melvin - Grunter Wouter - Guitar Marchim - Guitar Timon - Drums Bastiaan - Bass Ze gaan binnenkort wat songs opnemen, maar hier zijn al een aantal opnames van een optreden van ze: http://www.youtube.com/watch?v=Bx6CZQz5FaI http://www.youtube.com/watch?v=Iy28Cvd5sDc Dit is terwijl ze aan het oefenen zijn: http://www.youtube.com/watch?v=t5u75oPrtL8 [Dit bericht is gewijzigd door metallica92 op 16-03-2008 20:26] |
|
en vervolgens net zoals die andere amputation ook een doorstart maken als immortal? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-03-2008 20:24] Je moeder. |
|
Als ze het zou lukken, zou het toch perfect zijn! [Dit bericht is gewijzigd door metallica92 op 16-03-2008 20:27] |
|
Bijster originele naam inderdaad Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jup, hij heeft een vriendin en die heeft ooit gehad met iemand van Heidevolk, als ik het goed begrepen heb.. |
|
quote: Ah! Ja! Kim heet zijn vriendin toch? Sorry voor de scheve foto, maar dat had wat met Party San en rum te maken. Aniejweej, die bandfoto's zien er wel uit alsof ze allemaal last hebben van een of andere "amputation" hihi. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-03-2008 20:39] |
|
Klopt precies! |
|
De echte Amputation Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Je moeder. |
|
@mayo ik zat ook te denken; die rechter heeft een bekende kop edit: wordt niet bijster enthousiast na het beluisteren van de youtube filmpjes btw [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 16-03-2008 21:04] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Op de ene bandfoto staat iemand half in een kruiwagen en op de andere bandfoto is een rokend iemand te bespeuren. Ik krijg meteen geen zin om zelfs maar wat te gaan beluisteren, hoewel dat nergens op slaat natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Alsof rook zoveel uitmaakt? |
|
Ik vind het er niet uitzien. Tandpasta maakt ook niet uit, maar je gaat er toch niet mee op een bandfoto. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jij niet, wij wel. |
|
Dan wacht ik vol verwachting op de tandpastafoto. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als je beetje beter had gelezenboven aan, We zijn in opkomst we zijn net begonnen, Verwachtte je meteen pro dingen? |
|
quote:Dat niet maar wel een betere (lees originelere, niet eerder gebruikte) naam. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja Wouter, dat word denk ik andere naam verzinnen, jongen! |
|
quote: Oja, nou is het mijn schuld... (anders zie je het even als een tip) Nou, succes verder met de opkomst, hè. Goh, wat blijf ik eigenlijk aardig, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Tadaaaaa, de kop is er af! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 16-03-2008 22:11] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
lol damn |
|
Je moeder. |
|
godsgriepkolere, net de youtubes aangeklikt.. waarom zetten mensen dingen met zo'n bizar kutgeluid online? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik vind die rechtse gast anders ook maar een rare kop hebben .... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |