IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Amputation Vorige pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-03-2008 0:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ah, Nederland is weer een putgrunt/ 3 powerchords "deathmetal"-band rijker. :')

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-03-2008 0:40]

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-03-2008 0:46 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hee we hebben niet allemaal de gave om een boederijmetalband te bedenken. Deze gasten hebben een eigen stijl en hun laatse optreden is inmiddels voorbij ( dat staat tenminste ergens op p2). een enorm vette demo die misschien zelfs de youtubes zal overklassen is hard op weg om alles en iedereen omver te stoten, de promotiecampagne zal ongenadig zijn en de wereld zal schudden...

En nu wachten tot er een meningsverschil binnen deze hechte vriendengroep ontstaat en de boel als een kaartenhuis-gebouwd van jokers-in elkaar flikkerstraalt

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-03-2008 0:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

LOL

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-03-2008 1:28 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-03-2008 18:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee hoor, er is ook een gave Amputation

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-03-2008 18:19 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

was...

goeie amputation

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 18-03-2008 18:41]

Hub de Gallier
Posted 18-03-2008 18:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Was inderdaad

Maarre, die link doet het hier niet.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-03-2008 18:24 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

misschien was je te snel.. ik poste de link voor ik m uploadde..

Hub de Gallier
Posted 18-03-2008 18:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Still nothing....

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-03-2008 18:42 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

was gewoon demo spul van amputation, dat heb jij origineel in de kast staan dus wees niet bevreesd, je mist nix

maar ik heb de link effe aangepast. als het nu niet werkt weet ik t niet meer...

Hub de Gallier
Posted 18-03-2008 18:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb alleen de tweede demo van hen thuis liggen. Denk niet die eerste demo ooit ergens tegen te komen.

BrutalBas
Usericon van BrutalBas
Posted 22-03-2008 21:22 by BrutalBas Wijzig reactieProfiel van BrutalBasQuote dit berichthttp://aardschok musicmaker metalfan (revolver's)lust for life 8weekly studenten.net

Wat een waardeloze kutband is dit. Ik kan het weten want ik zit er zelf in. Hoorde van dit topic en besloot me maar eens in te schrijven. Marchim, Wouter, Timon en Melvin. YOU GUYS SUCK ASS.

Usvart
Hatsaflats
Usericon van Usvart
Posted 22-03-2008 21:43 by Usvart Wijzig reactieProfiel van UsvartQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2008 21:22 schreef BrutalBas het volgende:
Wat een waardeloze kutband is dit. Ik kan het weten want ik zit er zelf in. Hoorde van dit topic en besloot me maar eens in te schrijven. Marchim, Wouter, Timon en Melvin. YOU GUYS SUCK ASS.

Jongens, nu is het leuk geweest.
Jezelf voor schut zetten door zwaar uit de hoogte te doen op een forum is een ding, maar 3 van de 5 bandleden zich aan laten melden om de clown uit te hangen gaat een beetje ver.

BrutalBas
Usericon van BrutalBas
Posted 22-03-2008 22:00 by BrutalBas Wijzig reactieProfiel van BrutalBasQuote dit berichthttp://aardschok musicmaker metalfan (revolver's)lust for life 8weekly studenten.net

Grapjes zijn hier niet welkom? Nee maar serieus, als iemand nuttige tips heeft zijn ze natuurlijk meer dan welkom. Alleerst is hebben we de naam Amputation geschrapt, natuurlijk omdat we er inmiddels achter zijn dat er, wat.. vijf, zes, zeven, acht andere Amputations bestaan/bestonden. Ik geloof dat de nieuwe bandnaam al aardig vaststaat, maar dat kan nog veranderen, dus die verklap ik nog niet. Als alles rond is duiken we over zo'n twee maandjes de studio in om een viertrack demo op te nemen en dan zien we wel weer wat we gaan uitvoeren.

[Dit bericht is gewijzigd door BrutalBas op 22-03-2008 22:00]

Usvart
Hatsaflats
Usericon van Usvart
Posted 22-03-2008 22:04 by Usvart Wijzig reactieProfiel van UsvartQuote dit bericht

Nuttige tip:
- Resultaat

Ik snap het nut van bandpromotie niet als er nog niets is om te laten horen/ zien. Begrijp me niet verkeerd, maar wat willen jullie nou eigenlijk laten weten? Dat jullie gezellig samen repeteren en binnen 2 maand een demo'tje eruit gooien? ( wat overigens laatst nog 4 weken was )

Hadden jullie dan niet beter 2 maandjes kunnen wachten om vervolgens wel nuttige kritiek te krijgen?

BrutalBas
Usericon van BrutalBas
Posted 22-03-2008 22:11 by BrutalBas Wijzig reactieProfiel van BrutalBasQuote dit berichthttp://aardschok musicmaker metalfan (revolver's)lust for life 8weekly studenten.net

Nou, ik heb eigenlijk geen idee wie dit topic heeft opgestart. Ik hoorde ervan van onze gitarist, dus ik dacht laat eens even een kijkje nemen. Wat betreft de opnamen, ik zei ook maar wat, we willen zo spoedig mogelijk, het is alleen ff afwachten tot de studio op een voor ons gunstige dag vrij is, wie het gaat opnemen en wachten tot het financieel allemaal rond is. Kan over een maand zijn, kan over twee maand zijn. Hopelijk niet langer. Nu ik toch schaamteloos promotie aan het maken ben, met koninginnedag staan we op een of ander openluchtfestival in Ede.

[Dit bericht is gewijzigd door BrutalBas op 22-03-2008 22:12]

Usvart
Hatsaflats
Usericon van Usvart
Posted 22-03-2008 22:16 by Usvart Wijzig reactieProfiel van UsvartQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2008 22:11 schreef BrutalBas het volgende:
ik zei ook maar wat

Juist ja.

quote:
het is alleen ff afwachten tot de studio op een voor ons gunstige dag vrij is, wie het gaat opnemen en wachten tot het financieel allemaal rond is

Hoor je als serieuze band geen tijd vrij te maken voor een studio bezoek? En hoor je als serieuze band niet te weten wie/wat/waar je je demo op laat nemen voordat je hem aankondigt?

Ik moet in ieder geval wel melden dat ik jullie enthousiasme erg waardeer. Jullie komen er wel. Maar duik nou eerst maar die studio in ( of ga wat meer gigs geven, ik denk dat dat nog een strakker idee is, maar ach, wie ben ik ).

BrutalBas
Usericon van BrutalBas
Posted 22-03-2008 22:20 by BrutalBas Wijzig reactieProfiel van BrutalBasQuote dit berichthttp://aardschok musicmaker metalfan (revolver's)lust for life 8weekly studenten.net

quote:
Op 22 maart 2008 22:16 schreef Usvart het volgende:
Hoor je als serieuze band geen tijd vrij te maken voor een studio bezoek? En hoor je als serieuze band niet te weten wie/wat/waar je je demo op laat nemen voordat je hem aankondigt?

Natuurlijk gaan we daar tijd voor vrij maken. We wonen alleen niet bepaald bij elkaar om de hoek. Sommige mensen werken, sommige studeren, dat is lastig te plannen. We hebben de nummers al klaar liggen die op het schijfje komen te staan, we zijn alleen nog op zoek naar een geschikte producer. Kort gezegd, zodra alles rond is kunnen we de studio in.

quote:
Op 22 maart 2008 22:16 schreef Usvart het volgende:Ik moet in ieder geval wel melden dat ik jullie enthousiasme erg waardeer. Jullie komen er wel. Maar duik nou eerst maar die studio in ( of ga wat meer gigs geven, ik denk dat dat nog een strakker idee is, maar ach, wie ben ik ).

Bedankt, en laten we hier de discussie maar besluiten. Ik heb betere dingen te doen, en jij vast ook.

btw. Is hier ook een voorsteltopic?

[Dit bericht is gewijzigd door BrutalBas op 22-03-2008 22:22]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-03-2008 1:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Je moeder.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-03-2008 9:26 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2008 22:11 schreef BrutalBas het volgende:
Nou, ik heb eigenlijk geen idee wie dit topic heeft opgestart. Ik hoorde ervan van onze gitarist, dus ik dacht laat eens even een kijkje nemen. Wat betreft de opnamen, ik zei ook maar wat, we willen zo spoedig mogelijk, het is alleen ff afwachten tot de studio op een voor ons gunstige dag vrij is, wie het gaat opnemen en wachten tot het financieel allemaal rond is. Kan over een maand zijn, kan over twee maand zijn. Hopelijk niet langer. Nu ik toch schaamteloos promotie aan het maken ben, met koninginnedag staan we op een of ander openluchtfestival in Ede.

zozo, een heel dag studio...

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com