|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
*verslikt zich in slok thee...* Hahahaha.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik vond dit veel leuker om naar te kijken http://www.youtube.com/watch?v=eraHHm2bFQo&feature=related In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Haha agjoh heb al berticht gehad van 3 andere bands die amputation heten, en diehet vet vonden. dus waar maken jullie je druk om, Owja De filmpjes zijn gewoon met mobiel gemaakt, verklaart dat het geluid? |
|
quote: Nouja tip voor een volgende bandfoto, niet zo met zn allen semi boos gaan staan kijken, of ongemakkelijke houdingen aannemen. Heeft niks met pro dingen te maken verders, ziet er gewoon wat stom uit. Succes ook met je opkomst. |
|
Misschien is Amputation niks voor Occultfest ?.. |
|
quote:Ja |
|
Wat betekend die ja ?.. Dat het niks is, of dat het wel wat is daarvoor ? |
|
Lees je eigen vraag dan eerst eens goed. |
|
Nja, ik bedoelde, is het wat om ze daar eens te laten spelen ? |
|
Ik heb het aangehoord en ik kan volmondig Nee zeggen.. Laat ze nog eerst maar wat maandjes oefenen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ach, Occult is pas in september. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Maybe dan voor volgend jaar...Ik hoop iig van niet. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Tja, dat heb je meestal met net beginnende bandjes, eerst maar eens ff lekker oefenen enzo .. |
|
Dus jullie denken allemaal zo van * nieuwe pro camera aanschaffen voor 2 filmpjes * hele goede foto's maken anders wordt het niks. ( alsof het daarom gaat) * Tuurlijk is het geluid kut van filmjes, check waarmee het gemaakt is |
|
Nee, ik denk eigenlijk meer dat als je als band wat materiaal naar buiten wilt brengen dat je moet zorgen dat je fatsoenlijk kunt spelen. |
|
quote: * Je hebt toch wel iemand in je vriendenkring met redelijk apparatuur??? zelf ik heb wel een digitale cam liggen die echt wel acceptabele opnames maakt. * iedem, maar ik had het over het geluid..Ik val niet op mannen, dus ik let niet op jullie taas * Check antwoord 1 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
what vinden julie dat wij nou missen als band, ( en daar bedoel ik niet het geluid OF beeld van camera) maar gewoon de muziek en foto's ( en aan welke band moeten we voorbeeld nemen die jullie luisteren) |
|
Je eigen sound hebben is veel belangrijker dan op iemand lijken. Maar oefen eens wat vaker. En probeer een eigen persoonlijkheid te krijgen..originele bandnaam is ook meegenomen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: dude, je mist het punt ben ik bang. Waarom maak je muziek, voor jezelf, of voor anderen? Zeker een opmerking als "en aan welke band moeten we voorbeeld nemen die jullie luisteren" vind ik een vreemde als band, je wilt toch spelen wat je zelf cool vind om te doen? Ik wacht even met een mening geven over wat er eventueel mist totdat ik nummers op een betere/goede kwaliteit gehoord heb, ik kan hier niks zinnigs over zeggen, maar als jij/jullie er plezier in hebben, zeker mee doorgaan. |
|
Ik bedoel het meer als ''tips'' zeg maar, En eigen sound hebben we en we willen zeker niet op iemand anders lijken. in tegendeel we willen metal maken what eigelijk nog niet voorkomt. Maar ik dacht misschien hebben jullie tips. en de Demo word over 4/5 weken opgenomen, dus u zal meer horen. |
|
Tsja, mijn enige tip is lekker doen wat je zelf leuk vind, hehe |
|
quote: Waarom heb je mijn hoofd eraf gehaald dude? xP |
|
quote: laat mij eens rustig roken dude |
|
Marchim! ik niet, een of ander iemand, leukste grap ooit zeg ''Amputation'' ha-ha. grt w. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |