|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, Nederland is weer een putgrunt/ 3 powerchords "deathmetal"-band rijker. :') [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-03-2008 0:40] |
|
LOL |
|
volgens mij zijn alle bands die amputation heten best kut http://www.youtube.com/watch?v=X92KNF0euBw&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Afegj1Br4CI&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=BtfN1cb8_ss&feature=related In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Nee hoor, er is ook een gave Amputation Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Was inderdaad Maarre, die link doet het hier niet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
misschien was je te snel.. ik poste de link voor ik m uploadde.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Still nothing.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
was gewoon demo spul van amputation, dat heb jij origineel in de kast staan dus wees niet bevreesd, je mist nix maar ik heb de link effe aangepast. als het nu niet werkt weet ik t niet meer... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik heb alleen de tweede demo van hen thuis liggen. Denk niet die eerste demo ooit ergens tegen te komen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat een waardeloze kutband is dit. Ik kan het weten want ik zit er zelf in. Hoorde van dit topic en besloot me maar eens in te schrijven. Marchim, Wouter, Timon en Melvin. YOU GUYS SUCK ASS. |
|
quote: Jongens, nu is het leuk geweest. Jezelf voor schut zetten door zwaar uit de hoogte te doen op een forum is een ding, maar 3 van de 5 bandleden zich aan laten melden om de clown uit te hangen gaat een beetje ver. |
|
Grapjes zijn hier niet welkom? Nee maar serieus, als iemand nuttige tips heeft zijn ze natuurlijk meer dan welkom. Alleerst is hebben we de naam Amputation geschrapt, natuurlijk omdat we er inmiddels achter zijn dat er, wat.. vijf, zes, zeven, acht andere Amputations bestaan/bestonden. Ik geloof dat de nieuwe bandnaam al aardig vaststaat, maar dat kan nog veranderen, dus die verklap ik nog niet. Als alles rond is duiken we over zo'n twee maandjes de studio in om een viertrack demo op te nemen en dan zien we wel weer wat we gaan uitvoeren. [Dit bericht is gewijzigd door BrutalBas op 22-03-2008 22:00] |
|
Nuttige tip: - Resultaat Ik snap het nut van bandpromotie niet als er nog niets is om te laten horen/ zien. Begrijp me niet verkeerd, maar wat willen jullie nou eigenlijk laten weten? Dat jullie gezellig samen repeteren en binnen 2 maand een demo'tje eruit gooien? ( wat overigens laatst nog 4 weken was ) Hadden jullie dan niet beter 2 maandjes kunnen wachten om vervolgens wel nuttige kritiek te krijgen? |
|
Nou, ik heb eigenlijk geen idee wie dit topic heeft opgestart. Ik hoorde ervan van onze gitarist, dus ik dacht laat eens even een kijkje nemen. Wat betreft de opnamen, ik zei ook maar wat, we willen zo spoedig mogelijk, het is alleen ff afwachten tot de studio op een voor ons gunstige dag vrij is, wie het gaat opnemen en wachten tot het financieel allemaal rond is. Kan over een maand zijn, kan over twee maand zijn. Hopelijk niet langer. Nu ik toch schaamteloos promotie aan het maken ben, met koninginnedag staan we op een of ander openluchtfestival in Ede. [Dit bericht is gewijzigd door BrutalBas op 22-03-2008 22:12] |
|
quote: Juist ja. quote: Hoor je als serieuze band geen tijd vrij te maken voor een studio bezoek? En hoor je als serieuze band niet te weten wie/wat/waar je je demo op laat nemen voordat je hem aankondigt? Ik moet in ieder geval wel melden dat ik jullie enthousiasme erg waardeer. Jullie komen er wel. Maar duik nou eerst maar die studio in ( of ga wat meer gigs geven, ik denk dat dat nog een strakker idee is, maar ach, wie ben ik ). |
|
quote: Natuurlijk gaan we daar tijd voor vrij maken. We wonen alleen niet bepaald bij elkaar om de hoek. Sommige mensen werken, sommige studeren, dat is lastig te plannen. We hebben de nummers al klaar liggen die op het schijfje komen te staan, we zijn alleen nog op zoek naar een geschikte producer. Kort gezegd, zodra alles rond is kunnen we de studio in. quote: Bedankt, en laten we hier de discussie maar besluiten. Ik heb betere dingen te doen, en jij vast ook. btw. Is hier ook een voorsteltopic? [Dit bericht is gewijzigd door BrutalBas op 22-03-2008 22:22] |
|
Je moeder. |
|
quote: zozo, een heel dag studio... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |